Keskittyisivät nyt ennemmin muuttamaan noita autoja siihen suuntaan, että niillä olisi mahdollisuus oikeasti kisata kunnolla. Nyt kun jostain käsittämättömästä syystä moottorien käyttö on rajoitettu kolmeen täksi vuodeksi, niin tullaan näkemään yhä enemmän Australian GP:n kaltaisia tilanteita, jossa kakkosena ajava kuljettaja luovuttaa lähes 10 kierrosta ennen maalia ja tyytyy säästelemään moottoria loppukisan ajan.
Välitankkaus pelastaisi kyllä niin paljon jo viihteen kannalta. Eikös tuo turvallisuussyistä aikoinaan lopetettu ja varmasti lähes kymmenessä vuodessa on joku keksinyt turvallisemman tavan tankata auto F1-kisan aikana. Tämän lisäksi autojen aerodynaamisia ominaisuuksia tulisi tarkastella uudestaan, koska nykyautoilla ei pysty ajamaan "likaisessa ilmassa" ollenkaan.
Kaiken maailman ehdotukset sprinttikisoista yms. ovat vain tekohengitystä ja koittavat peitellä lajin todellisia ongelmia.
Välitankkaus pelastaisi kyllä niin paljon jo viihteen kannalta. Eikös tuo turvallisuussyistä aikoinaan lopetettu ja varmasti lähes kymmenessä vuodessa on joku keksinyt turvallisemman tavan tankata auto F1-kisan aikana. Tämän lisäksi autojen aerodynaamisia ominaisuuksia tulisi tarkastella uudestaan, koska nykyautoilla ei pysty ajamaan "likaisessa ilmassa" ollenkaan.
Kaiken maailman ehdotukset sprinttikisoista yms. ovat vain tekohengitystä ja koittavat peitellä lajin todellisia ongelmia.