Formula 1 – liveseuranta

  • 1 142 473
  • 23 229

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miksi sitä pitäisi kaapelista kattoa? Eikös netti toimi kaikkialla?
Kaapeliverkossa ei ole viivettä ja löytyy UHD-lähetys. Ja jos jostain syystä tulee häiriötä nettiin niin kuva ei katkea. Siinä nyt pari syytä.

UHD taitaa toki olla Viaplayssakin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ei Leclerc pääse yhtään kovempaa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kaapeliverkossa ei ole viivettä ja löytyy UHD-lähetys. Ja jos jostain syystä tulee häiriötä nettiin niin kuva ei katkea. Siinä nyt pari syytä.

UHD taitaa toki olla Viaplayssakin.

Jokainen tietty priorisoi haluamiaan asioita, mutta ei kyllä täällä ole ikinä ollut tuollaisia häiriöitä netissä. Ehkä joskus 10+ vuotta sitten saattoi ollakin, en muista milloin nykyisin olisi ongelmaa.
 

metsäläinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saas nähdä, osuuko päivällä esittämäni ennustus kisan kulusta. Hamiltonin kotikisa ja Ferrari ja RB töppäilevät oikein urakalla. Näin saadaan kotiyleisö hurmioon.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Joko tänään Mick Schumacher olisi pisteillä?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan hyvin näkyy vuonna 2022 UHD:na kaapelikortin kautta. En edelleenkään keksi yhtään syytä miksi katsoisin tämän netin yli.
Vaikka siksi, että F1 TV:n tuotanto on valovuosia laadukkaampi? Tai siksi, että F1 TV on paljon halvempi?

Viivettä ei ole netin kautta juuri enempää kuin kaapelissa ja toimintavarmuus ihan samaa luokkaa. Kaapeli-tv on muinaisjäänne.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jokainen tietty priorisoi haluamiaan asioita, mutta ei kyllä täällä ole ikinä ollut tuollaisia häiriöitä netissä. Ehkä joskus 10+ vuotta sitten saattoi ollakin, en muista milloin nykyisin olisi ongelmaa.
Harvemmin toki nykyään onkaan, siinä olet ihan oikeassa. En vaan nää yhtään syytä miksi katsoisin tämän netin yli jonkun sovelluksen kautta kun UHD:na näkee ihan kaapeliverkon kautta.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Jos Hamilton tämän voittaa niin olihan siinä taas kaikki tuurit mukana. Edessä vähän kolisi, Verstappenilta hajosi auto ja muuta paskaa. Tapahtukoot se sitten tässä kisassa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jos Hamilton tämän voittaa niin olihan siinä taas kaikki tuurit mukana. Edessä vähän kolisi, Verstappenilta hajosi auto ja muuta paskaa. Tapahtukoot se sitten tässä kisassa.
No ei sentään. Ferkku sais nyt tasoittaa peliä niin paljon kun vaan voi.
 

Ralph

Jäsen
Milloin viimeksi Schumacher-niminen kuljettaja on ollut pisteillä F1:ssä?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vaikka siksi, että F1 TV:n tuotanto on valovuosia laadukkaampi? Tai siksi, että F1 TV on paljon halvempi?
Aika vähän tulee F1 TV:n kautta sitä muuta sisältöä mitä haluan katsoa esim urheilun suhteen.


Kaapeli-tv on muinaisjäänne.
Miksi se on muinaisjäänne? Jos mulla näkyy UHD:na kisa suorana lähetyksenä telkkarista niin en mä tätä kovin muinaisjäänteenä osaa pitää.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vähän huvittavaa, että Ferrarit 2vs1 Hamiltonia vastaan, mutta tuo Sainz tuntuu olevan enemmän haitaksi kuin hyödyksi Leclercin kannalta, vaikka Leclercin auto ei edes täysin ehjä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi se on muinaisjäänne? Jos mulla näkyy UHD:na kisa suorana lähetyksenä telkkarista niin en mä tätä kovin muinaisjäänteenä osaa pitää.
Muinaisjäänne siksi, että sitä ei tarvitse enää. Netistä näkyy kaikki mitä kaapelistakin ja paljon enemmän. Itse ainakin kokisin kaapeli-tv:n käyttämisen ylimääräiseksi vaivaksi, joka myös maksaa aina jotain ylimääräistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös