Mainos

Formula 1 – kausi 2012

  • 325 688
  • 1 750

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olipa tylsä kisa, oi miksi luonto ei voi sitä sadetta antaa koskaan vaikka niin lähellä monessa kisassa jo ollut.

Ferrari alkaa olemaan tällähetkellä iskussa ja kun massakin alkaa heräilemään niin tallipisteitäkin alkaa tulemaan, tosin vaikka massa heräsi niin silti tallikaveri taas voittoon ja massa vaivoin 4 tilalle, jos tämä on parasta Massaa niin eipä se paljon ferraria auta, toki tyytyväisiä tallissa varmaan ollaan ettei kukaan ole Alonson varpeille sentään astumassa ja saadaan mies tyytyväisenä pidettyä.

Outoa että Nico yllättäen menettänyt täysin nopeutensa tallikaveriin nähden ja taas Schumi melko hyvässä vauhdissa ollut, onko autoa sitten alettu mestarille sopivammaksi säätää ja nicon kohdalla taas kehitykset vieneet takapakkia.

Myös Mclaren aika hukassa ja vaivoin pisteille. Alkaa kyllä mestaruuskamppailu kuihtua kummankin kuskin kohdalla tätä tahtia.

Kobayashissa vielä, voisi antaa kilpailukieltoa vaikka tuosta varikkosähläyksestä. Todella vaarallista, jos tavallisista kilpailuautotilanteissa annetaan lähtöruuturangaistuksia, niin kai tuosta 3 kisaa voisi huilia. Oli niin vaarallinen tilanne että hyvä ettei kovempia henkilövahinkoja tullut..
 

trap

Jäsen
Nyt olisi jo kiire. Loputtomiin ei talli pysy suurempien tallien vauhdissa. Mahdollisuudet voittoon pienenevät kilpailu kilpailulta.

Tätäkin mantraa varmaan toistetaan kauden vikaan kisaan asti, kunnes huomataan että "oho, kisoja ei enää ole jäljellä".

Toisin sanoen kulunut ja huono olettamus, että Lotus automaattisesti tippuisi kyydistä.

Belgiassa Kimillä tutun hyvät saumat. Saksa on niin kirottu mesta, että siellä tulee satavarmasti kauden eka DNF. Unkarissa Lotus ei varmaankaan ole niin vahvoilla.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Tätäkin mantraa varmaan toistetaan kauden vikaan kisaan asti, kunnes huomataan että "oho, kisoja ei enää ole jäljellä".

Mahdollista tuokin, mutta kisoja on ajettu nyt yhdeksän ja yksitoista on vielä jäljellä. Edes puolivälissä ei vielä olla.
 

Outsider

Jäsen
Ferrari alkaa olemaan tällähetkellä iskussa ja kun massakin alkaa heräilemään niin tallipisteitäkin alkaa tulemaan, tosin vaikka massa heräsi niin silti tallikaveri taas voittoon ja massa vaivoin 4 tilalle, jos tämä on parasta Massaa niin eipä se paljon ferraria auta, toki tyytyväisiä tallissa varmaan ollaan ettei kukaan ole Alonson varpeille sentään astumassa ja saadaan mies tyytyväisenä pidettyä.

Ei kai se Alonso mitään voittanut.

Lotuksella annetaan kyllä taktiikoilla ja renkaiden vaihdoissa jatkuvasti tasoitusta. Tänään Vettel tuli aikasemmin renkaiden vaihtoon ja meni reilusti Kimin edelle ja sitten vastaavasti varikolla kesti niin kauan, että samaan aikaan tullut Massa ehti helposti Schumin eteen, kun Kimi jäi siihen taakse useammaksi kierrokseksi.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Ei kai se Alonso mitään voittanut.

Lotuksella annetaan kyllä taktiikoilla ja renkaiden vaihdoissa jatkuvasti tasoitusta. Tänään Vettel tuli aikasemmin renkaiden vaihtoon ja meni reilusti Kimin edelle ja sitten vastaavasti varikolla kesti niin kauan, että samaan aikaan tullut Massa ehti helposti Schumin eteen, kun Kimi jäi siihen taakse useammaksi kierrokseksi.

Massahan oli jo ohittanut pari kierrosta ennen stoppeja Schumin niin oli luonnollista ettäi Massa menee Schumin edelle. Räikkönen tuli oikealle paikalleen oman stoppinsa jälkeen, koska ei ollut kyennyt ennen stoppeja ohittamaan Schumia.

Näkee kyllä selvästi, että Lotuksen muutamat huonot taktiikat ovat saaneet sen aikaiseksi, että aina kun Kimi ei voita sijoitusta taktiikalla, mutta ei myöskään menetä aseltelmiaan niin taktiikka on silti aivan perseestä.

Ferrari alkaa olemaan tällähetkellä iskussa ja kun massakin alkaa heräilemään niin tallipisteitäkin alkaa tulemaan, tosin vaikka massa heräsi niin silti tallikaveri taas voittoon ja massa vaivoin 4 tilalle, jos tämä on parasta Massaa niin eipä se paljon ferraria auta

Eroa Massan ja Alonson vauhdissa tässä kisassa oli tuskin lainkaan. Eroa maalissa 6,5s, joka tuli siinä kisan alussa kun Massa ajoi Schumin takana. "Vaivoin" on taas hienoa vähettelyä. Lotus oli tässä kisassa kiistatta kisavauhdissa jonkin verran Ferraria edellä, joten oli Kimin alisuorittamista, että jäi Massan taakse kisassa nopeammalla autolla. Grosjeankin jäi Räikkösestä vain 7s maalissa, vaikka kärsi kisan alussa suurista ongelmista ja autosta jouduttiin vaihtamaan etusiipi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eroa Massan ja Alonson vauhdissa tässä kisassa oli tuskin lainkaan. Eroa maalissa 6,5s, joka tuli siinä kisan alussa kun Massa ajoi Schumin takana. "Vaivoin" on taas hienoa vähettelyä. Lotus oli tässä kisassa kiistatta kisavauhdissa jonkin verran Ferraria edellä, joten oli Kimin alisuorittamista, että jäi Massan taakse kisassa nopeammalla autolla. Grosjeankin jäi Räikkösestä vain 7s maalissa, vaikka kärsi kisan alussa suurista ongelmista ja autosta jouduttiin vaihtamaan etusiipi.

Ja Kimi oli Schumi-tulpan takana noin puolet kisasta, ennen radalla kulki Trulli-juna, nyt siellä nähtiin Schumi-tulppa joka tavallaan pilasi monen nopean kuskin mahdollisuudet taistella voitosta. Grosjean kärsi lähdössä rikkomastaan siivestä mutta sai ajaa muuten varsin puhtaan kilpailun. Missään vaiheessa Grosjean ei päässyt edes lähelle Kimin ohittamista, joten vaikka Grosjean oli tänään jälleen nopea niin Kimi oli tutusti parempi kisassa. Kun Kimi saisi kerrankin onnistuneen aika-ajon niin saataisiin nähdä mihin Kimin rahkeet todella riittää, Lotus on nopea molempien kuskien käsissä. Grosjean on näyttänyt olevan Kimiä nopeampi aika-ajossa, Kimi taas vie kilpailussa.

Alonso oli tänään jälleen vahva mutta kyllähän punainen lippu aika-ajossa teki jälleen ison palveluksen Ferrarille ja Alonsolle jolla ei ollut mitään mahdollisuuksia päästä jatkoon 2.sessiosta ja kun Alonso huomasi tämän alkoi poraaminen radioon punaisen lipun välttämättömyydestä. Keli oli surkea, mutta niin se oli sen 2.session alussakin, nyt niissä oloissa onnistujien suoritukset mitätöitiin odotteluun siihen asti kun rata on nopeampi (tuomariston silmissä turvallisempi). Tuskin Alonso olisi tuollaisia pisteitä napannut jos olisi joutunut aloittamaan kisan ruudusta 11-, silti jälleen erinomainen ajo mutta edelleenkään ei se Ferrari ole huono auto ja Ferrarilla tunnetusti on parhaat resulssit auton kehittämisessä kauden aikana.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eroa Massan ja Alonson vauhdissa tässä kisassa oli tuskin lainkaan. Eroa maalissa 6,5s, joka tuli siinä kisan alussa kun Massa ajoi Schumin takana. "Vaivoin" on taas hienoa vähettelyä. Lotus oli tässä kisassa kiistatta kisavauhdissa jonkin verran Ferraria edellä, joten oli Kimin alisuorittamista, että jäi Massan taakse kisassa nopeammalla autolla. Grosjeankin jäi Räikkösestä vain 7s maalissa, vaikka kärsi kisan alussa suurista ongelmista ja autosta jouduttiin vaihtamaan etusiipi.


Niin ja silti toinen oli kakkonen ja toinen nelonen, se ero ihan sama jos aika-ajoissa ei pysty olemaan tarpeeksi hyvä, mutta kisassa on yhtä nopea kun toinen. Helkkarin iso ero noissakin sijoituksissa jo vaikka ero olisi sekunnin ollut. Tässä se ero juuri tulee, massa on sen verran paljon hitaampi aina, että useamman sijoituksen jää tallikaverista, toki olihan massa kerrankin edes lähellä tallikaveria, mutta kuitenkin.. Alonsolla nyt 129 pistettä ja massalla 23, noh ehkä massa voittaa neljä seuraavaa ja alonso keskeyttää niin sitten voidaan massan suorituksia pitää hyvänä.. Ehkä tää kisa antoi vähän massalle luottamusta ja potkujen pelko ei niin perseessä kokoajan ole, mutta katsotaan nyt..
 

trap

Jäsen
4 6 Felipe Massa Ferrari 52 +9.519 5 12
5 9 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 52 +10.314 6 10

Varikkostopit tasan niin Kimi olisi ollut edellä. ;)

Kyllä noihin loppupeleissä menee ikävästi aikaa, kun stopit on toistuvasti hitaampia & taktiikat ei muutoin osu nappiin. Tänäänkin olisi vähän toisin voinut Lotuksella ajoittaa stopit. Eipä sillä, Lotuksen aika konservatiiviset ja välillä liikaakin varman päälle pelaavat taktiikat on parempi kuin isot möhlimiset.

Schumi-tulpan taakse jääminen oli kyllä Kimin omaakin syytä. Ensinnäkin aika-ajot pitäisi saada osumaan paremmin ja toisekseen Räikkönen tuntuu jäävän hieman joitakin muita herkemmin hitaampiensa taakse. Joskus lisäröyhkeys tekisi hyvää, mutta toisaalta se on hyväkin juttu. Vai kuka muistaa Kimin uralta kolareita, jotka olisi johtuneet yli-innokkaasta ohi pyrkimisestä (= tehdä Maldonadot/Hamiltonit/JPM:t)? 2006 Unkaria ei lasketa, kierroksellaohitettava jne. Sama toimii toistepäin, ei tule mieleen että olisi blokannut ketään ulos.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
4 6 Felipe Massa Ferrari 52 +9.519 5 12
5 9 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 52 +10.314 6 10

Varikkostopit tasan niin Kimi olisi ollut edellä. ;)

Kyllä noihin loppupeleissä menee ikävästi aikaa, kun stopit on toistuvasti hitaampia & taktiikat ei muutoin osu nappiin. Tänäänkin olisi vähän toisin voinut Lotuksella ajoittaa stopit. Eipä sillä, Lotuksen aika konservatiiviset ja välillä liikaakin varman päälle pelaavat taktiikat on parempi kuin isot möhlimiset.

Katsoin kisan huvikseen uudestaan ja huomiolle pantavaa oli, että kisan puolivälin jälkeen Grosjean ja Kimi olivat selvästi nopeimmat kuskit. Kolmanneksi nopein oli Vettel ja sitten Massa. Tosin Massa oli Vetteliäkin nopeampi ihan kisan loppua lukuunottamatta, jossa hän joutui peittelemään jonkin verran Räikköstä.

Räikkösen ero Massaan oli kierroksella 25 tasan 6s. Ero sitten pysyi todella kauan siinä 3,9-4,4s välissä ja vasta ihan kisan lopussa Räikkönen kuroi ton 3,9s eron todella nopeasti kiinni.

Omasta mielestäni konservatiiviset taktiikat saattavat oikeasti olla Räikköselle se parempi taktiikkavalinta. Räikkönen on ollut tällä kaudella tunnettu siitä, että jää hitaampien taakse kuhnimaan. Aikainen pysähdys kisassa johtaisi voisi johtaa siihen, että pahimmassa tapauksessa Räikkönen jäisi jonkun Kobayashin tai Di Restojen taakse köröttelemään pitkäksi aikaa. Ja kisa olisi pilalla. Ja kaikki täällä mylvisivät kuinka surkeita Lotuksen taktiikat ovat :)
 

Outsider

Jäsen
Toisella foorumilla oli joku ynnäillyt aikoja. Ei noissa hirvittäviä eroja ole.

Mutta silti kärkikuskeista hitain. Kyllähän tolla parilla sekunnillakin on eroa ja kuten Trap tossa alempana mainitsi, niin stopit tasan ja Kimi olisi ollut Massan edelle. No eihän se tietysti aina ihan suoraan niinkään mene, mutta tuskinpa Felipe tossa lopussa yhtään nosteli, vaan Räikkönen oli oikeasti nopeampi.

Massahan oli jo ohittanut pari kierrosta ennen stoppeja Schumin niin oli luonnollista ettäi Massa menee Schumin edelle. Räikkönen tuli oikealle paikalleen oman stoppinsa jälkeen, koska ei ollut kyennyt ennen stoppeja ohittamaan Schumia.

Näkee kyllä selvästi, että Lotuksen muutamat huonot taktiikat ovat saaneet sen aikaiseksi, että aina kun Kimi ei voita sijoitusta taktiikalla, mutta ei myöskään menetä aseltelmiaan niin taktiikka on silti aivan perseestä.

Joku oli tossa noita stoppeja jo laskeskellutkin ja kyllähän siinä niiden mukaan tuli takkiin. Itse kirjoitin tv-kuvan ja sen perusteella, että Maikkarin studiossa sanottiin heti varikolta lähdettäessä, että Kimiltä meni siinä enemmän aikaa. En muista paljostako oli kyse, mutta jos ero ennen stoppeja oli alle kaksi sekuntia, niin pienetkin marginaalit ratkaisevat tuossa vaiheessa. En muistaakseni kirjoittanut, että taktiikka oli aivan perseestä, mutta ei se mielestäni kovin onnistunutkaan ollut, jos Vettel tuli eri taktiikalla selkeästi ohi ja muuten varikolla tuli ajallisesti takkiin kaikille kärkikuskeille. Oletko eri mieltä?

Grosjeankin jäi Räikkösestä vain 7s maalissa, vaikka kärsi kisan alussa suurista ongelmista ja autosta jouduttiin vaihtamaan etusiipi.

Grosjean sai ajaa käytännössä koko kisan ajan kovemmilla renkailla ja ainakin näin muistin perusteella väittäisin, että tuo suunnittelematon stoppi oli kuitattu jo aika pitkälti muiden ensimmäisiin stoppeihin mennessä, kun tuo pehmeä rengas vaan oli niin paljon hitaampi. Alonso taisi olla ainoa joka aloitti kovalla ja lopussahan se renkaiden ero kävi hyvin ilmi, kun Webber tuli heittämällä ohi, vaikka aikaisemmin Alonso hallitsi ihan suvereenisti.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Mutta silti kärkikuskeista hitain. Kyllähän tolla parilla sekunnillakin on eroa

On sillä joskus, mutta Räikkösestä puhuttaessa suurempi ongelma on ohitusrohkeuden puute. Grosjean on pistellyt pitkin kautta huimistakin paikoista ohi. Ohitukset ovat olleet näyttäviä ja rohkeita. Riskialtis ajotyyli toki sitten näkyy ajoittaisena koheltamisena, mutta jos Kimi tahtoo voittaa kilpailuissa, joissa jää hitaampien taakse, hänen pitäisi uskaltaa ottaa riskejä silläkin uhalla, että metsään menee.

Jos Räikkönen onnistuisi jossain kisassa ajamaan paalulle ja selviäisi lähdöstä ensimmäiseksi, mahdollisuudet voittoon nykyisillä voimasuhteilla olisivat erinomaiset, mutta Kimissä on tällä hetkellä liikaa tyhjän radan ritaria. Nopea, mutta huono ratkaisija kilpailutilanteissa.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Mutta silti kärkikuskeista hitain. Kyllähän tolla parilla sekunnillakin on eroa ja kuten Trap tossa alempana mainitsi, niin stopit tasan ja Kimi olisi ollut Massan edelle. No eihän se tietysti aina ihan suoraan niinkään mene, mutta tuskinpa Felipe tossa lopussa yhtään nosteli, vaan Räikkönen oli oikeasti nopeampi.

Ero taisi olla jossain neljässä sekunnissa viimeisten stoppien jälkeen, joten ainakin Kimi olisi saavuttanut Massan aiemmin ja päässyt yrittämään ohitusta aiemmin. Mitään suoraa ohitusta nopeammat varikkostopit eivät olisi taanneet.
 

Rubicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
On sillä joskus, mutta Räikkösestä puhuttaessa suurempi ongelma on ohitusrohkeuden puute. Grosjean on pistellyt pitkin kautta huimistakin paikoista ohi. Ohitukset ovat olleet näyttäviä ja rohkeita. Riskialtis ajotyyli toki sitten näkyy ajoittaisena koheltamisena, mutta jos Kimi tahtoo voittaa kilpailuissa, joissa jää hitaampien taakse, hänen pitäisi uskaltaa ottaa riskejä silläkin uhalla, että metsään menee.

En kyllä allekirjoita näkemystä. Pelisilmähän on nimenomaan Kimin vahvuus, muutkin kuskit arvostavat tuollaista ajamista kun Kimi osaa ja malttaa katsoa ne tilanteet oikein. Kimi ei ole hamiltonmainen ohittaja, mutta onko tuollainen riskaabeli toiminta muka etevintä parasta ohittamista? Ei ainakaan minusta. Kimi tekee ohitukset taidolla ja maltilla, siten ettei jää niissä itse radan varteen, eikä pilaa muiden kisoja. Grosjean kohelsi Silverstonessa jälleen kumpanakin päivänä ja Kimin taaksehan mies kisassa jälleen jäikin. Nousu oli kyllä komea ja päätyi heti Kimistä seuraavaksi, että sikäli onnistunut viikonloppu häneltäkin.

Kimi kerää pisteitä mestaruustaistoa varten tällä hetkellä, eikä tavoittele yksittäisiä jackpotteja. Vaikka hän aina pettynyt onkin, jos jää vaikka niukasti toiseksi. Mutta vanha kettu tietää, että tasainen suorittaminen ja maltti ovat avain onneen, nuorten/malttamattomien kuskien vedellessä väliin 0 pisteen kisoja räyhätessään radalla. Iceman tietää pelin hengen.

Luulen että siinä vaiheessa, jos Kimillä ei enää ole mitenkään realistisia saumoja kilpailla mestaruudesta hänkin siirtyy enemmän yksittäisten tulosten metsästämiseen ja syöksyy suuremmalla riskillä epävarmoihin väleihin ja tilanteisiin. Toistaiseksi tämä tyyli on kuitenkin järkevin ja hedelmällisin vaihtoehto.

Puolimatkan krouvi, kun jo häämöttää niin päällimmäisenä on todettava miten hienolta Kimin paluu on maistunut. On taas fiilistä seurata kisoja ja formulauutisointia. Heikompaa autoa ja tuloksia tuli talvella kuitenkin odotettua, ettei tulisi sorruttua turhaan haihatteluun ja alkukausi onkin ollut iloista katsottavaa. Toisaalta kliseisesti nälkä on kasvanut syödessä, eivätkä nämä tulokset tavallaan kunnolla tyydytä. Joka kisaa ennen sitä tosiaan tulee pelättyä, että onkohan Lotus putoamassa kelkasta, mutta toistaiseksi voinut aina huokaista helpotuksesta. Ohjausongelmat valitettavasti kulkevat matkassa myös sitkeästi.

Heikkiä käy sääliksi tänäkin vuonna. Tainnut miehen omakin mitta tulla jo täyteen ja ensi vuonna odottavat uudet haasteet, jännä nähdä löytyisikö paikkaa jostain keskikastin tallista... Vaikea tilanne Heikillä.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Kyllähän tämän vuoden f1-kausi on ollut yksi parhaimmista moniin vuosiin. Tämä tasaisuus ja kuitenkin se että kun viikonloppuun lähdetään, niin oikeasti monella tallilla on mahdollisuus voittoon on suonut sen että viikonloppuja taas odottaa innolla. Myöskin Kimin paluu on ollut hieno juttu, mies on nyt siellä mihin oikeasti kuuluu. Lisäksi kun ajamassa on omat kaksi suosikkiani Kimin jälkeen eli Alonso ja Schumacher niin kyllä kelpaa taas katsella. Vähän vaan nyt rupeaa tuon tasaisuuden jälkeen näyttämään siltä että Red Bull lopulta hieman karkaa muilta jos muut eivät keksi lääkkeitä heidän päihittämisekseen. Alonso oli nytkin viikonloppuna paras 95% mutta silti voittoon kurvaili Webber.

Heikistä vielä, niin veikkaan että ensi kaudella joku Sauber olisi hyvä vaihtoehto ja sitten vielä Bottas Williamsille, niin ai että.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
MSN Auto

Linkki: MSN Auton juttua de Villotan F1-testionnettomuudesta.

Lisätietoa de Villotan testionnettomuudesta ja kuva joka kertoo aika selkeästi sen miten on kolahtanut, mikä ja mihin. Mutta missä vaiheessa tämä syy muuttui takajarrujen lukkiutumiseksi? Muutenkin koko keissin tiedotus ollut kuin Irakin sen legendaarisen tiedotusministerin touhuja aikoinaan. Toivottavasti FIA tutkii Marussian onnettomuuteen johtaneen testipäivän tekemiset tarkasti. On sen verran hämärä tapaus kaikkinensa, enpä muistaa vastaavanlaisia loukkaantumisia ikinä tapahtuneen F1-testeissä. Ulosajot radalla on ihan toinen juttu.

Edit. Hups, 3.7 näköjään julkaistu toi juttu jo, eli myöhässä liikkeellä. No olkoot.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
kun Kimi osaa ja malttaa katsoa ne tilanteet oikein.

Se voi olla hyvä, kun taistelee mestaruudesta, mutta kun taistelee kilpailun voitosta, ei ole varaa jäädä notkumaan hitaampien taakse, vaan on yritettävä ohi vaikka riskillä.

Paras ratkaisu olisi se, että aika-ajoissa selviää eteen.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meneepäs tämä F1-kisakalenteri hyvin. Otin Elisa Viihteen kautta F1-Katsomo -palvelun 4,95€/kk hintaan jonka voi keskeyttää milloin vain. No tässä kuussa on vielä kaksi GP:tä ja koko elokuu menee ilman Formuloita. Joten 30.07 Katsomo palvelu kiinni ja auki taas sitten syyskuussa. Säästö se on pienikin säästö :)
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Meneepäs tämä F1-kisakalenteri hyvin. Otin Elisa Viihteen kautta F1-Katsomo -palvelun 4,95€/kk hintaan jonka voi keskeyttää milloin vain. No tässä kuussa on vielä kaksi GP:tä ja koko elokuu menee ilman Formuloita. Joten 30.07 Katsomo palvelu kiinni ja auki taas sitten syyskuussa. Säästö se on pienikin säästö :)

Netistä näet laadukkaasti toteutetut lähetykset ihan hyvällä kuvan laadulla. Ei tarvitse maksaa mitään.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Mark Webber tehnyt vuoden jatkosopimuksen Red Bullin kanssa.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Mistäs noita näkis parhaiten?..

Helpoin ratkaisu lienee HDTV-player (en ole varma nimestä, en ole omalla koneella). Ei tarvitse säätää mitään. Klikkaa vain soittimen auki ja valitsee kanavan.

Tietenkin näihin virityksiin liittyy aina se riski, että ne eivät näy, mutta minulla ei ole ollut tänä vuonna mitään ongelmia. Lähetykset ovat näkyneet virheettömästi alusta loppuun.

Tuossa taitaa olla siitä keskustelua: HDTV Player 0.34 - MuroBBS - Plaza
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Netistä näet laadukkaasti toteutetut lähetykset ihan hyvällä kuvan laadulla. Ei tarvitse maksaa mitään.

Niin, kyllä mä olen noita nettilähetyksiäkin tällä kaudella katsellut, tuota HDTV:tä en ole saannut toimimaan (käyttäjässä varmaan vika), mutta haluan katsoa Formulat suomenkielisellä selostuksella. En osaa varmaan etsiä, mutta en ole löytänyt suomenkielistä selostusta netin syövereistä.
 

Tenkrat#67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Wild, Pekka Rinne
Kauden alussa ois ollu katsomosta n. 50e koko kausi. Ei tuo liian paljoa ole, jos netti pyörii hyvin. Taisi siellä nyt olla se hieno "inside car" kuva, josta pystyy seuraamaan livenä aina tiettyä autoa? Ja pääsee samalla kuuntelemaan, miten pihalla maikkarin selostajat ovat..
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ne Maikkarin selostajat sen enempää kujalla ole kuin muutkaan selostajat, vai onko se niin, että automaattisesti se englanninkielinen selostus on aina kotimaista parempi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös