Lätkä-Bongari Iso-E
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KK
Daniel Kvjat Toro Rossolle. Aika jännä kun mies potkittiin pois RB:ltä ja nyt palaa konserniin.
Daniel Kvjat Toro Rossolle. Aika jännä kun mies potkittiin pois RB:ltä ja nyt palaa konserniin.
Helmut Marko kertoi juuri Sky Sportsilla, että Red Bullia kiinnostaa Ocon. Tosin ketäpä ei kiinnostaisi? Saa nähdä joutuuko Mersu luopumaan Oconista, koska ajopaikat ovat kiven alla eikä Marko varmasti halua ajattaa Oconia Toro Rossolla tämän ollessa edelleen Mersun kehitysohjelmassa.
Juuri näin. Mielelläni näkisin, että Red Bull "kyykyttäisi" Mersua tässä asiassa ja saisi Oconin omille listoilleen, varsinkaan kun näillä ei juuri nyt ole mitenkään älyttömän lupaavia kuskeja tulossa alemmista sarjoista. Olisihan tuo melkoinen vääryys, jos Ocon ei saisi ajopaikkaa ensi kaudeksi.Joo Christian Horner sanoi kanssa, että kiinnostava nimi on, mutta niin kauan kun on minkäänlaisia kytköksiä Mercedekseen, niin heillä ei ole kiinnostusta.
Daniil Kvyat tuo talliin tullessaan taatut ruplamiljoonat.Daniel Kvjat Toro Rossolle. Aika jännä kun mies potkittiin pois RB:ltä ja nyt palaa konserniin.
Onko Helmut Markolla mitään tulosvastuuta? Hienot kuskiohjelmat pitäisi olla ja kuitenkin laarin pohjilta kaavitaan Hartleytä ja Kvyatia. Tai oikeastaan kaavitaan laarin vierestä lattialta.
Tuskin Ree Bull tarvitsee rahaa, mutta eihän sitä tiedä. Itse olen siinä uskossa, että RB:ole eikä TR:llä ole maksukuskeja, mutta voin olla väärässäkin.Daniil Kvyat tuo talliin tullessaan taatut ruplamiljoonat.
Joku talli on aina niiden tarpeessa.
Vähän kuin poika-Stroll, turha odottaa podiumpaikkoja, mutta fyrk finns.
Nyt on toki hiljaisempaa, mutta taustalla esimerkiksi Dan Ticktum on varsin potentiaalisena kaverina tulossa lähemmäs F1-maailmaa ja häntä on yhtenä vaihtoehtona Toro Rossolle pidetty. Voi kuitenkin hyppy F3:n ja F1:n välillä olla liian suuri otettavaksi.
Russellin myötä ainoa kysymysmerkki lienee Toro Rosson toinen kuljettaja. Sinne on huhuttu Alexander Albonia ja Pascal Wehrleinia, ja jos näistä pitäisi valita, niin toivottavasti Wehrlein. Albon ei ole minua erityisemmin kyennyt vakuuttamaan pikkuformuloissa.
Itse heitän villinä korttina Sebastien Buemin, joka on edelleen Red Bullin palkkalistoilla. Ajaa tosin myös WEC-sarjaa ja nykyinen kausi jatkuu Le Mansiin asti ensi kesään.Eipä tule enää oikein ketään edes mieleen kuka voisi Torolle päätyä? Albon, Schumi, Ticktum lähinnä enää mielessä. Näistäkin Ticktum ei ole edes mahdollinen, koska ei saa superlisenssiä.
Entäpä Robert Kubica? On jo ajanut parit perjantaiharkat tänä vuonna ja markkina-arvohan miehellä olisi huikea, etenkin kun taustalla toimisi Red Bull.Eipä tule enää oikein ketään edes mieleen kuka voisi Torolle päätyä? Albon, Schumi, Ticktum lähinnä enää mielessä. Näistäkin Ticktum ei ole edes mahdollinen, koska ei saa superlisenssiä.