Formula 1 – liveseuranta

  • 1 171 036
  • 23 519

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
En ihan osannut odottaa, että Spasta tulee kauden ylivoimaisesti tylsin kisa.

Ja lääkintäauto jälleen radalla, kova meno.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tosissani olen sen suhteen että kisa käyntiin. Millään muulla ei oo väliä, ei vaan voi toimia näin ettei koko kisaa edes välttämättä ajeta kun SATAA VETTÄ
Samaa mieltä, mutta toisaalta en tee liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä, kun en tiedä tarkalleen miksi tätä viivyttelyä on jatkunut näin pitkään. Luulisi olevan joku hyvä syy, kun aika erikoista tämä alkaa jo olla.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Tosissani olen sen suhteen että kisa käyntiin. Millään muulla ei oo väliä, ei vaan voi toimia näin ettei koko kisaa edes välttämättä ajeta kun SATAA VETTÄ
Kyllähän tämä vituttaa. Viikon kohokohta ja päivä odotettu. Itse en sohvalta nouse ennen kuin kisa on ajettu.
Ei voi olla niin että 98 ajetaan tällaisella kelillä ja nyt ei sitten voida. Ei voi olla monsuunirenkaat mikään kustannuskysymys kun autot ovat muutenkin helvetisti kalliimpia kuin silloin. Ei siinä pari rengasta tunnu missään.

3 tunnin aikaraja peruttu!
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Jahas, kolmen tunnin rajasta luovuttu.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
Rehellisyyden nimissä ei silloinkaan kilpaa ajettu radalla, vaan käytiin täyttämässä rata romulla. Ehkä siitä on opittu jotain.

Viihdyttävää katsojien kannalta, mutta myös pirun vaarallista, joten on luonnollista ettei tuollaista haluta väkisin toistaa.
Harvoja kilpailuja mitä katsoisi mielellään koko kisan mittasena uusintana. (okei, eka kolarin jälkeen voi kelata uusintastarttiin) Samoin vaikka Kimi fanipoika ollut niin katsoisin mieluummin Brasilian 2003 tai 2008 kuin 2007.

Kyllä se sade sellainen elementti ollut kisoihin, joka luo mielenkiintoa kun taas ei kiinnosta yhtään nuo kuivankelin kisat mitkä ajetaan jonossa se edellä kellä kovin auto. Ja nykyään ne edes hajoa.

Noista kun mennään vielä parikymmentä vuotta taaksepäin ni sillo se oli vaarallista kuivallakin ja ukkoa tippu ja silti miehet kuoleman pelko silmissä lähtivät ajamaan. Keke veti norttia vai oliko sponssi mallua. Nykypäivänä juodaan maitoa ja pelataan pleikkaria ja juostaan juoksumatolla.

Mitään särmää ei ole kuskeissa, eikä lajissa enää.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Lääkintäauto vetää sladissa, ihan näyttävää menoahan tuokin.
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Vähän vaikea enää ymmärtää miksi tuolla ei ajeta. Kai se Eau Rouge pelottaa niin paljon, niin ei uskalleta ajaa, vaikka muualla olisi kisa jo menossa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Harvoja kilpailuja mitä katsoisi mielellään koko kisan mittasena uusintana. (okei, eka kolarin jälkeen voi kelata uusintastarttiin) Samoin vaikka Kimi fanipoika ollut niin katsoisin mieluummin Brasilian 2003 tai 2008 kuin 2007.

Kyllä se sade sellainen elementti ollut kisoihin, joka luo mielenkiintoa kun taas ei kiinnosta yhtään nuo kuivankelin kisat mitkä ajetaan jonossa se edellä kellä kovin auto. Ja nykyään ne edes hajoa.

Noista kun mennään vielä parikymmentä vuotta taaksepäin ni sillo se oli vaarallista kuivallakin ja ukkoa tippu ja silti miehet kuoleman pelko silmissä lähtivät ajamaan. Keke veti norttia vai oliko sponssi mallua. Nykypäivänä juodaan maitoa ja pelataan pleikkaria ja juostaan juoksumatolla.

Mitään särmää ei ole kuskeissa, eikä lajissa enää.
Sadekelin tuomaa mielenkiintoa ei kukaan voi kiistää, mutta jos ajaminen on liian vaarallista, niin sitten se on sitä. Jos kuskit eivät näe eteensä ja radalla on kalenterin vaarallisin mutka, jossa on nähty alemmassakin luokassa kuolemankolari pari vuotta sitten, niin kyllä sen ymmärtää, että samaa ei haluta lisää.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Medical car vetää kyllä hyvällä syötöllä. Lähti luisuun Eau Rougessakin. Toki pari kertaa track limitsit meni.
 

AriZona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes
Kai Salon näkökulma on yhtä tärkeä kuin muidenkin tuomareiden? Ja minusta Salo on puhunut siitä, miten hän on mukana päättämässä rangaistuksista, joten miten tämä nyt menee?
Niimpä. Ja moneenko kysymykseen Salo antoi ihan virheellisen vastauksen? Kysyttiin esim kuinka lähellä turva-autoa saa ajaa ja Salon vastaus oli, että yleensähän turva-auto hidastaa liikaa mutkiin jolloin meinataan ajaa ohi, ja varmaan päi ainakaan ei saa ajaa. Ja seuraavaksi sanoi, että turva-auto ajaa kokoajan täysillä ja formulat tulee helposti perässä 1-2 vaihteella.

Eiköhän tuo turva-autokin kuiteniin lähemmäs 300 kulje.

Ja kuskinakin Salo oli ihan alempaa keskitasoa koko uransa, ja muutkin kuskituomarit ovat samaa tasoa. Eiköhän ne päätuomaritkin osaa kuskin näkökulman katsoa, siinä missä huono kuskikin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ja kuskinakin Salo oli ihan alempaa keskitasoa koko uransa, ja muutkin kuskituomarit ovat samaa tasoa.
Tosta olen kyllä eri mieltä. Ei Salo huippu tietenkään ollut, mutta sitä samaa porukkaa kuin Fisichella, Panis, Herbert yms. jotka olivat varsin arvostettuja.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ja kuskinakin Salo oli ihan alempaa keskitasoa koko uransa, ja muutkin kuskituomarit ovat samaa tasoa. Eiköhän ne päätuomaritkin osaa kuskin näkökulman katsoa, siinä missä huono kuskikin.
Kuskina Salo oli kärkikastia, mutta muiden ihmisten mulkkuuden ja huonon ajoituksen vuoksi ei noussut mestariksi. Ainoat voitot menivät tallimääräykseen ja kun sairaalassa ollut Schumi käski ottaa tehoja pois Salon autosta ettei heikennä mestarin sädekehää olemalla liian hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös