Autosprintin mukaan sopimusjulkaisuja ei kannata odotella tänään, tai vielä muutamaan päivään. Ferrarilla on ongelma, sillä heillä on tällä hetkellä neljä kuskia tallissa. Alonso, Räikkönen, Massa ja Hulkenberg. Ilmeisesti Hulkille on menty lupailemaan jotain ennen kuin Kimi tuli kuvioihin.
http://autosprint.corrieredellosport.it/2013/09/10/ferrari-la-lunga-attesa/10195/
Ei Kimin meno talliin muuta käsitystäni kusipäisestä Nolonsosta mihinkään. Joten yhden suuren perheen suunnitelmat meni siinä.
Mulle on ihan sama vaikka Ferraria ajais Vellu Ketola kunhan menestystä tulee, jos Alonso siirtyy muuhun talliin niin hän on välittömästi vihollinen. Suurella perheellä tarkoitin meitä jatkoaikalaisia tuolla F1-ketjuissa, ei siellä kukaan mielestäni ole Alonso-fani.
Menee jo offtopiciksi, mutta:
Olet kyllä useasti Alonsoa puolustanut, kun muut ovat haukkuneet häntä. Pitääkö alkaa kaivelemaan viestejä?
Totta kai olen puolustanut koska hän on kuulunut "minun" talliini, ja on mielestäni saanut välillä kohtuutontakin sontaa niskaansa.
Kyllähän tässä salaa jo alan toivomaan että Ferrari julkistaa Massan jatkosopimuksen. Menisi sen jälkeen viimeinenkin uskottavuus tietyiltä medioilta :D
Miljoona kertaa se on sanottu mutta sanotaan nyt vielä kerran eli Massa oli erittäin nopea ja muistaakseni aika varmakin kuski, aikanaan. Harmittavasti se mestaruus lipesi käpälistä vittumaisen pienellä erolla. Ikävän onnettomuuden jälkeen hän on ollut vanha itsensä vain silloin tällöin, aivan liian harvoin.
The Finn, who won the world title with Ferrari in 2007 but was replaced by Alonso at the end of 2009, has signed a one-year deal with an option for 2015.
Ferrari, who will now have arguably the strongest driver line-up in Formula 1, have not yet announced the deal but are expected to do so imminently.
Täitaa olla varma Kimin meno Ferrarille tai sitten Stefano Domenicalinilla on outo huumorintaju. Ferraripomo on julkaissut kuvan instagramiin uudesta kypärästä jossa on viittauksia Kimiin.
Lähde: Ferrari-pomo antoi netissä vankan Kimi-vihjeen - katso kuvalinkki! | Formulat | Iltalehti.fi
Taitaa vain olla feikki tuo instagram tili... Ainakin hyvin vahvat epäilyt että ei ole aito... Paskamainen tilanne kun näitä face/instagram/twittuilu tilejä voi luoda kuka tahansa niin aidotkin tilit saavat aina epäilyksen varjon... Ainoa johon voinee luottaa on tämä ja niin kauan kun se ei tuolla lue, se on epävarmaa...Täitaa olla varma Kimin meno Ferrarille tai sitten Stefano Domenicalinilla on outo huumorintaju. Ferraripomo on julkaissut kuvan instagramiin uudesta kypärästä jossa on viittauksia Kimiin.
Lähde: Ferrari-pomo antoi netissä vankan Kimi-vihjeen - katso kuvalinkki! | Formulat | Iltalehti.fi
Iltalehti taas tehnyt hienoa työtä. Feikkitili.
Luulisi nyt Iltalehdenkin nämä tarkistavan.
Mä väitän että se on varma siinä vaiheessa, kun jompikumpi osapuoli eli Kimi tai Ferrari siitä sanallakin suostuu jotain konkreettista julkaisemaan.