No tätähän tuskin kukaan pystyy varmuudella sanomaan. Pelkkää arvailua jne. Alonso on ammattikuski kuten muutkin kärkijätkät. Erot ovat pieniä ja radat rengasvalintoineen omia haasteita. Räikkönenkin tänään selvästi nopeampi mutta joutui kulmakarvan takana cruisailemaan.
Näinpä. Alonson kohdalla olisi syytä muistaa aina myös dominoiva ykköskuskin asema. Auto pyritään rakentamaan ja hiomaan nimenomaan hänen mieleisekseen. Tämän vaikutusta tuloksiin ei sovi vähätellä, kun jokaisen kuskin kohdalla on nähty, että jos autoa ei saa säädettyä omien mieltymysten mukaisesti se aivan kovin terä suorituksista jää puuttumaan. Silti vikurimmallakin pelillä rattimies toki piiskaa autoaan kovaa ja käyttää muiden töppäilyt hyväkseen, kuten esim. Alonso tällä kaudella on toistaiseksi mestarillisesti tehnyt. Mutta hän ei ole ainoa joka tähän pystyy - kun löytyy mm. Kimiä, Hamiltonia, taktikko-Buttonia ja Vetteliä.
Siinä onkin sitten uusi pähkinä purtavaksi kuinka suuri kunkin kuskin ''sietoikkuna'' säätöjen suhteen on ja kuka venyy eniten, kun auto ei aivan sovikaan hanskaan. Ja toisaalta kuka on nopein tuulispää radalla auton ollessa säädöissä. :)
Näitähän voi tosiaan pyöritellä maailman tappiin asti, eikä absoluuttista selvyyttä tule ikinä. Muuttujia on niin tolkuttomasti liikaa, ettei sopivaa algoritmia ja yhtälöä yhden totuuden löytymiseen ole edes tallien insinööreillä.