Olisi Salollakin ilman tallimääräystä.Näillä kaikilla toki on GP-voitto toisin kuin Salolla.
Olisi Salollakin ilman tallimääräystä.Näillä kaikilla toki on GP-voitto toisin kuin Salolla.
Nekin kuuluvat lajiin. Paska tsägä.Olisi Salollakin ilman tallimääräystä.
Toki. Fisichellan ja Herbertin kohdalla olisikin aika noloa ollut, mikäli eivät niillä Alpinen esiasteilla olisi voittaneet.Näillä kaikilla toki on GP-voitto toisin kuin Salolla.
Herberthän voitti vielä Stewartilla eli myöhemmällä Jaguarilla eli nykyisellä Red Bullilla. On kyllä ollut ylivoimaiset kortit käsissä.Toki. Fisichellan ja Herbertin kohdalla olisikin aika noloa ollut, mikäli eivät niillä Alpinen esiasteilla olisi voittaneet.
Heikilläkin on yksi voitto!
Aikaa reilut kaksi tuntia ennen kuin tulee pimeää. Vissiin 10 minuutin päästä tulee tietoa.Meinataanko tänään vielä oikeasti ajaa kilpaa? Olin yli tunnin poissa ja ei siis mitään hajua, että mikä on arvio juuri nyt.
Just tuli info että puolelta jotain tietoa.Meinataanko tänään vielä oikeasti ajaa kilpaa? Olin yli tunnin poissa ja ei siis mitään hajua, että mikä on arvio juuri nyt.
Ei mitään tietoa vielä kenelläkään. Nuo aikarajat on poistettu, joten pimeä varmaan asettaa taka-aikarajan.Meinataanko tänään vielä oikeasti ajaa kilpaa? Olin yli tunnin poissa ja ei siis mitään hajua, että mikä on arvio juuri nyt.
Siihen kisaan on mahtanut saada kovat Supertriplan kertoimet:Herberthän voitti vielä Stewartilla eli myöhemmällä Jaguarilla eli nykyisellä Red Bullilla. On kyllä ollut ylivoimaiset kortit käsissä.
Olin yli tunnin poissa ja ei siis mitään hajua, että mikä on arvio juuri nyt.
Pääasiassa jopa heikomman puolen F1-kuskit ovat erittäin hyviä arvioimaan tilanteita kuljettajan kannalta, jos verrataan niihin jotka eivät ole kuljettajana vastaavissa tilanteissa tai vastaavilla autoilla koskaan ajaneet. Melkoista aliarviointia väittää, että kuskituomareilla ei olisi mitään virkaa.Niimpä. Ja moneenko kysymykseen Salo antoi ihan virheellisen vastauksen? Kysyttiin esim kuinka lähellä turva-autoa saa ajaa ja Salon vastaus oli, että yleensähän turva-auto hidastaa liikaa mutkiin jolloin meinataan ajaa ohi, ja varmaan päi ainakaan ei saa ajaa. Ja seuraavaksi sanoi, että turva-auto ajaa kokoajan täysillä ja formulat tulee helposti perässä 1-2 vaihteella.
Eiköhän tuo turva-autokin kuiteniin lähemmäs 300 kulje.
Ja kuskinakin Salo oli ihan alempaa keskitasoa koko uransa, ja muutkin kuskituomarit ovat samaa tasoa. Eiköhän ne päätuomaritkin osaa kuskin näkökulman katsoa, siinä missä huono kuskikin.
Joo ja Häkkinen oli muistaakseni viides ja sekoili oikein urakalla läpi kisan. Oli kuitenkin Irvineä parempi.Siihen kisaan on mahtanut saada kovat Supertriplan kertoimet:
Herbert-Trulli-Barrichello
Marc Gene Minardilla pisteillä, kun Badoerilla oli suonenveto:D
Klassikkojossitteluhan tuossa on Frentzenin keskeytys johtopaikalta. Mitä olisikaan tapahtunut ilman sitä?Joo ja Häkkinen oli muistaakseni viides ja sekoili oikein urakalla läpi kisan. Oli kuitenkin Irvineä parempi.
Ainoat voitot menivät tallimääräykseen ja kun sairaalassa ollut Schumi käski ottaa tehoja pois Salon autosta ettei heikennä mestarin sädekehää olemalla liian hyvä.
Meinaatko MM-sarjan suhteen? Frentzen taisi lopulta jäädä aika paljon Häkkisestä joten tuskin olisi mestaruutta kuitenkaan vienyt.Klassikkojossitteluhan tuossa on Frentzenin keskeytys johtopaikalta. Mitä olisikaan tapahtunut ilman sitä?
Ennen tais olla muitakin nakkeja kuin pirellin...Ennen oli miehet rautaa ja autot puuta.
Frentzenin voitolla pisteet olisivat olleet ennen kahta vikaa kisaa:Meinaatko MM-sarjan suhteen? Frentzen taisi lopulta jäädä aika paljon Häkkisestä joten tuskin olisi mestaruutta kuitenkaan vienyt.
Tulee joko kauden paras kisa tai paskin kisa.Kalenterin paras rata, ja käsiin jää pelkkää paskaa. Tietysti turvallisuus edellä pitääkin mennä, mutta aika surullista tämä on.
Ennen tais olla muitakin nakkeja kuin pirellin...