Ruotsalainen F1-toimittaja Janne Blomqvist kertoo blogissaan, että Marussialle on tilattu radiokitti Heikki Kovalaisen nimellä. Näinköhän...
Marussiahan on nimenomaan ollut maksukuskien perässä. Ihme homma jos Kovalaisen tuonne palkkaavat.Ruotsalainen F1-toimittaja Janne Blomqvist kertoo blogissaan, että Marussialle on tilattu radiokitti Heikki Kovalaisen nimellä. Näinköhän...
Ruotsalainen F1-toimittaja Janne Blomqvist kertoo blogissaan, että Marussialle on tilattu radiokitti Heikki Kovalaisen nimellä. Näinköhän...
Voi tosiaan olla, että nämä Kovalaisen Marussia-kamat päätyvät vielä Urheilumuseoon siihen Joe Sakicin mailojen viereen.Marussiahan on nimenomaan ollut maksukuskien perässä. Ihme homma jos Kovalaisen tuonne palkkaavat.
Ehkä voisi olla, että Kovalainen käy ajamassa vähän testejä Marussian autolla. Onhan hänellä kokemusta aikalailla. Tai sitten koko uutinen on ankka.
Mutta mitä McLaren tästä hyötyy? Kuvittelevatko he että Heikki ajelee Marussialla pari kautta ja tulee Mclarenille ja vie mestaruuden? No toivosshan saa elää.
Mukavaahan se olisi kolmea Suomalaista katsoa ensikaudella.
Helvetin hienoa olisi, jos Heikki pääsisi Marussialla näpäyttämään Caterhamia. En usko kuitenkaan, että ottavat "palkallista" kuljettajaa, kun kenkivät Glockin jo pois. Ellei sitten taustalla ole tuo McLaren case.
Toki epätodennäöinen skenaario, kun McLarenilla itsekin lähtivät tähän maksukuskihommaan mukaan. Kunhan heittelen ajatuksia.
Petrovin suoritus kauden viimeisessä kisassa riitti nostamaan Caterhamin sijalle 10, Marussian ohi. Tässä käsityksessä olen ainakin itse elänyt.Ja ei saa sivuttaa paria merkittävää asiaa, ensinnäkin Marussia päihitti Caterhamin vuoden 2012 lopulla ottamalla 10. sijan tallien välisessä kilpailussa, tällä oli iso merkitys tulevaisuuden suhteen niin henkisesti kuin rahallisesti.
Petrovin suoritus kauden viimeisessä kisassa riitti nostamaan Caterhamin sijalle 10, Marussian ohi. Tässä käsityksessä olen ainakin itse elänyt.
Petrovin suoritus kauden viimeisessä kisassa riitti nostamaan Caterhamin sijalle 10, Marussian ohi. Tässä käsityksessä olen ainakin itse elänyt.
Adrian Sutil on sitten kaiketi Force Indian kuljettaja ensi kaudelle. Sellainen kuva tuosta Iltalehden uutisesta tulee. Vai onko sittenkin kyseessä vain testipaikka Barcelonassa?
Kylmää vettä Kovalaisen niskaan - Marussia-istuimessa uusi käänne
Sutilin Force India pesti on varmistettu jo tallin toimesta pari viikkoa sitten.
Noniin, se taitaa olla sitten Heikin F1 ura paketissa.