Kyllä siitä ihan sakkoakin pitäisi lähtökohtaisesti tulla, jos yksipuolisesti päättää uransa kesken sopimuskauden. Ei tuollaisessa pykälässä olisi mitään järkeä, jos se ei vaikuttaisi mihinkään. Sillä on uutisarvoa juuri sen vuoksi, että pykälä ei ole täysin turha, vaan sillä on merkitystä.
Onhan se hienoa nähdä vielä goatin ajavan one more season.
Tuskin Rosberg mitään sakkoa sai kun lopetti kesken sopparikautensa...
Mä luulen, että Hämis sai liksassa sen mitä halusi, mutta lyhyemmän sopparin kuin olisi halunnut. Saas nähdä tuleeko tästä nyt sitten se viimeinen vuosi. Onhan se hienoa nähdä vielä goatin ajavan one more season.
Toivotaan kauteen 2022 siirretyistä uudistuksista parempaa tämän suhteen.Milloin formuloihin tulee niin paljon auton tekniikkaan liittyviä muutoksia, että jollain toisellakin tallilla on edes teoreettiset saumat nousta mestariksi?
Katsotaan vaikuttaako tämä pitkittynyt sopimusneuvottelu Mersun kilpailukykyyn. En tiedä kuinka paljon talviaikana kuskit on mukana kehitystyössä, tuskin kovin paljoa mutta kyllähän tässä Mersun 2017 jälkeisen ajan täydelliseltä vaikuttaneeseen tiimihenkeen tuli särö - yleensä Maranellossa on totuttu olemaan kohun ja huhujen keskiössä.
Huhut kertoo, että Mercedes rakensi jo alkukesästä lähtien täysillä 2021 autoa, jotta ovat päässeet jo nyt täydellä höögalla aloittamaan vuoden 2022 auton rakentamisen ja suunittelun.
Itse en taas ihan hirveästi jaksa uskoa Red Bullin parantuneeseen suorituskykyyn, koska heidän moottoritoimittajansa Honda heitti syksyllä pyyhkeen kehään. Hondan todennäköinen skenaario tälle vuodelle on toimittaa moottoreita and that's it.Ymmärrän kaikkia jotka toivoivat Hamiltonin lopettamista, mutta kyllä olen itse sitä mieltä että olisi hienointa kun Mersun valtakausi loppuu siihen kun lyödään Lyii ajamalla. Toivon, ja hieman naiivina jopa uskon että Red Bull on Sakhirista alkaen siinä tikissä että se on tulevalla kaudella mahdollista. Verstappen on maksimoinut ihan käsittämättömällä tavalla viimeiset pari kautta tulokset ja veikkaisin että Pereziä voidaan käyttää taktisena aseena Mersuja vastaan (kuten Mersu itse käytti Bottasta Monzassa 2018) ''hieman'' paremmin kuin Albonia, hänen renkaidensäästökyvyn ollessa sarjan eliittiä.
Toivottavasti ei murtanut leukaansaFernando Alonso jäi auton alle ja kiidätettiin sairaalaan – tämä tiedetään F1-konkarin loukkaantumisesta
Fernando Alonso on joutunut liikenneonnettomuuteen Sveitsissä. Alpine-talli tiedotti hänen olevan tajuissaan.www.is.fi
Alonso joutunut auto-onnettomuuteen pyöräilessä, murtumia epäillään ja kauden alku vaarassa.
Jäi Nicolla taas varmaan kahvit kesken. En ole ikinä mikään Alonson fani ollut mutta toivottavasti ei tosiaan missaa montaa kisaa. Harmaata massaa tuosta miehestä kun ei saa tekemälläkään. Aina sattuu ja tapahtuu. Jos ei tapahdu niin sitten louskuttaa leukojaan.Tuleeko Nico Hulkenberg jälleen töihin?
Hamilton saa ainakin tiimiradiovalituskisaan kunnon kilpailijan, ei ole Bottaksesta haastajaksi tässäkään.Jäi Nicolla taas varmaan kahvit kesken. En ole ikinä mikään Alonson fani ollut mutta toivottavasti ei tosiaan missaa montaa kisaa. Harmaata massaa tuosta miehestä kun ei saa tekemälläkään. Aina sattuu ja tapahtuu. Jos ei tapahdu niin sitten louskuttaa leukojaan.
Varmaan kipinöitä lentelisi, mutta Hamilton pystyi Alonson vadin saamaan jumiin jo tulokkaana. Tuskimpa nyt kummoinenkaan haaste enää olisi, Hamilton on näistä kahdesta kuitenkin isommat askeleet henkisellä puolella ottanut.Alonso olisi pitänyt saada toiseen Mersuun Bottaksen tilalle, niin olisi saatu kunnon kamppailua kärjessä. Hamiltonin hermot olisivat olleet kovilla Alonson kanssa ja kipinät lennelleet puolin ja toisin. Nyt Hamiltonilla on jälleen liian helppoa, kun oma tallikaveri ei kykene haastamaan mestaruudesta.