aatelisode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Perustelut? Millä tavalla yhden "uuden" kilpailukykyisen tallin ilmaantuminen tälle kaudelle on huono asia?
2014-2021.
Perustelut? Millä tavalla yhden "uuden" kilpailukykyisen tallin ilmaantuminen tälle kaudelle on huono asia?
Leclerc ollut niin kovilla, että aivot sulavat ja jäljellä on kohta enää pelkkä tyhjä kuori. Liikaa vastoinkäymisiä lyhyen ajan sisään.
On se paha olo näköjään syvällä joillain. Toki tuo on sinun subjektiivinen näkemyksesi.2014-2021.
Jos ovat tällä kaudella kilpailukykyisiä, niin eiköhän tulevalla kaudella sitten ole taas yksi talli koko sarjassa. Ei oikein ikävä aikoja, kun Mersu ei uskaltanut pitää autoja parina vuonna täydessä tikissä, ettei FIA muuttaisi sääntöjä muiden auttamiseksi.Perustelut? Millä tavalla yhden "uuden" kilpailukykyisen tallin ilmaantuminen tälle kaudelle on huono asia?
Vedit sitten "hieman" mutkat suoriksi. Kohtuullisen hankalaa ennustaa ensi kautta pelkästään tämän seikan perusteella.Jos ovat tällä kaudella kilpailukykyisiä, niin eiköhän tulevalla kaudella sitten ole taas yksi talli koko sarjassa. Ei oikein ikävä aikoja, kun Mersu ei uskaltanut pitää autoja parina vuonna täydessä tikissä, ettei FIA muuttaisi sääntöjä muiden auttamiseksi.
Tästä olemme samaa mieltä.Rehellisesti sanottuna olisi toki kyllä huikeaa lajille, jos podiumille olisi kerrankin edes vähän tunkua.
Joo varmaankin näin. Ihmettelin vain kuinka rauhallisesti Leclerc tuntui tiimiradiossa tuohon reagoivan. Tuli flashbackit Norris ja Sotši.Ei ollut oma päätös, jos oikein päättelin, kun kuuntelin molempien ferrareiden radioliikennettä turva-auton tullessa radalle. Turva-auton radalle tuleminen selvisi juuri vähän ennen kuin Leclerc oli varikon sisääntulon kohdalla ja Leclercille sanottiin, että "stay out, stay out", vaikka Leclerc hidasti varikon sisääntulon kohdalla voimakkaasti ja epäröi selvästi tilanteen kanssa. Samaan aikaan Sainz huudettiin sisään heti. Juuri ennen tätä Leclercille oli sanottu, että "safety car window is closed".
Kaikesta päätellen siis taktiikkavirhe Ferrarilta, mutta johtui osittain myös siitä, että päätös piti tehdä muutamassa sekunnissa, eli menivät sen mukaan mitä oli ennakkoon mietitty.
Oli vähän huumorilla kirjoitettu, vaikka pieni todellinen pelonsiemen tuohon kätkeytyy, kun niin monta vuotta joutui katsomaan kuinka yksi tiimi dominoi. Eikä helpottanut, että ison osan ajasta tuossa tiimissä oli aika selvä ykkös- ja kakkoskuski.Vedit sitten "hieman" mutkat suoriksi. Kohtuullisen hankalaa ennustaa ensi kautta pelkästään tämän seikan perusteella.
Joo Leclercin rauhallisuus ihmetytti kyllä vähän. Onkohan niin paljon paskaa osunut tuulilasiin, että mikään ei tunnu enää miltään...Joo varmaankin näin. Ihmettelin vain kuinka rauhallisesti Leclerc tuntui tiimiradiossa tuohon reagoivan. Tuli flashbackit Norris ja Sotši.
Niin missäköhän? Näytöt ovat vielä aika vähäisiä ja tallipaikkoja ei juuri ole vapaana.Mick taitaa ensi vuonna ajaa paremmassa tallissa
McLaren, AlphaTauri tai Alfa Romeo, näyttöjä alkaa tulla hiljalleenNiin missäköhän? Näytöt ovat vielä aika vähäisiä ja tallipaikkoja ei juuri ole vapaana.
Kieltämättä todellakin hiljalleen.McLaren, AlphaTauri tai Alfa Romeo, näyttöjä alkaa tulla hiljalleen
Haas ei tosiaan ole ollut mikään kuninkaan tekijä viime vuosinaKieltämättä todellakin hiljalleen.
McLarenilla on tällä hetkellä sopimukset molempien kanssa ensi kaudesta. AT ja Alfa tuskin vaihtavat myöskään kuskejaan, eivätkä ole välttämättä Haasia parempia talleja muutenkaan.McLaren, AlphaTauri tai Alfa Romeo, näyttöjä alkaa tulla hiljalleen
Daniel Ricciardo ei kyllä voi näillä suoritteilla olla varma paikastaan ensi kaudelle, alpha tauri on jo pitkään ollut keskitason talli, Alfa oli alkukaudesta pirteä mutta momentti alkaa ollut mennyttä, samaten Haas on ollut normaalia parempi mutta hekin saattavat palata tasolleen. Seb saattaa lopettaa mutta Aston Martin ei ole tällä hetkellä vedossa. Mickiä tulee sukunimen lisäksi auttamaan se jos ja kun VAG konserni ja Porsche tulevat mukaan. Eikä Alonsokaan ole enää mikään nuori poika.McLarenilla on tällä hetkellä sopimukset molempien kanssa ensi kaudesta. AT ja Alfa tuskin vaihtavat myöskään kuskejaan, eivätkä ole välttämättä Haasia parempia talleja muutenkaan.
"Muutamassa sekunnissa"..Ei ollut oma päätös, jos oikein päättelin, kun kuuntelin molempien ferrareiden radioliikennettä turva-auton tullessa radalle. Turva-auton radalle tuleminen selvisi juuri vähän ennen kuin Leclerc oli varikon sisääntulon kohdalla ja Leclercille sanottiin, että "stay out, stay out", vaikka Leclerc hidasti varikon sisääntulon kohdalla voimakkaasti ja epäröi selvästi tilanteen kanssa. Samaan aikaan Sainz huudettiin sisään heti. Juuri ennen tätä Leclercille oli sanottu, että "safety car window is closed".
Kaikesta päätellen siis taktiikkavirhe Ferrarilta, mutta johtui osittain myös siitä, että päätös piti tehdä muutamassa sekunnissa, eli menivät sen mukaan mitä oli ennakkoon mietitty.
Viestisi vaikuttaa siltä, kuin kokisit minun jotenkin puolustavan Ferraria? En todellakaan puolustele, ihan selkeitä virheitä siellä tehtiin."Muutamassa sekunnissa"..
Ocon oli selvästi hidastanut tahtiaan takasuoralla jo melkein 20 sekunnin ajan ja pelkästään safetycarin laatu siinä vaiheessa pitäisi olla mietinnän alla.
Ferrarille täysin syytökset paskasta strategiasta Leclercin kohdalla, vaikka olen enemmän Maxin suuntaan kallellaan.
Jaaha, Bottakselle vaihdettu kone ja muita osia, joten lähtöpaikka takarivissä.
Juuri näin.Joo, toki vasta sunnuntain kisaan, sprinttiin starttaa aika-ajosijoituksen perusteella.