king of the jungle
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Yhden kierroksen vedoissa on se hyvä puoli, että kaikenlaiset ratasijoitukset ja imuavut jäävät pois kikkailuista. Toisaalta taas jos kärkikuskien kierroksien välillä on kymmenenkin minuuttia, niin rataolosuhteet saattavat olla ainakin epävakaissa keleissä "epäreilut", mutta toisaalta taas tasaisissa lämpimissä oloissa rata vain paranee mitä enemmän siitä on ajettu.
Nykyinen systeemi on taas viihdyttävämpi katselukokemus, kun autoja on paljon radalla ja ylittävät peräkanaa maalilinjan ja ajat ja sijoitukset muuttuvat jatkuvasti.
Toisaalta taas yhden kierroksen ja auto kerrallaan radalla kuviossa ne "megakierrokset" pystyi jopa näkemään koko kierroksen ajalta ja vaikkapa onboardista. Nyt kun joku Gasly ajaa neljänneksi Alpha Taurilla, niin eipä siitä kierroksesta voi muuta todeta, kuin että varmaan kovaa tuli, kun oli maalissa tuollainen. Näkee ehkä sen viisi sekuntia ennen kuin ylittää maaliviivan jne.
Molemmissa hyviä ja huonoja puolia. Ehkä silti taivun nykyiseen malliin.
Nykyinen systeemi on taas viihdyttävämpi katselukokemus, kun autoja on paljon radalla ja ylittävät peräkanaa maalilinjan ja ajat ja sijoitukset muuttuvat jatkuvasti.
Toisaalta taas yhden kierroksen ja auto kerrallaan radalla kuviossa ne "megakierrokset" pystyi jopa näkemään koko kierroksen ajalta ja vaikkapa onboardista. Nyt kun joku Gasly ajaa neljänneksi Alpha Taurilla, niin eipä siitä kierroksesta voi muuta todeta, kuin että varmaan kovaa tuli, kun oli maalissa tuollainen. Näkee ehkä sen viisi sekuntia ennen kuin ylittää maaliviivan jne.
Molemmissa hyviä ja huonoja puolia. Ehkä silti taivun nykyiseen malliin.