Itselle jäi ainakin se mielikuva, että Arrivabene olisi ollut oikein suoraselkäinen johtaja, joka kokosi tallin rivit Domenicalin ja Mattiaccin jälkeen, joista varsinkin jälkimmäinen taisi olla aika epäpätevä. Kimikin on miestä kehunut, vaikka joutui olemaan saksalaisen lattialuutuna joka kausi alusta alkaen. Potkujen syitä olisi huonot kisataktiikat, mokat tallimääräyksissä (?) ja menetetty mestaruus.
Olen aina ollut siinä uskossa, että siellä on ihan erikseen propelliosasto, joka taktiikat hoitaa. Lisäksi Vettelin osaltahan ne pääsääntöisesti toimivat, eihän Kimin touhut tallia kiinnostaneet. Mestaruus taas meni Sebun lukuisiin hermoiluihin ja ajovirheisiin, näihinkään on aika vähän tehtävissä varikkomuurilta. Tallimääräyskohtaa en voi ymmärtää, ellei siinä tarkoiteta, ettei Räikköstä noin olisi saanut potkia päähän. Ja tuskinpa tarkoitetaan. Eihän tuon selvemmin voi pelata yhden kuskin eteen, mitä Ferrarilla on tehty. Ainoa, joka ei ole asiaa nähnyt on iltapäivälehden toimittaja, joka tästä aiheesta tänään jutun julkaisi.
Eiköhän tämä ollut Ferrarin osalta tässä tulevan kauden osalta. Sekava tilanne ja ensitöikseen pitää kasata erimielinen porukka. Kiva nähdä, onko Binotto kumman kuskin miehiä ja saako siellä kisata keskenään. Miten lie palaset leviää jo siinä, kun pitäisi saada kahdelle kuskille toimivat taktiikat. Vesi kielellä jo odotan mitä tuolla tapahtuu.