Bottas ollut kyllä todella valmis tällä kaudella. Tuo uuteen talliin hyppääminen ei välttämättä ole kivuton prosessi, vaikkakin Valtterin sopeutumista on helpottanut Williamsin ja Mercedeksen autojen samankaltaisuus, eli molemmat elävät voimayksiköstä ja ovat kovia nopeilla radoilla. Veikkaisin, että Bottaksen siirtyminen esimerkiksi Red Bullille ei olisi sujunut näin hyvin, kun Red Bull kuitenkin hakee sitä kierrosaikaa downforcestaan.
Tuo Monaco oli kova suoritus Bottakselta, erityisesti kun autoissa ollut samat säädöt. Eli ei voi vedota siihen, että toisen auton kanssa oltaisiin löydetty jotain, vaan ero tuli täysin penkin ja ratin välistä. Mutta tämä ei riitä, jatkuvuutta täytyy saada näille suorituksille. Aika-ajojen tulee jatkossakin onnistua Valtterilta, koska kisassa hän on edelleen voimayksikkönsä kanssa todella vaikea ohittaa, kuten Williamsilla aikoinaan.
Kimin alkukausi on ollut kyllä synkkä, vaikka on kuinka MM-pisteissä neljäntenä. Tuo Monacon kisa oli vain kirsikka kakun päälle. Edelleen haluaisin nähdä Räikköseltä sitä röyhkeyttä mitä oli McLarenin aikoina. Nytkin Monacossa kolmen kärki kasaantui, koska Kimi ei päässyt kierroksella ohitettavien lähelle, ja vaikka hitaan autoon perään pääseminen on kuinka vaikeaa ja pito häviää, niin jos haluaa kisoja voittaa, niin hitaammista autoista on vain päästävä nopeammin ohi. Uskon, että useassa kisassa Kimi on säästellyt konetta, kuten Monacossa voiton ratkettua, mutta nämä torjuntavoitot ei yksinään riitä. Se tuskin ketään lohduttaa, että viimeisessä kisassa on komponentteja käyttämättä niin hemmetisti, mutta pisteitä puolet vähemmän kuin muilla. Kimi on ottanut hyvin kyllä tämän (McLaren-ajan) Buttonin jättämän aukon tyylikkäänä, säästeliäänä kuskina, joka on aina kärkikahinoissa, mutta harvemmin siellä keskimmäisellä pallilla