Tais olla kyllä Mick..Mazepin taas vähemmän yllättäen kolistellut seiniä harjoituksissa. Tuliskohan tuosta ensimmäinen kuljettaja sitten vuoden 1965 joka onnistuu täräyttämään aitojen yli sinne uima-altaaseen? En yllättyisi..
Harmillisesti vasta huomenna näyttäisi ripottelevan vettä ruhtinaskunnassa. Onneksi sentään ei ole luvassa Ham-Ver-Bot ajelua lähdöstä maaliin, kiitos lähtöasetelmien.
Charles ja Max muuten osuvat yhteen avauskierroksella. Todennäköisesti Valtteri jää tilanteessa jotenkin pussiin näiden taakse ja jeesus ja pari muuta painelee ohi ja päivän päätteeksi kuullaan tuttu hymni.
Muuten Joo, mutta paniikki ja Hamilton ei kuulu enää tätänykyä samaan lauseeseen. Bottas voittaa tänään kun Leclerc ja Verstappen kolaroivat ja Jeesus nousee varikkotaktiikan kanssa kolmanneksi.Uskallan väittää, että Lewis kolaroi tänään jossain kohtaa kisaa, kun se paniikissa yrittää nostaa sijoitustaan tuolla radalla, jossa ohittaminen on lähes mahdotonta.
Kaiken kaikkiaan Bottaksen tilanne menee huonompaan suuntaan. Kaikenlaista koomista kämmäilyä sattuu juuri hänelle, plus omat ajosuoritukset ovat menneet alaspäin. Joka tapauksessa saa etsiä itselleen uuden työpaikan tämän kauden jälkeen.
Bottas on yleensä ollut alkukaudesta parhaimmillaan. Nyt ollut tossun alla koko alkukauden kisoissa. Ei saa mitään onnistumaan kunnolla. Lähdöt paskaa, ei pääse paskoist autoista ohi jne. Plus siihen kaikki tallin sähläykset ja murheet, jotka joka kerta osuvat Bottakselle.Minä olen antanut kärkkäästi Bottakselle kritiikkiä, mutta tänään viikonloppuna Bottas oli selkeästi Hamiltonia parempi. Pesi aika-ajoissa puhtaasti, ja olisi ollut kisassa selkeästi edellä ilman tallin sähläyksiä.
Vituttaa ihan aidosti Valtterin puolesta.
Toimittaja: "Mitä opittavaa tästä viikonlopusta jäi?"
Hamilton: "Minulle? Ei yhtään mitään. Tiimille? Ehdottomasti paljonkin."
Heh, se niistä hallitsevan mestarin "we win and lose together as a team" lässytyksistä heti, kun ei ollakaan kärjessä. Itselle ei jäänyt mitään parannettavaa, kaikki tallin syytä. Alkaa paineet näkyä, kun Red Bull ja Verstappen osoittautuivatkin ihan oikeaksi uhkaksi eikä enää vaan rallatella yhdellä kädellä käännellen mestaruuteen.
Olisi voinut sanoa vaikka, että pitää olla aika-ajossa parempi. Jos olisi naulannut ekan Q3 yrityksen, ei olisi joutunut noin pahaan pussiin kisassa. Eli itse loi pohjan, että tiimin oli pakko kokeilla riskillä jotain ratkaisuja.Toimittaja: "Mitä opittavaa tästä viikonlopusta jäi?"
Hamilton: "Minulle? Ei yhtään mitään. Tiimille? Ehdottomasti paljonkin."
Heh, se niistä hallitsevan mestarin "we win and lose together as a team" lässytyksistä heti, kun ei ollakaan kärjessä. Itselle ei jäänyt mitään parannettavaa, kaikki tallin syytä. Alkaa paineet näkyä, kun Red Bull ja Verstappen osoittautuivatkin ihan oikeaksi uhkaksi eikä enää vaan rallatella yhdellä kädellä käännellen mestaruuteen.
Ei näköjään tiedä kun ei löytänyt keinoja voittotaisteluun pääsyyn. Pilttuun toisella puolella oleva "hovipalvelijakin" paiskoi samalla kalustolla aika-ajoissa turpaan ihan 10-0.eiköhän mies tiedä mitä tuon kisan voittaminen vaatii.
Ei näköjään tiedä kun ei löytänyt keinoja voittotaisteluun pääsyyn. Pilttuun toisella puolella oleva "hovipalvelijakin" paiskoi samalla kalustolla aika-ajoissa turpaan ihan 10-0.
Eli siis opittavaa löytyi tästä viikonlopusta myös Sir Lewikselle kuitenkin, vaikka medialle muuta kisan jälkeen kiukuttelikin.Noh, veikkaan että seuraavassa kisassa on aika tyly Lewis, eiköhän mies taas "muista" miten kisoja voitetaan.