Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Mää ny voin kommentoida viä vähän näitä Football Managereita jokka oli mulla peluussa varmaan jotain 20+ vuatta (mukaanlukien Championship Manager)On kyllä jo teoriassakin niin vitun tyhmän kuuloinen taktiikka että toimii varmasti tässä pelissä.
Koko keskusta hyökkäyspäässä aivan tukossa, kun IF:t viihtyvät välikaistoilla johon myös Mezzala tulee jatkuvasti näiden päälle, samoin BBM tekee juoksuja sinne boksiin suoraan noiden kaikkien syliin, keskikentällä ei ole yhtäkään pelaajaa oikeasti varmistavassa roolissa ja molemmat laitapakit niin hyökkäävissä rooleissa kun mahdollista ettei siellä alhaalla ole vahingossakaan yhtään ketään toppareiden lisäksi pysäyttämässä mahdollisia vastahyökkäyksiä.
Jos tässä haluaa menestyä, niin ei todellakaan kannata aatella mitään "Mitähän Pep tekisi" tyylisiä juttuja, tai ylipäätään mitään reaalimaailman futikseen liittyvää. Ainoostaan kokemalla miljoonasti näitä yritys ja erehdys -tyypisiä juttuja oppii. Ei näissä tartte ymmärtää futiksesta juurikaan, vaan enemmän siitä miten se peli on koodattu, ja mitä se "haluaisi" sun tekevän että tulosta tulis. Ja sitten kun sinne koodiin heitetään viälä miljoona eri muuttujaa mikkä menee ihan randomilla, niin vaikee on tätä peliä haltsata ihan täysin. Siks mä tästä pelistä niin paljon oon purnannukkin, vaikkakin toihan menee aika hyvin reaalimailman mukaan. Ei koskaan tiä mitä tapahtuu. Oon saanu hyvin menestystä vuasien saatossa näissä eri versiossa, mutta sitten kun tulee se fiilis että vaikka teet mitä, niin et pysty itte vaikuttaan mihinkään, niin save jää kesken.
Mää oonkin nyt päättäny pysyä peleissä missä ainoastaan omat valinnat, tekemiset, hoksaamiset ja sorminäppäryys merkittee.