Vieläkin nyppii se Kimin virhe. Abu Dhabissa sitten ura pakettiin tuuripodiumilla, kun HAM-VER päättyy kolariin kuten myös tallipisteiden kannalta oleellinen BOT-PER. Turva-auto tulee Kimin kannalta juuri oikeaan väliin ja viimeisellä viidellä kierroksella käydään ikimuistoinen Räikkönen vs Alonso vääntö kolmossijasta. Kimi pitää paikkansa nousten podiumille vielä kerran ja tammikuun urheilugaalassa tuo valitaan vuoden sykähdyttävimmäksi hetkeksi.
Pakko muuten ihmetellä tuota Perezin suosiota. Kaverihan hiihtelee Valeakin useammin sijoilla jämäpisteet ja sitten kun pääsee aika-ajoissa ihan kolmanneksi ja kisassakin tulee vain 42 sekuntia kärkeä perässä, niin on suurin piirtein driver of the day aina tuollaisellakin esityksellä :D Valtteri kun saa alle viikonlopun ilman moottorinvaihtoja ja ajelee sen perus kolmossijan puoliminuuttia kärkeä perässä, niin fanit itkee kuinka tuo puudeli voi olla noin surkimus.
Ihan aina mä en ymmärrä tiettyjen kuskien suosiota, esimerkiksi juuri Perez tai vaikkapa Ricciardo ja Ocon. Perez ajelee silloin tällöin ihan ok (nimenomaan korkeintaan ihan ok, ei koskaan Maxia paremmin), Ricciardolla on yksi vai kaksi hyvää kisaa tällä kaudella (mutta kun se hymyilee ja hassuttelee aina, niin onhan se nyt kova kuski siis!) ja Ocon voittanut yhden kisan järkyttävällä pullalla. Instagramissa on myös #keepGIO kovassa huudossa, viitaten huhuttuun Giovinazzin ulostukseen kauden päätteeksi. Kepittäähän se aika-ajoissa Kimin, mutta loppujen lopuksi huono kisavauhti ja se millä sijalla sunnuntain ruutulipun jälkeen olet, on se ainoa asia millä pitäisi olla väliä. Ja siihen vedoten, ei olisi vääryys kokeilla uutta kaveria Valtterin rinnalle ensi vuonna. Hyvät aika-ajot sokaisevat monia liikaa, koska niillä ei periaatteessa ole väliä jos sunnuntaina et pärjää kuitenkaan.