Ero ei sentään kasva alkukauden vauhtia, ei tämä vielä ohi ole.Ja Verstappen kärkeen, kisan voitto taisi ratketa kolmannella kierroksella.
E: Ja ohitushan oli komea.
Kisaamisen kannalta taitaa olla, olkoonkin että eroa tosiaan tulee kymmenys tai kaksi per kierros entisen sekunnin tai parin sijaan.Ero ei sentään kasva alkukauden vauhtia, ei tämä vielä ohi ole.
Yksi ajovirhe tai ongelma varikkokäynnillä, niin kärkipaikka vaihtuu. Turva-autoista puhumattakaan ja kaikesta mitä silloin voi tapahtua.Kisaamisen kannalta taitaa olla, olkoonkin että eroa tosiaan tulee kymmenys tai kaksi per kierros entisen sekunnin tai parin sijaan.
Toki näin, mutta Stappen ja RB harvoin moisiin sortuu. Kärjen takana on taas ihan mielenkiintoiset asetelmat.Yksi ajovirhe tai ongelma varikkokäynnillä, niin kärkipaikka vaihtuu. Turva-autoista puhumattakaan ja kaikesta mitä silloin voi tapahtua.
Tämä ei todellakaan ole vielä ohi.
Kaikenlaista on sattunut aiemmissakin kisoissa tällä kaudella. Varmat kärkipaikat vaihtuneet esimerkiksi turva-autojen myötä.Toki näin, mutta Stappen ja RB harvoin moisiin sortuu. Kärjen takana on taas ihan mielenkiintoiset asetelmat.
Sitäkin olen, mutta Verstappenin kohdalla lähinnä realistinen.niin aika pessimistinen täytyy olla
Norriksen startti oli katastrofaalinen, mutta Lando oli kyllä taas nopein kuski radalla sen hetken, kun sai ajaa ilman Russellia edessä.Sitäkin olen, mutta Verstappenin kohdalla lähinnä realistinen.
Tuo on just sellanen tilanne, mistä voi mun mielestä sääntöjen mukaan antaa Lewikselle rankun, mutta voi myös jättää rankaisematta.Hamilton-Sainz hyvää skabailua. Osumakin ohituksessa, imo kisatilanne ja no penalties.
"Any news?" on kamalaa kitinää? Kyllähän kuski saa kertoa oman näkemyksensä ja kysellä onko tuomaristo siihen reagoinut. Ei tuo ole mitään kitinää, vaan kuuluu asiaan.Kamalaa kitinää Sainzilta.
Olen yllättynyt, jos rankku tulee, mutta kyllä minustakin Hämiksen olisi tuossa enemmän pitänyt tilaa jättää. Toki enpä nähnyt kumman auton kylki tuossa enemmän kärsi. Sälää kuitenkin lensi.Tuo on just sellanen tilanne, mistä voi mun mielestä sääntöjen mukaan antaa Lewikselle rankun, mutta voi myös jättää rankaisematta.
Aika selvästi Lewis ei jättänyt tilaa, vaikka Sainz oli tuossa tilanteessa jopa rahtusen edellä.
Jep, ei tullut mitään. Ihan olettavaa olikin, ettei tuosta tule mitään.Olen yllättynyt, jos rankku tulee, mutta kyllä minustakin Hämiksen olisi tuossa enemmän pitänyt tilaa jättää. Toki enpä nähnyt kumman auton kylki tuossa enemmän kärsi. Sälää kuitenkin lensi.
Norris itse päätti olla tulematta sisään aiemmin ja nyt taisi olla pakko, kun renkaat ihan loppu.Mäkin taktiikka ei oikein aukea nyt itselleni, rata jolla vaikea ohittaa ja luotetaan siihen että kisan lopussa paremmat renkaat? Vai yhtä stoppia? Jaa-a.
Eikös tuo mainitsemasi S-M-S ole ihan mahdollinen taktiikka, millä Norris meinaa mennä?Vähän tuollainen välimallin ratkaisu kyllä Norrikselta, kahden stopin S-S-M tai S-M-S olisi ollut järkevää pysähtyä noin kierroksella 20-21, ja tällä ratkaisulla taas ei kyllä yhteen stoppiin päästä. Saa nähdä, tuleepahan ainakin ohittelua kun Lando tuolta kyntää kohti kärkeä.
Eikös tuo mainitsemasi S-M-S ole ihan mahdollinen taktiikka, millä Norris meinaa mennä?