Mielipidepalstalla saa olla ihan sitä mieltä kuin haluaa. Olen kyllä kisoja katsonut, mutten kaikkia. Minulle se on ihan sama, miten muut kuin suomalaiset pärjää, joten katson hyvin monia lajeja ihan suomalausten pärjäämisen perusteella. Väärinkannattamistako?
Tiedän kyllä, että autokaan ei ole hyvä. Toisaalta kuka osaa varmasti sanoa, että se on niin huono, mitä kuljettajien sijat on. Bottaksen tallikaveri ei ole varsinaisesti mitenkään mittari. Entä, jos tuota ajaisi joku vaikkapa Sainz, olisiko tulos huonompi kuin Bottaksella vai ajaisiko pisteitä tallille. Sitä en minä tiedä, ei tiedä "oikeat fanitkaan". Bottaksen kyvykkyyttä on hankala mitata, ajoi pitkän ajan superhyvässä tallissa aivan selkeänä kakkoskuskina, kun kyyti ei riittänyt koskaan haastamaan Hamiltonia (ei se olisi riittänyt monella muullakaan). Omasta mielestä parhaimmillaankin aivan liian varovainen huipulle, mutta tarpeeksi hyvä ajaakseen hyvän uran. Varovaisuus on näkynyt ennen kaikkea, kun autokin on huono. Ja näkyy eniten ensimmäisillä kierroksilla.