On joo. Olisko taustalla joku, että muinoin laitettiin varikkomiehet ulos, jos joku tuli varikolle läheltä, koska ne varikkomiehet on vähän tiellä ja tällöin siihen omaan paikkaan on vaikeampi tulla. Saatan puhua tältä osin roskaakin, mutta kiellettyä se nykyään on.Tuosta tilanteesta tulikin mieleeni, eikös tuollainen varikkomiesten lähettäminen valmiuteen hämäyksen vuoksi(jotta saadaan kilpakumppani menemään sinne varikolle) kielletty ihan säännöissä taannoin. Nythän Mersu aika selkeästi huijasi McLarenin ottamaan Ricciardon sisään tuomalla omat varikkomiehet odottamaan renkaiden kanssa vaikka Hamilton taisi takoa vielä jonkun 7-8 kierrosta radalla Ricciardon poistuttua?
Mutta ei tuota noudateta. Aina voi suunnitelmat muuttua, että oli tarkoitus tulla joo sisään, mutta muutettiin mieltä. En tiiä olisko se do opposite of what he does, jopa ihan sallittu esimerkiksi, mutta aika vähän noihin turhiin ulostuloihin puututaan.
E:
Ja tähän vielä sen verran, että oletan force majeuren johtavan siihen, että toimintaa pidetään sääntöjen mukaisena. Lando siis tuomariston mielestä syyllistyi rikkeeseen ja sai nuhtelut. Tuo on vain tähän mennessä ollut sellainen slam-dunk 5 sekkaa olosuhteista huolimatta.No tämä ehkä asettaa tuon rankaisematta jättämisen entistä oudompaan valoon. Kaikki muut kuskit taisivat kuitenkin pysyä viivojen sisällä slickseistä huolimatta.
Voisi joku Alfa vittuillakseen protestoida tuosta, jotta saisivat Kimille pari bongoa lisää.
Viimeksi muokattu: