Mainos

Formula 1 – kausi 2013

  • 591 581
  • 1 881

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse luulen Kimin jäävän Lotukselle. Rento ilmapiiri ja heikko tallikaveri, jonka rinnalla Kimi näyttää todelliselta mestarikuskilta. Kimi nauttii tuosta konditionaalimaailmanmestarin asemasta...

OK. Mites noi Vettelin ja Alonson "apukuskit"? Tiukkaa on ollu, ainakin Vettelillä. Kimin vika, kun patonki vääntää romurallia kisasta toiseen. Ja Kimiä kiinnostaa...???

Jos F1 jotain oikeata shittiä kaipaa imagonsa nostamiseksi, niin se on ehdottomasti parivaljakko tyyliin "Senna - Prost" ja samoissa haalareissa, kärkitallissa. No OK, Kimi ei ihan tähän noin persoonana taivu, mutta kuskina kyllä.

Mitä Kimillä on missään vaihtoehdossa menetettävää?! Paitsi mestaruus. Alonso tarvitsee Santaderia jne. saadakseen Kimin paikan. Kai toi BarcaRealkäsienlevittelymuasattunilkkaanpolveenetkövitunmulkkunähnyhä on toiminut Ferrarilla paremmin kuin Kimin puhumattomuus.

Ihan sama. Vitun politikointia koko paska.
 
Jos F1 jotain oikeata shittiä kaipaa imagonsa nostamiseksi, niin se on ehdottomasti parivaljakko tyyliin "Senna - Prost" ja samoissa haalareissa, kärkitallissa. No OK, Kimi ei ihan tähän noin persoonana taivu, mutta kuskina kyllä.
Sen minkä persoonan räiskyvyydessä menettää niin tuo kyllä kaksinkertaisesti takaisin coolin iceman rämäpää rallikuski don't give a shit leave me alone imagonsa mainosarvolla, joka sopisi Red Bulliin kuin nyrkki perseeseen.
 

Sambody

Jäsen
Olisihan tuo huikeata sirkusta medialle ja faneille, kun lähtisi kunnon kuskiruletti ennen ensi kautta, mutta alkaa olla jo niin villiä fantasiaa etten jaksa uskoa hetkeäkään. Ensinnäkin taitaa olla liian kova paikka Montezemololle ottaa Kimiä takasin ja taas Kulmakarvan en usko lähtevän ottamaan samalla autolla matsia Vettelin kanssa. Ei siitä tullut mitään märkäkorva Hamiltonin kanssa niin tästä viisastuneena eiköhän Alonso halua olla tallinsa keskipiste ja hänelle se suotakoon.

Kimi joko aika täydellisesti imagoon sopivana ja sopimuksen pituutta lukuunottamatta aika ihanteellisena vaihtoehtona Red Bullille tai sitten jää Lotukselle. Reilundo jää Ferkulle vaatimaan parempaa autoa, jonka voi hyvinkin saada jo kaudelle 2015, kun nähdään ensimmäinen alusta loppuun James Allisonin suunnittelema Fefe.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
OK. Mites noi Vettelin ja Alonson "apukuskit"?

Niin, eikös tämä Alonson "apukuski" ole se sama mies, jonka kanssa Kimi oli usein melkosiissa vaikeuksissa heidän ajaessa samassa tallissa. Jos en väärin muista, niin Kimihän joutui tämän Alonson "apukuskin" apukuskiksi kaudella 2008.
 

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin, eikös tämä Alonson "apukuski" ole se sama mies, jonka kanssa Kimi oli usein melkosiissa vaikeuksissa heidän ajaessa samassa tallissa. Jos en väärin muista, niin Kimihän joutui tämän Alonson "apukuskin" apukuskiksi kaudella 2008.

Ai niin joo sillon kuusi kautta sitten joo... Tämä sama Kimin ylivoimainen tallikaveri on sitä ennen ja siitä lähtien aina taistellut mestaruudesta, kuten nytkin. On se kova. Ihan tulee Mikko Hirvonen toisinaan mieleen, tosin ilman ykköskuskin viittaa. Eikä sitä tule koskaan saamaankaan, kunnon tallissa. Onkos tää se jamppa, joka vissiin saattaa joutua lähtemään Ferrarilta? Kimin on siis aivan paska!!!

