Formula 1 – liveseuranta

  • 1 176 393
  • 23 582

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mikä meni väärin lainatussa viestissä: 1) Startissa menetti sijoituksia 2) Tippui lisää kisan aikana 3) Hävisi tallikaverille. Edelleen, lasketko yhteen, moniko meni väärin nosta? Myönnän, että kärjistin viestiä, joten varmaan vedit hernettä nenään siitä.
Ei herneitä jaksa vetää nenään, mutta viestisi vaan oli ihan paska. Siksi kysyin että katsoitko kisaa, koska syy-seuraussuhteet Boltterin sijoitukseen eivät ilmeisesti sinulle auenneet kokonaan.
 

Toppeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Pelicans
Ei herneitä jaksa vetää nenään, mutta viestisi vaan oli ihan paska. Siksi kysyin että katsoitko kisaa, koska syy-seuraussuhteet Boltterin sijoitukseen eivät ilmeisesti sinulle auenneet kokonaan.
Huomaan että et vetänyt hernettä nenään. Mutta turha jatkaa, tämä ei etene. Ollaan kuitenkin jostain samaa mieltä, myös minusta sinun viestit on ihan paskaa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikä meni väärin lainatussa viestissä: 1) Startissa menetti sijoituksia 2) Tippui lisää kisan aikana 3) Hävisi tallikaverille. Edelleen, lasketko yhteen, moniko meni väärin nosta? Myönnän, että kärjistin viestiä, joten varmaan vedit hernettä nenään siitä.
Kaikki kolme kohtaa ovat ihan oikein, eikä nähdäkseni kukaan ole muuta väittänytkään?

Sen sijaan sinulta on yritetty kysellä, että ymmärrätkö syitä noiden kolmen lopputuleman takana?
 

Toppeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Pelicans
Kaikki kolme kohtaa ovat ihan oikein, eikä nähdäkseni kukaan ole muuta väittänytkään?

Sen sijaan sinulta on yritetty kysellä, että ymmärrätkö syitä noiden kolmen lopputuleman takana?
En kyllä jaksa enää toisen kirjoittajan kanssa vääntää ja vielä eri päivänä. Minä en mielipidettäni muuta Bottaksen kaudesta, enkä kisasta. Minulla ei ole myöskään pakollista tarvetta yrittää muuttaa muiden eriäviä mielipiteitä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En kyllä jaksa enää toisen kirjoittajan kanssa vääntää ja vielä eri päivänä. Minä en mielipidettäni muuta Bottaksen kaudesta, enkä kisasta. Minulla ei ole myöskään pakollista tarvetta yrittää muuttaa muiden eriäviä mielipiteitä.
Kertoo erittäin paljon, että et ole vastannut sinulta kysyttyihin kysymyksiin käytännössä ollenkaan, eli varsinaiset perustelut puuttuvat.

Mielipiteitä saa olla toki joka lähtöön, mutta jos niitä ei pysty perustelemaan, niin sopii pohtia, että mihin se mielipide lopulta perustuu. Tämä on keskustelupalsta, eli täällä on tarkoitus keskustella. Jos joku on eri mieltä kanssasi ja kysyy sinulta jotain, niin se ei tarkoita, että hän yrittäisi muuttaa mielipidettäsi.

Normaalista keskustelusta tulee vääntämistä, kun käyttäytyy kuten sinä nyt teet, eli et vastaa kysymyksiin, vaan lähdet venkoilemaan ihan ihmeellisesti. Jos et halua vääntää, niin suosittelen, että et itse aiheuta sitä vääntöä.
 

Toppeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Pelicans
Kertoo erittäin paljon, että et ole vastannut sinulta kysyttyihin kysymyksiin käytännössä ollenkaan, eli varsinaiset perustelut puuttuvat.

Mielipiteitä saa olla toki joka lähtöön, mutta jos niitä ei pysty perustelemaan, niin sopii pohtia, että mihin se mielipide lopulta perustuu. Tämä on keskustelupalsta, eli täällä on tarkoitus keskustella. Jos joku on eri mieltä kanssasi ja kysyy sinulta jotain, niin se ei tarkoita, että hän yrittäisi muuttaa mielipidettäsi.

Normaalista keskustelusta tulee vääntämistä, kun käyttäytyy kuten sinä nyt teet, eli et vastaa kysymyksiin, vaan lähdet venkoilemaan ihan ihmeellisesti. Jos et halua vääntää, niin suosittelen, että et itse aiheuta sitä vääntöä.

No yritetään nyt vielä kerran. Älä nyt suutu, minun mielestä Bottaksen koko kausi on ollut yhtä tuskaa. Auto on huono, mutta Bottas ei myöskään onnistu kisoissa. Kaikki lähtee usein huonoista starteista/ huonosta ensimmäisestä kierroksesta, kuten viime kisassakin. Bottas ei oikeastaan starttaa huonosti vaan ajautuu yleensä paikkoihin, jossa hän häviää sijoja. Minusta hän ajaa starteissa usein liian varman päälle. Minusta tämä varman päälle ajaminen näkyy myös usein ohittamisessa, ei pääse millään ohi. Käsittääkseni sinun mielestä talli teki huonoja taktisia päätöksiä viime kisassa, olen tuosta osin samaa mieltä. Minusta huonon startin takia talli joutui yrittämään jotain muista poikkeavaa. Harvoin siinä onnistutaan, muutkin osaa laskea parhaan taktiikan. Eikä vauhti ollut kovin hyvää kummillakaan renkailla.

Bottas on ollut urallaan usein riittävän nopea. Hän on myös tiimipelaaja, josta mersu ja Hamilton sai nauttia vuosia. Hän ajaa usein auton maaliin. Vastaavasti ohitustilanteissa hänellä on (minun mielestä) puuttunut karskiutta ja se puoli on näkynyt uran lopulla aiempaa enemmän. Mersulla oli toki helpompaa ohitella, mutta ei hänestä minulle jäänyt kuvaa aiemminkaan taitavana ohittajana. Starteissa Bottaksen varovaisuutta käytetään muiden toimesta surutta hyväksi. Nykyinen talli ja auto on huono, pisteille ajaminen vaatii pientä riskin ottamista tiukoissa paikoissa, ei varman päälle maaliin ajelua. Siihen Bottas ei minun mielestä ole oikea kuski. Lupaan kehua Bottasta, kun/jos siihen aihetta tulee. Pystytkö sinä näkemään Bottaksen suoriutuvan huonosti, jos/kun niin käy vai meneekö venkoiluksi, kuten ilmaisit?
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaksamatta kahlata kaikkea keskusteluja Bottaksen tilanteesta läpi, niin aika positiivinen täytyy olla luonteeltaan, jos vielä uskoo jonkun palkkaavan Bottaksen talliinsa F1 sarjaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaksamatta kahlata kaikkea keskusteluja Bottaksen tilanteesta läpi, niin aika positiivinen täytyy olla luonteeltaan, jos vielä uskoo jonkun palkkaavan Bottaksen talliinsa F1 sarjaan.
Itse pidin varmana, että ura päättyy tähän kauteen, mutta Bottaksen omat kommentit ovat olleet sen suuntaisia, että sopimus on lähes varma ja samaan sävyyn on muutenkin F1-piireissä puhuttu.

Ei siis tarvitse olla erityisen positiivinen luonteeltaan, vaan täytyy vain uskoa aiheesta liikkuvia huhuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös