Huonosti kestävä rengas toisi kyllä viihdettä kisoihin, mutta pelkään että Pirelli ei uskalla liikaa siihen suuntaan mennä, koska tallit, varsinkin ne isot vetävät herneenpalkoja nokkaansa jos voitot menevät renkaiden vuoksi.
Kai nämä säästötalkoot loppuu, kun joku mestaruustaisto ratkeaa siihen, että toinen joutuukin ottamaan uusia osia käyttöön ja putoaa lähtöruudukossa kriittisen paljon.
Jos kaikki menee "suunnitellusti" niin ensi kauden kisakalenteri on tälläinen....
Siinä taitaa pitää vähän kiirettä tallien henkilökunnalla koska 6 viikonlopun aikana vetästään 5 kisaa joista 3 vielä putkeen.
Linkki männööö maikkarin sivuille
Jossain vaiheessa oli huhua, että Giovanazzi kärkkyisi ajopaikkaa Haasille Magnussenin tilalle. Tervehtisin tätä ilolla, koska mielestäni Kevin ei ole missään vaiheessa esittänyt mitään erikoista ja Magnussenin katto kuljettajana on omasta mielestä tuo, missä hän nyt on.
Haluaisinpa nähdä sen päivän kun Ferrarilla on kaksi tasa-arvoista kuskia ja yhtä suortuskykyistä pakettia. Tuossa tiimissä lyödään heti kaikki panostukset laitaan ja toinen kuskeista alistetaan poikkeuksetta tallitaktiikoissa, päivistysversioissa kakkoskuskin asemaan. Varmaan voi vaikuttaa kuskista annettaviin arvioihin.
Hyvin on toiminut. Poistakaa Schummacherin mestaruudet ja laskekaa mestaruuksien määrä viimeiseltä 40 vuodelta. Hieman jää vähiin, kannattaisiko miettiä toista tulokulmaa asiaan. Eikö Ferrarilla oikeasti ole resursseja kahden huippupaketin kasaamiseen? Tältä se vaikuttaa.
Moottorien säästely tarkoittaa ilmeisesti sitä että kaikki toleranssit ovat äärimmäisen tiukkoja, jolloin kustannukset nousevat helvetin isoiksi. Eli eipä sekään oikein säästöä taida tuodaMinua harmittaa lähinnä bensan ja moottorien säästely. En tiedä paljonko niillä on tekemistä kulujen hallinnan kanssa. Luulisi että moottorin kustannukset muodostuvat pääasiassa sen kehitystyöstä.