Kimin mestruudesta on jo aikaa, Ferrarista on aikaa, Massasta on aika jättänyt... Vai miten se nyt oli...

Ainoa asia, mikä merkitsee, on nykyiset otteet. Piste. (Tai ei tietenkään formuloissa, kiitos Bernie&co.)
 

markusst

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS | Miami Dolphins
Niin, eikös tämä Alonson "apukuski" ole se sama mies, jonka kanssa Kimi oli usein melkosiissa vaikeuksissa heidän ajaessa samassa tallissa. Jos en väärin muista, niin Kimihän joutui tämän Alonson "apukuskin" apukuskiksi kaudella 2008.

Massahan oli todella kova ratinkääntäjä siihen asti, että sai jousesta päähänsä. Ei ole pystynyt tallikaveria kunnolla haastamaan sen jälkeen, ja nyttemmin on tullut täysin vastaantulijaksi. Tuolla kaudella 2008 tallikaveri Nelson Piquet Jr. tarjosi Alonsolle haastetta muuten ajamalla seinään Singaporessa järjestääkseen Alonsolle voiton.

Todellista haastetta Alonsolla oli kaudella 2007, jolloin lupaava tulokaskuski Lewis Hamilton astui miehen tallikaveriksi. Alonso toki otti rookiesta niskaotteen ja kuritti isällisesti. Vai miten se menikään?

Ei Kimi ole missään nimessä F1-sarjan paras kuski, tai edes välttämättä top-kolmosessa, mutta ei ne 20 voittoa ja maailmanmestaruus ihan pelkällä tuurilla tulleet. Maine on toki miestä suurempi, mutta ihan hienosti on ajanut.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Kun puhutaan näistä "Kimi on paskempi kuin Alonso koska hävisi Massalle"-jutuista, on pakko kaivaa taas ne salaliittoteoriat esiin joiden mukaan Ferrarilla alettiin tarkoituksellisesti kusemaan Kimin muroihin kesästä 2008 lähtien(Massan eduksi) kun ruvettiin neuvottelemaan Santander-miljoonien ja Alonson siirrosta. Olisi vain vaikuttanut kohtuu pöljältä liikkeeltä jos Ferrari olisi ulostanut moninkertaisen mestarin tuossa tilanteessa ulos ja Ferrarilla varmistettiinkin ettei Kimistä sellaista heidän autossaan tule.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Todellista haastetta Alonsolla oli kaudella 2007, jolloin lupaava tulokaskuski Lewis Hamilton astui miehen tallikaveriksi. Alonso toki otti rookiesta niskaotteen ja kuritti isällisesti. Vai miten se menikään?
Hamilton on kuitenkin poikkeuksellinen lahjakkuus, eikä mikä tahansa kuski. Tulokaskaudella todella vakuuttavaa ajamista kilpailusta toiseen, joten siinä mielessä ei ollut mikään häpeä, että Alonso oli välillä vaikeuksissa Lewisin kanssa.

Massa oli ihan hyvä kuski aikanaan, mutta nykyään hän on tuolla F1-maailmassa pelkkä turisti. Mielenkiintoiset kuskispekulaatiot nyt on meneillään. Itse toivoisin, että Kimi siirtyisi Red Bullille, mutta paha sanoa, mitä tässä tapahtuu. Suurin yllätys olisi, mikäli Alonso siirtyisi Ferrarilta pois. Nythän uutisoitiin myös, että Hamiltonin isä olisi vieraillut Ferrarilla.
 

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kun puhutaan näistä "Kimi on paskempi kuin Alonso koska hävisi Massalle"-jutuista, on pakko kaivaa taas ne salaliittoteoriat esiin...

Niin no. Maailma on nykyään täynnä, mitä ihmeellisimpiä salaliittoteorioita ja jotkut voivat jopa pitää paikkansa, mutta tästä en tiedä. Henk.koht. ihan sama.

Paluunsa jälkeen Kimi on kuitenkin ollut nopea, autolla, joka ei ole sarjan suurimpien luomus. Palkat on ollu myöhässä, tai jotain, mutta auto on kulkenut radalla.

Siitä en tiedä yhtään mitään, että kumpi nyt esim. tuolla Lotuksella sitä bilikkaa kehittää, Kimi vai Crashjean, mutta toinen on ollut nopeampi ja luotettavampi. En sitten tiedä, että onko tämä nopeampi ja luotettavampi kuski ollut absoluuttisesti parempi, mutta aika moni noissa Äfyx-piireissä näyttää kuitenkin kaveria arvostavan. Se Crashjean ei kai ole nyt niin kovassa huudossa, kuten ei kai myöskään Webber tai se "-08 Kimin yli kulkenut". Juu nou.

Ei Kimi sarjaa tällä(kään) kaudella voita, mutta voi se pikkuisen vittuilla muille, ottamalla hyviä sijoituksia sieltä täältä, jos Lotus kestää.

Seuraavasta kaudesta tuskin kukaan tietää mitään varmaa, että mitkä barumit kulkee ja mitkä ei, mutta aikas paljon toi rahanpaska on asioita kuitenkin ratkaissut kehitystyössä.

Villi ja vitun vapaa vkloppu alkaa Vänärillä näköjään klo 15.15 Mokomalla. On kyllä erikoinen aika perkele!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Massa oli joskus ihan kova kisaaja, nykyään peräpään miehiä lukuunottamatta viimeisiä nimiä, joita tulisi mieleen veikata kisan voittajaksi jos veikkausta harrastaisin. Ei vaan tule edes mieleen että Massa nykyään ajaisi joskus voitosta, tilanne joka on aika nurinkurinen ottaen huomioon minkä tallin kuskista on kyse.

Massan saldo kausilta 2012 ja 2013 yhteensä 30 kisaa, 3 palkintopallisijaa, 0 voittoa ja vain 183 mm-pistettä.

Tallikaverinsa Alonso samalta ajalta 18 palkintopallisijaa, 5 voittoa ja 411 pistettä.

Kimillä 13 palkintopallia, 2 voittoa ja 341 pistettä. Alonsolla ja Kimillä pistetilanteen 2. ja 3. sijat viime ja tältä keskeneräiseltä kaudelta, Massa molemmilla kausilla pisteissä 7. sijalla eli kyllähän noista kavereista vain yksi kantaa niin kisoja katsomalla kuin tilastojakin lukemalla epäonnistujan leimaa hanurissaan. Ja se on Massa, joka todennäköisesti ensinnäkin Alonson suosituksista, mutta ennen kaikkea Santanderin rahoilla ja siihen kuvioon liittyvällä omalla markkina-arvollaan saa suorituksistaan huolimatta pitää paikkansa huipputalli Ferrarilla, jonka luulisi laittavan noin huonojen tulosten jälkeen äijää pihalle ja harkitsevan uutta nopeampaa tilalle.

Tämä nyt ei sinänsä liity mihinkään, kunhan tuli mieleen kun nousi esille Massan olevan mahdollisesti Kimiä kovempi tekijä. Uskon että Massa ja Alonso jatkavat Ferrarilla, ja nyt tuntuu todennäköisimmältä että Kimi ei Red Bullille mene vaan jää Lotukselle.
 

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
...kun nousi esille Massan olevan mahdollisesti Kimiä kovempi tekijä...

Ei kai aivan tästä ollut kyse, vaan Kimin asemasta -isi(konditionaali) -mestarina, ja vasta toisekseen siitä, että Kimillä on täysin luokaton tallikaveri, jolloin Kimi näyttää "nopealta" -isi-mestarina.

No anyway, vika on Kimissä. Joku edellä mainitsikin, että Kimi ei varmaankaan ole maailma nopein kuski, mutta mä mietin puolestaan, että kuinka saatanan huonoja noi muut kuskit sitten onkaan. OK, rahallahan niitä paikkoja saadaan, mutta eikö tuolla sitten kiinnosta oikeasti nopeat kuskit ollenkaan?! On se vaan jotenkin erikoista.

Ferrari kyllä vetää ihan alta lipan nykyään, kun Massan kakkoskuljettaja on paremmin sijoittunut, kuin tallin selvä ykkönen.

Kuten aikanaan rock n' roll yksityisetsivä Ford Fairlane tokaisi, on koko formulamaailma "Un-fucking-believable".
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Kun puhutaan näistä "Kimi on paskempi kuin Alonso koska hävisi Massalle"-jutuista, on pakko kaivaa taas ne salaliittoteoriat esiin joiden mukaan Ferrarilla alettiin tarkoituksellisesti kusemaan Kimin muroihin kesästä 2008 lähtien(Massan eduksi) kun ruvettiin neuvottelemaan Santander-miljoonien ja Alonson siirrosta. Olisi vain vaikuttanut kohtuu pöljältä liikkeeltä jos Ferrari olisi ulostanut moninkertaisen mestarin tuossa tilanteessa ulos ja Ferrarilla varmistettiinkin ettei Kimistä sellaista heidän autossaan tule.

Toi nyt on ihan vaan Kimin fanipoikien fantasioita, jolla yritetään peittää sitä tosiasiaa, että Kimi otti Massalta pataansa. Massa oli Kimin kanssa jo ihan tasavertaisen hyvä kaudella 2007, mutta pari heikkoa kisaa pilasi Massan mahdollisuudet mestaruuteen silloin ihan samalla tavalla kuin Kimin heikot kisat kaudella 2008.

Tämä ärsyttää eniten Kimin fanipojissa pitää aina keksiä jotain ihme teorioita, jolla oman sankarin maine pysyisi mahdollisimman puhtaana. Se että fanipoikiin kuuluu pari toimittajaa ei asiaa muuksi muuta.

Massa nyt on alistettu kakkoskuskin asemaan Alonson politikoinnin takia että miehellä ei ole edellytyksiä kovinkaan paljon parempaa. Sen takia Ferrari ei olekkaan ottanut siihen Alonson koiraksi ketään toista kuskia. Fernandon kultainen sädekehä pirstaloituisi, kun lupaavat ja nopeat kuljettajat muuttuvat sekundaksi Fernandon ollessa pomona talossa.

Hauskinta Kimin paluussa Ferrarille olisi se että, jos Massa saisi jälleen jatkaa tallissa olisi mielenkiintoista nähdä Massan taso, kun tallin toisena kuskina ei ole poliittikoa vaan Kimi, jota tommoinen valtapeli ei kiinnosta. Epäilen että kuin taikaiskusta Massa olisi entisessä formussaan.
 

Outsider

Jäsen
Massa nyt on alistettu kakkoskuskin asemaan Alonson politikoinnin takia että miehellä ei ole edellytyksiä kovinkaan paljon parempaa. Sen takia Ferrari ei olekkaan ottanut siihen Alonson koiraksi ketään toista kuskia. Fernandon kultainen sädekehä pirstaloituisi, kun lupaavat ja nopeat kuljettajat muuttuvat sekundaksi Fernandon ollessa pomona talossa.

Hauskinta Kimin paluussa Ferrarille olisi se että, jos Massa saisi jälleen jatkaa tallissa olisi mielenkiintoista nähdä Massan taso, kun tallin toisena kuskina ei ole poliittikoa vaan Kimi, jota tommoinen valtapeli ei kiinnosta. Epäilen että kuin taikaiskusta Massa olisi entisessä formussaan.

Ihan yhtä paljon voisi sanoa, että nämä selitykset ovat Massan-fanipoikien fantasiaa. Minkä takia Massalla ei muka ole edellytyksiä "kovinkaan paljon parempaan"? Kun vertaa noita sijoituksia ja pisteitä Alonsoon, mitä tuossa pari viestiä takaperin juuri listattiin, niin tulee mieleen, että kovinkaan paljon huonommin ei enää tuolla kalustolla voisi ajaa. Se on selvää, että Alonso on aivan suvereeni ykköskuski Ferrarilla, mutta selvää on sekin, että Massasta ei ole ollut käytännössä mitään apua Alonson tai tallin MM-taistossa tuon onnettomuutensa jälkeen ja se ei varmasti ole Alonson eikä tallin tahto. Alonsolla olisi paljon paremmat mahdollisuudet ajaa mestaruudesta, jos kakkoskuski pystyisi ajamaan pisteitä muilta pois ja tallimestaruuskin on varmasti haluttua tavaraa Maranellossa. Vettel on oikeastaan ainoa kenellä on samanlainen ykköskuskin asema, mutta ei sielläkään Webber aja mitenkään erityisen huonosti, jos ottaa huomioon, että 99% ongelmista osuu aina hänen autoon ja muutenkin Vetteliä suositaan kaikessa. Lotuksella Grosjean on kuitenkin Boullierin suojatti ja Mersulla taas Nico ei saksalaisena joudu alistumaan täysin Lewisin apupojaksi, niin näissä talleissa ei varsinaisia ykköskuskeja niin kauheasti suosita.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Se on selvää, että Alonso on aivan suvereeni ykköskuski Ferrarilla, mutta selvää on sekin, että Massasta ei ole ollut käytännössä mitään apua Alonson tai tallin MM-taistossa tuon onnettomuutensa jälkeen ja se ei varmasti ole Alonson eikä tallin tahto. Alonsolla olisi paljon paremmat mahdollisuudet ajaa mestaruudesta, jos kakkoskuski pystyisi ajamaan pisteitä muilta pois ja tallimestaruuskin on varmasti haluttua tavaraa Maranellossa.

Viime kauden toisella puoliskolla Massa auttoi Alonsoa lähes jokaisessa kisassa. Päästi Alonson ohitseen useita kertoja Alonson ohitseen ja vastaavasti ei ohittanut Alonsoa, vaikka oli selvästi nopeampi. On ollut jonkin verran puheita mikä aiheutti tämän draamaattisen muutoksen Massan otteissa viime kaudella. Aika yleinen konsensus oli että Massaan alettiin panostamaan edes hiukkasen vertaa ja tämä aiheutti suorituskyvyn parantumisen, mutta toisaalta Alonson otteiden taso laski viime kauden lopussa pykälällä, joten täksi kaudeksi ollaan taas palattu vanhaan tuttuun Alonso 100 Massa 0 strategiaan.

Tällä kaudellahan Massa on ollut nopeutensa puolesta huomattavasti lähempänä Alonsoa kuin parina viime kautena kokonaisuudessaan. Parit ajovirheet ja huono tuuri ovat sitten poikineet sen että Massan tulokset eivät ole olleet kovinkaan hyviä.

Ferrari on tällä hetkellä yhtäkuin Alonso ja kaikesta tallin tekemisestä huomaa että toiseen autoon ei kiinnitetä yhtään huomiota ellei se mahdollisesti hyödytä Alonsoa.
 

Outsider

Jäsen
Viime kauden toisella puoliskolla Massa auttoi Alonsoa lähes jokaisessa kisassa. Päästi Alonson ohitseen useita kertoja Alonson ohitseen ja vastaavasti ei ohittanut Alonsoa, vaikka oli selvästi nopeampi. On ollut jonkin verran puheita mikä aiheutti tämän draamaattisen muutoksen Massan otteissa viime kaudella. Aika yleinen konsensus oli että Massaan alettiin panostamaan edes hiukkasen vertaa ja tämä aiheutti suorituskyvyn parantumisen, mutta toisaalta Alonson otteiden taso laski viime kauden lopussa pykälällä, joten täksi kaudeksi ollaan taas palattu vanhaan tuttuun Alonso 100 Massa 0 strategiaan.

Eli nyt tämä on absoluuttinen totuus, mutta kun vastaavaa huhutusti tapahtui Kimin Ferrari aikana, se on vaan fanipoikien salaliittoteorisointia. Kovastihan sillon puhuttiin, että autoon tehdyt muutokset veivät autoa Kimin mukaan huonompaan ja Felipen mukaan parempaan suuntaan. En minäkään usko, että Kimiä sen kummemmin alettiin sabotoimaan, mutta ihmettelen silti miten anti-Kimi-osaston on mahdotonta ymmärtää sitä, että auto ei vaan enää sopinut Kimille parhaalla mahdollisella tavalla, vaan sen sijaan tulee näitä "Massa antoi pataan, Kimi ei pärjännyt edes Alonson (nykyisin)surkealle apupojalle, ei pärjäisi mitenkään samalla autolla Vetteliä tai Alonsoa vastaan jne. jne. juttuja".

Ferrari on tällä hetkellä yhtäkuin Alonso ja kaikesta tallin tekemisestä huomaa että toiseen autoon ei kiinnitetä yhtään huomiota ellei se mahdollisesti hyödytä Alonsoa.

Niin no mun pointti olikin se, että toista autoa ei ole mitään järkeä jättää huomioimatta, kun sen pärjääminen auttaisi molempien mestaruuksien saavuttamisessa. Vaikka Ferrarin touhu ei aina ihan järkevimmältä tunnukaan, niin kyllä siellä varmaan silti mestaruudet nostetaan pelkän Alonson tyytyväisyyden edelle.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ylipäätänsä, Steegilillä on hyvää asiaa joten minkä ihmeen vuoksi n. 90 prosenttiin viesteistä Kimi Räikköseen, Mikael Granlundiin jne. liittyen pitää aina saada survottua mukaan tuo helvetin fanipoika.

Ei siinä mitään, antaa vain kyseenalaisen vivahteen aina, ikään kuin olisi Steegilin 100% oikea mielipide kuten esim juuri tässä Kimi, Massa, Alonso ja Ferrari - kuviossa tai Mikke Granlundin viime kausiin liittyen, ja kaikki muu poikkeava mielipide on mitäpä muutakaan kuin fanipoikien sokeaa selittelyä.

Tosiaan, eilen sitten kansainvälinen lehdistö heitti myllyyn niin Kimin kuin Hamiltoninkin liittyen Ferrari pestiin. Sattumalta juuri kesätauon ajaksi hieman kirjoiteltavaa, uskon että molemmat huhut ovat lopulta paljon melua tyhjästä.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Viime kauden toisella puoliskolla Massa auttoi Alonsoa lähes jokaisessa kisassa. Päästi Alonson ohitseen useita kertoja Alonson ohitseen ja vastaavasti ei ohittanut Alonsoa, vaikka oli selvästi nopeampi. On ollut jonkin verran puheita mikä aiheutti tämän draamaattisen muutoksen Massan otteissa viime kaudella. Aika yleinen konsensus oli että Massaan alettiin panostamaan edes hiukkasen vertaa ja tämä aiheutti suorituskyvyn parantumisen, mutta toisaalta Alonson otteiden taso laski viime kauden lopussa pykälällä, joten täksi kaudeksi ollaan taas palattu vanhaan tuttuun Alonso 100 Massa 0 strategiaan.

Jahas, Steegil on taas iskussa heti aamusta. Oliko näitä puheita täällä Jatkoajassa vai kenties jonkun "parin toimittajan palstoilla"?

Minulle jäi käsitys tästä viestistä että on yleinen salainen totuus, että Ferrarilla Alonso on isompi pomo kuin esimerkiksi tiimin johtajat. Hän voi diktaattorimaisesti päättää, että Ferrarilla koitetaan panostaa vain Alonson mestaruuteen jättämällä kakkosauto täysin huomiotta? Kuulostaa aika absurdilta, kun voisi olettaa, että tiimille on aika pirun tärkeitä nuo valmistajamestaruudetkin. Ja tämän lisäksi sitten tuo seikka mitä aiemmin on jo pari kertaa listattukin: kakkosauton ollessa hyvässä iskussa se helpottaa todella paljon ykkösauton sijoittumista kisoissa. Jos sen pystyy satunnaiskatsojatkin päättelemään se varmasti tiedetään myös Ferrarin konttorilla.

Tilanne on vain se, että tällä hetkellä muut tallit on hieman edellä Ferraria eikä oikein kummastakaan autosta ole löytynyt ruutia taistella ihan kirkkaimmista paikoista. Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö loppukaudesta Ferrari voisi taas löytyä ihan vaikka molempien autojen voimin palkintopallisijoilta.

Tämä onkin mielenkiintoinen ketju kun porukka tuntuu jakautuneen kahteen leiriin: ne joiden mielestä Kimi on kova kuski ja ne joiden mielestä hän on yliarvostettu kun ei voittanut 5 vuotta sitten Massaa Ferrarilla. Yliarvostettu tai ei, niin hän on jokatapauksessa nyt MM-taistossa toisena eikä se onnistu jokaiselta ratinvääntelijältä. Oli alla oleva auto millainen tahansa.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Ylipäätänsä, Steegilillä on hyvää asiaa joten minkä ihmeen vuoksi n. 90 prosenttiin viesteistä Kimi Räikköseen, Mikael Granlundiin jne. liittyen pitää aina saada survottua mukaan tuo helvetin fanipoika.

Yksi pahoista tavoistani. Räikkösen suhteen fanipoika sanaa uskollisista kannattajista voi mielestäni käyttää aika surutta. Kimiähän ei kiinnosta, mutta hänen kannattajansa ovat aina milloin mitenkin selittämässä asioita parhain päin mitä uskomattomilla selityksillä. Kontrasti Räikkösen "ei kiinnosta" asenteesseen on valtava ja siksi mielestäni niin huvittava. Usein kannattajat pyrkivät toimimaan aikalailla samalla tavoin kuin kannattamansa kohde, mutta tässä Räikkösen tapauksessa hänen faninsa toimivat juuri aina päin vastoin miten Kimi toimisi.

Tämä onkin mielenkiintoinen ketju kun porukka tuntuu jakautuneen kahteen leiriin: ne joiden mielestä Kimi on kova kuski ja ne joiden mielestä hän on yliarvostettu kun ei voittanut 5 vuotta sitten Massaa Ferrarilla. Yliarvostettu tai ei, niin hän on jokatapauksessa nyt MM-taistossa toisena eikä se onnistu jokaiselta ratinvääntelijältä. Oli alla oleva auto millainen tahansa.

Minä pidän Räikköstä aivan helvetin kovana äijänä. Siksi koenkin että hänen faniensa harjoittama paapominen hänen suhteensa on Räikköstä alentavaa.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Luetko sinä omia viestejäsi ollenkaan vai mitä helvettiä oikein selität? Ihan sama, mikä aihepiiri on kyseessä.

Luen minä kiitos vain kysymystä. Välillä toki jää huomaamatta jotain noloja kirjoitusvirheitä, mutta kuta kuinkin olen ihan sinut kirjoitusteni kanssa. Jos sinä pidät kirjoituksiani niin paskoina niin se on sinun oma asiasi ja suosittelen ignore-listan käyttöä siinä tapauksessa.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Tuli vaan mieleen, kun vaikutat itse olevan pahimmasta päästä oleva fanipoika, oli se aihepiiri sitten mikä tahansa. Parasta settiä tulee Mikael Granlundin NHL-ketjussa ehdottomasti.

Minähän arvostan Granlundia suuresti. Nyt kun median luoma vastenmielinen ja heppoisin perustein luotu tähtikultti on tuhoutunut niin voin rauhassa keskittyä Granlundin uran etemisen tarkkailuun ilman suurempia haukkumisen tarpeita. Olen aina inhonnut median rakentamaa perusteetonta tähtikulttia Granlundista en pelaajaa itseään, jos se ei joillekin aikaisemmin ole tullut selväksi.

En tiedä miten saat leivottua minusta fanipojan? Kai toista kotimaataan saa kannustaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös