Vielä tapahtuu Ferrarin tötöily jos ei sijat vaihdu ja äkkiä.
Kaapeliverkossa ei ole viivettä ja löytyy UHD-lähetys. Ja jos jostain syystä tulee häiriötä nettiin niin kuva ei katkea. Siinä nyt pari syytä.Miksi sitä pitäisi kaapelista kattoa? Eikös netti toimi kaikkialla?
Ferrari on ollut ripeä päätöksissään viimeksi Schumacher - Todt - Brawn -aikoina.Aivan liian kauan kesti, että Ferrari päästi Leclercin ohi..
Verstappen vois tehdä ihmeitä kuten yleensä eikä kitistä. Mukavasti tasoittunee mm-pisteet.
Ihan hyvin näkyy vuonna 2022 UHD:na kaapelikortin kautta. En edelleenkään keksi yhtään syytä miksi katsoisin tämän netin yli.Nyt on vuosi 2022, ainakin täällä meillä. Mites teillä?
Kyllä täällä ollaan ihan rauhassa mut miksi täytyy fanittaa niin selvästi yhtä tallia ja kuskia kun voisi toimia kuten ammattilainen... Tästä syystä Juuselan kuuluisi olla katsomossa eikä selostuskopissa.Koitahan rauhoittua... Juusela on hyvä tyyppi...
Kaapeliverkossa ei ole viivettä ja löytyy UHD-lähetys. Ja jos jostain syystä tulee häiriötä nettiin niin kuva ei katkea. Siinä nyt pari syytä.
UHD taitaa toki olla Viaplayssakin.
Vaikka siksi, että F1 TV:n tuotanto on valovuosia laadukkaampi? Tai siksi, että F1 TV on paljon halvempi?Ihan hyvin näkyy vuonna 2022 UHD:na kaapelikortin kautta. En edelleenkään keksi yhtään syytä miksi katsoisin tämän netin yli.
Harvemmin toki nykyään onkaan, siinä olet ihan oikeassa. En vaan nää yhtään syytä miksi katsoisin tämän netin yli jonkun sovelluksen kautta kun UHD:na näkee ihan kaapeliverkon kautta.Jokainen tietty priorisoi haluamiaan asioita, mutta ei kyllä täällä ole ikinä ollut tuollaisia häiriöitä netissä. Ehkä joskus 10+ vuotta sitten saattoi ollakin, en muista milloin nykyisin olisi ongelmaa.
No ei sentään. Ferkku sais nyt tasoittaa peliä niin paljon kun vaan voi.Jos Hamilton tämän voittaa niin olihan siinä taas kaikki tuurit mukana. Edessä vähän kolisi, Verstappenilta hajosi auto ja muuta paskaa. Tapahtukoot se sitten tässä kisassa.
Aika vähän tulee F1 TV:n kautta sitä muuta sisältöä mitä haluan katsoa esim urheilun suhteen.Vaikka siksi, että F1 TV:n tuotanto on valovuosia laadukkaampi? Tai siksi, että F1 TV on paljon halvempi?
Miksi se on muinaisjäänne? Jos mulla näkyy UHD:na kisa suorana lähetyksenä telkkarista niin en mä tätä kovin muinaisjäänteenä osaa pitää.Kaapeli-tv on muinaisjäänne.
2012 kauden päätös Brasiliassa.Milloin viimeksi Schumacher-niminen kuljettaja on ollut pisteillä F1:ssä?
Muinaisjäänne siksi, että sitä ei tarvitse enää. Netistä näkyy kaikki mitä kaapelistakin ja paljon enemmän. Itse ainakin kokisin kaapeli-tv:n käyttämisen ylimääräiseksi vaivaksi, joka myös maksaa aina jotain ylimääräistä.Miksi se on muinaisjäänne? Jos mulla näkyy UHD:na kisa suorana lähetyksenä telkkarista niin en mä tätä kovin muinaisjäänteenä osaa pitää.
25.11.2012 Brasilian Gp, Michael Schumacher seitsemäntenä.Milloin viimeksi Schumacher-niminen kuljettaja on ollut pisteillä F1:ssä?
Kuten tuossa aiemmin sanoin, niin se on toki ihan toinen juttu, jos Viaplaysta katsoo muutakin urheilua. Se ei vain liity tähän kaapeli-tv -asiaan.Aika vähän tulee F1 TV:n kautta sitä muuta sisältöä mitä haluan katsoa esim urheilun suhteen.