Mainos

Formula 1 – kausi 2009

  • 327 991
  • 2 061

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
No näkyy taas.

Ferrari taktikoi...Tais mennä vähän liian aikaisin sadekelinrenkaat alle.

Edit: tai sitten ei.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Räikköselle märän kelin kumit vaikkei vielä sada. Ferrari pelaa aikamoista uhkapeliä vaikka kyllähän toi taivas aika mustalta näyttää.

Se nyt vain ei riitä, jos taivas on musta.

Hienoa Ferrari. Jälleen yksi taktiikkavirhe.

EDIT: Ei voi muuta kuin ihmetellä tuota Ferrarin taktiikkaa. Luulisi, että noilla budjeteilla voisi saada suht tarkkoja sääennusteita. Jokainen tietää mitä käy, jos/kun vaihtaa sadekelinkumit alle ja kun joutuu ajamaan +5min kuivalla radalla.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Kimi ajoi ulos vai alkoiko hävettää vauhti? Nyt näköjään SC radalle. On tää hienoo tää kuninkuusluokka.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Punaista...Sit kun formuloissa vois tapahtua jotain niin keskeytetään koko paska. Säälittävää, olisivat kattoneet kuka on kuka sateessa!
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Mitäs tää punainen lippu meinaa? Melko sekaisin on "kuninkuusluokan" pakka juuri nyt.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitäs tää punainen lippu meinaa? Melko sekaisin on "kuninkuusluokan" pakka juuri nyt.

Punainen lippu meinaa sitä että kisa on keskeytetty koska rata on liian märkä että voitaisiin turvallisesti jatkaa. Kisa joko aloitetaan uudestaan siitä järjestyksestä joka oli kun punaiset liput tulivat, tai sitten peruutetaan kokonaan jolloin jaetaan vain puolet pisteistä. Ja loppujärjestys on siis tilanne siinä vaiheessa kun punaiset liput määrättiin.

Punaista...Sit kun formuloissa vois tapahtua jotain niin keskeytetään koko paska. Säälittävää, olisivat kattoneet kuka on kuka sateessa!

Homma on vaan niin että ei noiden kuljettajien turvallisuudellakaan voida leikkiä. Olosuhteet on nyt sellaiset että ei tuolla turvallisesti voi ajaa kun kukaan ei näe mitään ja radalla on monta senttiä vettä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Olosuhteet on nyt sellaiset että ei tuolla turvallisesti voi ajaa kun kukaan ei näe mitään ja radalla on monta senttiä vettä.

Oliko se Heidfeld, joka pyörähti ajaessaan JJ Lehdon sanoin "puolitoista kilometriä tunnissa". Räikkösen auton ilmanohjaimet toimivat lähinnä vedenohjaimina, kun autosta näytettiin lähikuvaa. Ei noissa olosuhteissa voi ajaa kilpaa, kun punalipun jälkeenkin radalla ei meinaa pysyä kukaan kävelyvauhdissa.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa Ferrari. Jälleen yksi taktiikkavirhe.

EDIT: Ei voi muuta kuin ihmetellä tuota Ferrarin taktiikkaa. Luulisi, että noilla budjeteilla voisi saada suht tarkkoja sääennusteita. Jokainen tietää mitä käy, jos/kun vaihtaa sadekelinkumit alle ja kun joutuu ajamaan +5min kuivalla radalla.

Siitä lähtien kun Brawn lopetti Ferrarilla on taktiikat menny päin mäntyä. Ferrarin budjetilla luulisi löytyvän uuttakin osaamista. Kimin kausilla Ferrari on onnistunut poikkeusoloissa mokaamaan taktiikan joka ikinen kerta. Ja siis nimenomaan ovat tyrineet, edes neutraaleja suorituksia ei ole tullut, vaan sijoja on aina menetetty. Uskomatonta toimintaa!

edit. Ja tulipa muuten fiasko-kisa, ihan noin paljon ei olisi tarvinnut sadetta tulla. Bernie-setä oli taas fiksusti rukannut aikatauluja parempaan suuntaan, koska tropiikissahan ei ikinä sada iltapäivällä/alkuillasta.
 
Viimeksi muokattu:

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Huoh mikä lopetus kisalle. Sadehan oli menossa ohi? Mut aikaraja tais tulla vastaan. Ja sitten Button jaksaa vielä tuulettaa. Nähtäiskö ens kisassa jo oikeata kilvanajoa.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kisa jäi kesken ja pisteet puolitettiin. Voittajaksi siis Button, jonka mestaruusnäkymät ovat historian valossa hyvät. Viimeisen 17 vuoden aikana kahdeksan kertaa on sama kuljettaja voittanut kauden kaksi ensimmäistä kisaa. Joka kerta kisat voittanut on myös kruunattu mestariksi kauden jälkeen. Kimi ja Heikki nollilla, joten suomalaisittain melko paska alku kaudelle. Shanghaissa täytyy ottaa pinnoja, jos aikoo edes teoriassa taistella kärkisijoista.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olipa kyllä aikamoista tivolia tämä kisa. Tuntuu että jokainen päätös jonka Bernie tekee, vie F1:iä vaan huonompaan suuntaan. Tämäkin oli varmaan jo päätöstä tehdessä mielessä että jos kisat siirretään iltaan niin tällaisissa erityistilanteissa saattaa tulla pimeä vastaan...

No, kuitenkin siellä kärjessä on sitten melko lailla samoja nimiä kuin viikko sitten Australiassakin. Että ei se sade sitten mitään ihan päälaelleen kääntänyt. Brawnille edelleen voitto ja Toyotat myös kärkisijoilla. Heidfeldilla ja Hamiltonilla kävi kyllä joulu tämän sateen myötä, molemmat oli sateeseen saakka siellä "ynnä muut -sijoilla" mutta Heidfeld lopulta kakkonen ja Hamilton seitsemäs. Ja Hamilton pyörähti vielä saman tien kun punaiset liput tulivat.

Sääli että Nicon upeasti alkanut kisa meni tämän sateesta alkaneen tivolin takia vähän munilleen, käteen jäi sitten lopulta ainoastaan puoli pistettä. Ja myös Ferrarilta kisa meni aivan persiilleen, ensin sählättiin Kimin taktiikan kanssa ja sitten Massakin vielä törmäili vaikka hänellä taktiikka onnistui. Ja kaiken kruununa vielä Kimin KERS-ongelmat. Kahden kisan jälkeen Ferrarin pistesarakkeessa pyöreä nolla. Milloin on viimeksi Ferrarin kausi alkanut tällä tavalla? Eikä McLarenillakaan sen paremmin mene, saaliina vain Hamiltonin yksi piste. Heikiltä aika tyhmä virhe ensimmäisellä kierroksella ja pihalle ilman kenenkään avustusta. Ei ole tainnut vielä yhtään kokonaista kisakierrosta Heikki ajaa tällä kaudella.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huoh mikä lopetus kisalle. Sadehan oli menossa ohi? Mut aikaraja tais tulla vastaan. Ja sitten Button jaksaa vielä tuulettaa. Nähtäiskö ens kisassa jo oikeata kilvanajoa.

Todellakin. Ihan perseestä, kiitos vaan Bernie! Vähän sama kuin se, jos viidenkympin hiihto olisi lopetettu 25 kilometrin jälkeen tai SM-Liigassa olisi päätetty jättää pleijarit kokonaan pelaamatta ja säilytetty runkosarjan sijoitukset.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huoh mikä lopetus kisalle. Sadehan oli menossa ohi? Mut aikaraja tais tulla vastaan. Ja sitten Button jaksaa vielä tuulettaa. Nähtäiskö ens kisassa jo oikeata kilvanajoa.

Jos oikein ymmärsin, niin syy kisan lopettamiselle oli tulossa oleva pimeys + vesisade. Kisaa ei olisi ehditty ajaa loppuun ennen pimeän tuloa ja pimeys ja heikko näkyvyys taisivat olla kuljettajienkin suurin huoli. Tai sitten kisa olisi körötelty loppuu turva-auton perässä. Sama lopettaa tuohon, koska edellytyksiä kilpa-ajolle ei ollut. Toivottavasti Bernie "the Nero" älyää siirtäää kisan alkamisen aiempaan kellonaikaan, jotta näiltä iltapäivän rajuissa vesikuuroissa ajamisilta vältytään tulevaisuudessa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No, on näitä Formula ykkösissä nähty ennenkin että sateen takia on jouduttu jättämään kisa kesken. Joskus kelille ei vaan mahda mitään. Mutta olisihan tällainenkin tietysti kannattanut ottaa huomioon siinä vaiheessa kun näitä kisoja alettiin siirtämään illemmaksi. Kun nuo kisat voi onnettomuuksienkin takia keskeytyä joskus pitkäksikin aikaa, niin olisihan siinä hyvä olla jonkinlainen pelivara olemassa että ei heti pimeä yllätä.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jopa oli paska kisa!

Aivan oikea päätös oli kyllä keskeyttää, mutta tätäkään ei olisi tarvittu jos kisa olisi aloitettu paria tuntia aiemmin.
Kimin kisa meni reisille alussa kun ei päässyt Alonson ohi riittävän nopeasti. Joku puusilmä tuolla aiemmin kirjoitteli jotain Kimin huonoudesta kun ei pystynyt ohittamaan yhtä heittämällä kuin Barrichello. Haloo!? On aikamoinen ero Ferrarin ja Brawnin autojen välillä.
Kimin sadekelin renkaiden haku oli periaatteessa ihan järkevä riski, mutta tapahtui 3 kierrosta liian aikaisin. Renkaat taisivat sulaa heti puolen kierroksen jälkeen. Sanoiko Saari siinä, että Kimi oli renkaiden vaihdon jälkeen 31 sekuntia hitaampi kuin kärki autot! Eipä toimi Ferrarin taktikoinnit, kai tuolla autolla pystyisi taistelemaan ihan hyvistä sijoista mikäli taktiikat olisivat optimaalisia. Saapa nähdä kauanko Montezemolo katsoo tätä meininkiä tuolla miehityksellä!!
Heikin tilanne näytti ainakin minun silmääni tekniseltä vialta. Aika kummallisesti meinaan pyörähti keula kohti ulkokurvia. Jos ei ollut vika, niin Heikki ajokouluun äkkiä.

Rosberg olisi ollut lähellä voittoa ilman ukkosmyräkkää! Sääli, että tässä nyt kävi näin.

Button tulee kyllä voittamaan todella monta kisaa, mikäli FIA ei nyt mene perseilemään 14.4.!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Heikin tilanne näytti ainakin minun silmääni tekniseltä vialta. Aika kummallisesti meinaan pyörähti keula kohti ulkokurvia. Jos ei ollut vika, niin Heikki ajokouluun äkkiä.

Kyllähän tuo Heikki myönsi että "ihan vaan lapasesta lähti". Siellä radan ulkopuolella on sen verran paskaisempaa että ei se aina kovin ihmeellistä tarvitse kun perä lähtee alta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Toivottavasti Bernie "the Nero" älyää siirtäää kisan alkamisen aiempaan kellonaikaan...

Toivottavasti joku nero älyää siirtää Bernien pois kuvioista ihan saatanan pitkälle. Jos jokin vaikuttaja urheilumaailmassa kiristää hermoja niin se on ehdottomasti tuo kuiva käivärä, joka leikkii Jumalaa...ja näyttää vieläpä melko hyvin onnistuvan siinä.
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Heikin tilanne näytti ainakin minun silmääni tekniseltä vialta. Aika kummallisesti meinaan pyörähti keula kohti ulkokurvia. Jos ei ollut vika, niin Heikki ajokouluun äkkiä.
Eihän tuossa nyt mitään erikoista ollut. Perä lähti alta, Heikki korjasi vähän liikaa ja sitten mentiin.

Kai se Räikkönen sitten lopulta voitolle jäi kun kisaa ei aloitettu uudestaan. Mielummin 15 pistettä kärkeen kuin 20.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kai se Räikkönen sitten lopulta voitolle jäi kun kisaa ei aloitettu uudestaan. Mielummin 15 pistettä kärkeen kuin 20.

Sen verran on Ferrarin palikat sekaisin, että aika epävarmaa on mestaruus Massalle tai Räikköselle. Vaikka koko kausi on vielä edessä niin suorituskyky ei vain riitä tällä hetkellä. Taktiikat ovat hakusessa kuten aerodynamiikkakin. Muut ehtivät karkaamaan. Jotenkin tuntuu, että tekemisen meininki puuttuu nyt koko tallilta. Kuulostaa ehkä liiankin kriittiseltä mutta kun oma fiilis on tämä.

Jos Brownin pisteet pyyhitään pois mahdollisten laittomien diffujen vuoksi niin asiat muuttuvat edullisiksi Ferraria ajatellen. Toisaalta Kimillä oli tänään ongelmia kersin kanssa eli sielläkin tökkii. Vaikeaa on. Tosin ihan piristävä kausi tulossa kun palkintopallilla nähdää uutta verta.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Sen verran on Ferrarin palikat sekaisin, että aika epävarmaa on mestaruus Massalle tai Räikköselle. Vaikka koko kausi on vielä edessä niin suorituskyky ei vain riitä tällä hetkellä. Taktiikat ovat hakusessa kuten aerodynamiikkakin. Muut ehtivät karkaamaan. Jotenkin tuntuu, että tekemisen meininki puuttuu nyt koko tallilta. Kuulostaa ehkä liiankin kriittiseltä mutta kun oma fiilis on tämä.

Jos Brownin pisteet pyyhitään pois mahdollisten laittomien diffujen vuoksi niin asiat muuttuvat edullisiksi Ferraria ajatellen. Toisaalta Kimillä oli tänään ongelmia kersin kanssa eli sielläkin tökkii. Vaikeaa on. Tosin ihan piristävä kausi tulossa kun palkintopallilla nähdää uutta verta.

Olisihan tuo pisteiden pyyhkiminen jälkikäteen suurin fiasko mitä F1-maailmassa on nähty vuosikausiin. Sillä tapettaisiin lopullisesti kaikki se innovointi johon nämä pikkutallit ovat selvästi panostaneet pärjätäkseen suuria vastaan. Kimillä ei kulje ja kieltämättä mieleen tulee se että milloin mieheltä loppuu taas kiinnostus. Ennen kautta ennusmerkit Kimin suhteen olivat hyviä, mies on loistavassa kunnossa, mutta jos kahdesta ensimmäisestä kisasta on saldona 0 pistettä on Kimillä varmasti kohta motivaatio-ongelmia.

Hamilton puolestaan on näyttänyt sen, että osaa kilpailla heikoimmallakin kalustolla. Vaikkakin tänään kävi osittain munkki sen suhteen että turva-auto tuli radalle oli ajaminen silti ihan hyvää. Heikin esityksistä lienee turha edes puhua, niin surkeasti kausi on alkanut.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Timo Glockia voi hieman harmittaa kun kävi vaihtamassa välikelin renkaat saderenkaisiin juuri tuolla kierroksella jonka mukaan tulokset määräytyivät. Glock oli tuossa vaiheessa johtoasemassa ja mikäli olisi jättänyt menemättä varikolle, olisi voittanut kisan. Vähän "arpajaisvoittohan" se olisi ollut ja pisteitäkin vain viisi mutta voittona se tilastoihin olisi silti jäänyt. Nyt Glock oli sitten kolmas.

Ja Ferrari ryssi sitten ihan täydellisesti myös Massan kohdalla. Ensin hänelle vaihdettiin välikelin renkaat ja sitten kierrosta myöhemmin sadekelin renkaat. Eipä olisi enää enemmän perseelleen voinut mennä tallin taktiikat. Ensin toiselle kuljettajalle laitetaan kuivalle radalla monsuunirenkaat alle ja sitten toiselle kaatosateeseen välikelin renkaat. Tämä Massan renkaidenvaihto tapahtui kuitenkin vain kolme kierrosta ennen kisan keskeytystä joten siinä vaiheessa olisi pitänyt jo olla tiedossa että sade yltyy ja laittaa suoraan ne sadekelin pyörät alle.

Ferrari epäonnistui kyllä harvinaisen pahasti tänä viikonloppuna, ensin hölmöiltiin aika-ajoissa Massa ruudukon hännille ja sitten pilattiin vielä molempien kuljettajien kisan. Alkaakohan Ferrarilla kohta tapahtumaan jotain muutoksia organisaatiossa? Domenicali ei ole oikein vakuuttanut vielä. Jotain taktiikkagurua tuo tiimi kyllä kaipaisi koska nyt ollaan oltu ihan hukassa oikeastaan siitä asti kun Ross Brawn lähti pois. En tiedä olisiko Schumista tuohon hommaan, vai oliko ne Schuminkin hyvät taktiikat pelkästään Brawnin ansiota?
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Jotain taktiikkagurua tuo tiimi kyllä kaipaisi koska nyt ollaan oltu ihan hukassa oikeastaan siitä asti kun Ross Brawn lähti pois. En tiedä olisiko Schumista tuohon hommaan, vai oliko ne Schuminkin hyvät taktiikat pelkästään Brawnin ansiota?

Niin.. näkisin että Schumin aikana miehet laativat taktiikat kahdestaan. Varmaankin Brawnilla oli päävastuu tuosta mutta kyllä Schumikin niihin varmasti vaikutti. Ainakin jos vertasi Schumin vs. Massan tai Schumin vs. Barrichellon taktiikoita aikanaan niin paremmin ne Schumilla toimivat.

Sanotaanko näin että jos Schumi laatisi Ferrarilla taktiikat eivät ne ainakaan huonommin voisi mennä. Tänäänkin Kimin tapauksessa täydellinen munaus ja eilen Massan aika-ajot olivat surkuhupaisat. Kyllä Schumilla olisi mielestäni paljonkin annettavaa Ferrarin tallille jos vaan ovat valmiita apua vastaanottamaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin.. näkisin että Schumin aikana miehet laativat taktiikat kahdestaan. Varmaankin Brawnilla oli päävastuu tuosta mutta kyllä Schumikin niihin varmasti vaikutti. Ainakin jos vertasi Schumin vs. Massan tai Schumin vs. Barrichellon taktiikoita aikanaan niin paremmin ne Schumilla toimivat.

Tuosta on kuulunut sellaistakin puhetta että kunnia noista taktiikoista kuuluu yksin Brawnille. Jos asia on näin niin minä luulen että tuon eron Massaan tai Barrichelloon selittää se että Schumi oli mielestäni aivan mestarillinen sopeutumaan nopeasti muuttuviin olosuhteisiin. Tuollainen kuski pystyy käyttämään paremmin hyväkseen hyvän taktiikan. Mutta enpä sitten tiedä mikä se totuus on. Sen kyllä tiedän että nykyisin Ferrarilla ei taktiikat toimi ollenkaan, ei ole toiminut viimeisen parin kauden aikana.

Kyllä Schumilla olisi mielestäni paljonkin annettavaa Ferrarin tallille jos vaan ovat valmiita apua vastaanottamaan.

Paljonhan tuo pyörii jo nyt tuolla Ferrarin mukana, joten sitäkään ei tiedetä miten paljon se Schumi härvää jo nyt Ferrarin toiminnoissa, vai onko ihan vaan "hengailemassa" mukana.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sanotaanko näin että jos Schumi laatisi Ferrarilla taktiikat eivät ne ainakaan huonommin voisi mennä. Tänäänkin Kimin tapauksessa täydellinen munaus ja eilen Massan aika-ajot olivat surkuhupaisat. Kyllä Schumilla olisi mielestäni paljonkin annettavaa Ferrarin tallille jos vaan ovat valmiita apua vastaanottamaan.

Ei ole edes mahdollisuutta huonompiin taktiikoihin, täälläkin kirjoittelijat pystyisivät laatimaan nykyisen kaltaisia taktiikoita. ;)
Tuo Kimin tapaus oli kyllä todellinen munaus, mutta jos... Olisihan se voitto sieltä saattanut tippua mikäli sade olisi alkanut 2 kierrosta aikaisemmin.
Massan kisan pilaaminen aika-ajoissa oli Ferrarin viikonlopun todellinen emämunaus mielestäni. Ei vaan voi löytyä selitystä tuolle sekoilulle. Idioottikin näkee, että nyt on niin tasaista, ettei mitään kannata jättää muiden tekemisten/tekemättä jättämisien varaan.
 

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Järkyttäviä taktiikkavirheitä Ferrarilta, kaukana ovat ne päivät kun Ferrari loisti juuri tällä osa-alueella. Helvetinmoinen riski laittaa Kimille täydet sadekelin renkaat, vaikka rata oli vielä tuossa vaiheessa kuiva. Sateen olisi pitänyt alkaa heti seuraavalla kierroksella, että tuo olisi kannattanut, koska nyt Kimi hävisi kierroksella sen puoli minuuttia, joka menee varikkostopissa.

Sitten tuon olisi ymmärtänyt, jos Kimin olisi ollut pakko tulla sisään tuossa vaiheessa. Mutta mikään pakkohan Kimillä ei ollut tulla sisään vielä tuossa vaiheessa, sillä bensaa olisi riittänyt vielä muutaman kierroksen. Tämä tieto perustuu aika-ajon jälkeen ilmoitettuihin painoihin, joiden mukaan Kimin auto oli 2,5 kiloa painavampi kuin Buttonilla, joka teki ensimmäisen stopin kierroksen Kimin jälkeen.

Eli miksi ihmeessä Ferrari otti Kimin aikaisemmin sisään, vaikka tuossa olisi ollut mahdollisuus seurata vielä muutama kierros sateen kehittymistä? Jos Ferrari olisi odotannut muutaman kierroksen, niin tilanne olisi olllut aivan erilainen.

Sitäkin sopii ihmetellä, että alle laitettiin suoraan sadekelin renkaat, eikä välikelin renkaita, jotka olisivat voinneet kestää sen pari kierrosta kuivalla radalla.

Ferrarilla oli sitten vielä mahdollisuus korjata virheensä, kun sade tosissaan alkoi, mutta eiköhän sitten siinä vaiheessa lyöty muiden tapaan välikelin rengasta alle, vaikka mitään hävittävää ei enää ollut.

Eihän Ferrari olisi vauhtinsakaan puolesta ollut kuin jämäsijoilla, mutta oikealla taktikoinnilla olisi noussut tämän päivän kisassa korkealle. Alkaa kyllä näytttää heikolta Kimin ja Ferrarin kannalta, sillä vauhtia ei tunnu löytyvän ja Button tuntuu karkaavan pisteissä pelottavan kauas.

Eikä Ferrariin ole odotettavissa hetkeen lisävauhtia, sillä Ferrari on saamassa oman diffuusorinsa käyttöön vasta Espanjan GP:hen. Täytyykin toivoa, että Kimin ero kärkeen ei ole päässyt venähtäämään tuossa vaiheessa 30 pisteseen, sillä tuollaista eroa ei oteta enää loppukaudesta oikein millään kiinni.


Heikiltä täysin olematon kisa jälleen, pikkuhiljaa olisi hyvä saada niitä kierroksiakin kasaan. Nicon kannalta todella harmi, että sade pääsi iskemään, sillä voittoonkin oli erinomaiset mahdollisuudet. Nico on kuitenkin ehtinyt osoittamaan nopeutensa alkukaudesta, joten eiköhän niitä tuloksiakin vielä sieltä tule.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös