Formula 1 – liveseuranta

  • 1 155 133
  • 23 279

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Muinaisjäänne siksi, että sitä ei tarvitse enää. Netistä näkyy kaikki mitä kaapelistakin ja paljon enemmän. Itse ainakin kokisin kaapeli-tv:n käyttämisen ylimääräiseksi vaivaksi, joka myös maksaa aina jotain ylimääräistä.
Ei tämä kovin vaivalloista ole pistää telkkaria päälle. Mutta mikä nyt kenellekin on vaivalloista.

Ja ei siinä, kyllä mä toki leffat yms katson suoratoistojen kautta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kuten tuossa aiemmin sanoin, niin se on toki ihan toinen juttu, jos Viaplaysta katsoo muutakin urheilua. Se ei vain liity tähän kaapeli-tv -asiaan.
Liittyy se siten että Viaplay kuuluu nykyään myös kaapeliverkon tilaukseen + oikeastaan se haluamani urheilukin näkyy kyllä niiden kaapelikanavien kautta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tämä kovin vaivalloista ole pistää telkkaria päälle. Mutta mikä nyt kenellekin on vaivalloista.

Ja ei siinä, kyllä mä toki leffat yms katson suoratoistojen kautta.
No siis mulla on telkkarissa aina tietokoneen ruutu tai joku appi pyörimässä. Siihen vielä kaapeli-tv olisi ihan ylimääräinen juttu, kun ei sille ole mitään tarvetta. Monet ovat tietysti juttuneet kaapeli-tv:n aikaan, niin silloin se tuntuu kätevältä, mutta jossain kohtaa se siirtymä nykyaikaan tapahtuu kuitenkin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
SC sitten pistää homman jännäksi
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Cama Sainz voitahan nyt!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No siis mulla on telkkarissa aina tietokoneen ruutu tai joku appi pyörimässä. Siihen vielä kaapeli-tv olisi ihan ylimääräinen juttu, kun ei sille ole mitään tarvetta. Monet ovat tietysti juttuneet kaapeli-tv:n aikaan, niin silloin se tuntuu kätevältä, mutta jossain kohtaa se siirtymä nykyaikaan tapahtuu kuitenkin.
Joo ja enkä mäkään nyt täysin dumaa näitä sovelluksia, leffojen ja sarjojen suhteen nyt ihan nobrainer. Ei nämä sulje toisiaan pois.
 

Ralph

Jäsen
Perez tulee vielä sekoittamaan pakkaa, kun sai ilmaisen pysähdyksen, kun oli vielä pakko vaihtaa renkaat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös