Ei tarvii, ei. Taidat olla fiatin piiriedustaja, kun et näe päivänselviä asioita.
Ota ihan rauhassa vaan. Ei tarvitse verenpaineen nousta autokisan takia.
Ei tarvii, ei. Taidat olla fiatin piiriedustaja, kun et näe päivänselviä asioita.
Jeppistä jepulis. Formulakausi taas alkanut, kun semmoinen kevyt vitutus jää joka toinen sunnuntai. Voisin veikata, että nykykuskeista sinne olisi syöksynyt ainakin Ricciardo, Verstappen ja Hamilton.
Ei kannata trollia ruokkia.
Ferrari on kyllä huumoritiimi. Resurssit rajattomat, perinteet tyyliin tuhatvuotiset. Ja sitten tällaista vitun perseilyä saa todistaa. Mekaanikko makaa jossain leikkauspöydällä ja Kimin lupaavasti alkanut alkukausi menossa kovaa vauhtia päin helvettiä.
Ilmaiset pisteet kuitenkin Vettelille ja muille ja eiköhän taas Kimin taktikaat pilailla ja mokailla jatkossakin. Sitä en ymmärrä miksei tuota rengasta vaihdettu kun kuitenkin taakse 4 sijaan oli matkaa runsaasti.
No onko Kimi selitellyt? Oliko tämä Kimin vika jollain tavalla? Onko mielestäsi tyylikästä ilakoida, kun mekaanikko, Ferrarin työntekijä, loukkaantuu pahasti?Jaa.... "Kimin kisan pilasi taas joku muu kuin hän itse" -osa miljoona. Näinhän se on.
Vettelin ei tarvitse selitellä.
Tähän vahva sama. En käsitä miksi sitä vaivautuu näitä lähetyksiä seuraamaan viikosta toiseen ja katsomaan usein jopa tunteja vapaita harjoituksiakin, vaikka tavallaan sen tietää etukäteen että kisaviikonloppu tulee erittäin todennäköisesti päättymään suomalaisittain vitutukseen.Olen löytänyt itsestäni täysin uuden masokistisen piirteen, jota en tiennyt olevan, kun viikonlopusta toiseen asetun television ääreen näitä kisoja katsomaan.
Hyvä Zapp! Sanoin ettei Vettelin tarvitse selitellä ja nyt ollaan jo trolleja. Se on hienoa ettei panta kiristä.
Et tule saamaan vastausta tähän. Sitä on jo pari kertaa kysytty tuolta, ja vastausta ei tule.No onko Kimi selitellyt? Oliko tämä Kimin vika jollain tavalla? Onko mielestäsi tyylikästä ilakoida, kun mekaanikko, Ferrarin työntekijä, loukkaantuu pahasti?
No onko Kimi selitellyt? Oliko tämä Kimin vika jollain tavalla? Onko mielestäsi tyylikästä ilakoida, kun mekaanikko, Ferrarin työntekijä, loukkaantuu pahasti?
Ei sumenna värilasit.En tiedä sumentaako fanilasit mutta tuntuu että sillä miehellä on aina paska mäihä.
Mielestäni ei sumenna. Silloin McLaren-vuosina oli joku statistiikka siitä että Räikkönen keskeytti puhtaasti ns. omaa syytään melko harvakseltaan jos vertasi keskeytyksiä sitten tekniseen vikaan tai johonkin muuhun. Toki tuosta on ihan helvetisti aikaa ja ei Räikkönen tokikaan enää samalla tasolla kuljettajana ole, mutta kyllä miehen omaan piikkiin on hankala näitä keskeytyksiä pistää. Toki sitten nämä sijat siellä keskikastissa on varmaan puhtaasti seurausta siitä että kuljettajana mies ei ole enää entisellä tasollaan, mutta se on toinen juttu.En tiedä sumentaako fanilasit mutta tuntuu että sillä miehellä on aina paska mäihä.
Tämä on myös Rogerille ja Zappille joilla selkeä ymmärrysongelma:
Väitinkö että Kimi on jotain selitellyt? Minä pidän Kimistä mutten ole joka kisan jälkeen suu vaahdossa haukkumassa tallia jos jostain syystä ei sillä kertaa voittoa tullutkaan(viimeinen voitto vuodelta 2013)
Ottakaa kaikki ihan rauhassa.
Miksi sitten kirjoitat tällaisia viestejä:Väitinkö että Kimi on jotain selitellyt? Minä pidän Kimistä mutten ole joka kisan jälkeen suu vaahdossa haukkumassa tallia jos jostain syystä ei sillä kertaa voittoa tullutkaan(viimeinen voitto vuodelta 2013)
Jaa.... "Kimin kisan pilasi taas joku muu kuin hän itse" -osa miljoona. Näinhän se on.
Vettelin ei tarvitse selitellä.
Miksi sitten kirjoitat tällaisia viestejä:
Aivan kuin tässä tämänkertaisessa tilanteessa olisi tosiaan ollut jotenkin Räikkösessä vikaa?
Ferrarin varikkosöhellyksestä päähuomion vie mekaanikon loukkaantuminen ja sen jälkiselvittelyt. Minua kiinnostaa enemmän miksi Kimi oli ylipäätänsä varikolla toistamiseen kun pahimmat kilpailijat olivat liikkeellä yhdellä vedolla joka sopi myös Vettelille. Fiilikselläkö ne näitä asioita suunnittelee?
Tämä kausi on elin tärkeä Bottakselle. On pakko onnistua jos meinaa ajaa jatkossakin huipputallissa. Tulijoita Mersulle varmasti on ja paikkaa Maranellosta ei todellakaan löydy Bottakselle.
Miten niin ei todellakaan löydy? Jos Kimi nyt kauden päätteeksi lopettaa, ei Vettel tule samassa tallissa ajamaan Verstappenin (jolla toki on jo jatkosopimus RB:n kanssa) tai Ricciardon kanssa. Leclerc ottaa jatkuvasti turpaan Ericssonilta, joka saattaa olla mainettaan parempi kuski, mutta ei ihmejunnuna pidetty Leclerc noilla otteilla nouse Ferrarin rattiin. Uskon, että Vettel voisi olla valmis jakamaan tallin Bottaksen kanssa. En sano siis, että Bottas on Ferrarin ykkösvaihtoehto, mutta en näe sitä mahdottomana, että Bottas Ferrarilla uransa aikana ajaisi.