Florida Panthers 2006 - 2007

  • 46 324
  • 243

BumeLupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mr. Smith kirjoitti:
No kun nimimerkki on noinkin luotettava (1 viesti) ja viesti oli hyvin perusteltu niin eikai tuollaiset pikku seikat (RFA) voi mitään estää. Mutta joku kompensaatio tosta tulee riippuen tarjotusta palkasta. Eli vaikkapa 4,5 milliä kehiin ja Joni on Floridan kahdella 1. kierroksen varauksella, yhdellä 2. kierroksen varauksella ja yhdellä 3. kierroksen varauksella. Tuskin Philly tuota 4,5 milliä meinaan matsais.

Ja joo, 100 % varmaan huhuun en usko yhtään.

Ehkä muotoilin aiemmin viestini hieman huonosti, kyseessä on nimittäin varma tieto. Sopimuksen/kaupan yksityiskohdista en tarkemmin tiedä.

Floridan organisaatio on auttanut jo Jonia kodin etsimisessäkin.
 

scholl

Jäsen
Vituttaa kyllä todella paljon, jos Pitkänen Floridaan siirtyy. Jokainen tietysti ymmärtää sen, että ihmisiä kiinnostaa SE Floridan lämpö, mutta tuolla kyseisellä pelaajalla ei ole oikein asenne kunnossa. Muutenkaan en nyt ihan täysin eurooppalaiseksi sitä joukkuetta haluaisi.

No oli miten oli niin onnea nyt Cory Murphylle maailmanmestaruudesta ja toivotaan, että lyö ensi kaudella itsensä läpi NHL:ssä.
 

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
BumeLupa kirjoitti:
Ehkä muotoilin aiemmin viestini hieman huonosti, kyseessä on nimittäin varma tieto. Sopimuksen/kaupan yksityiskohdista en tarkemmin tiedä.

Floridan organisaatio on auttanut jo Jonia kodin etsimisessäkin.

Jostain syystä me ei vaan uskota sinua. Lähteen kertominen esimerkiksi voisi auttaa.

Sittenpähän ilkut, jos tuo jotenkin muka tapahtuu...
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
BumeLupa kirjoitti:
Ehkä muotoilin aiemmin viestini hieman huonosti, kyseessä on nimittäin varma tieto. Sopimuksen/kaupan yksityiskohdista en tarkemmin tiedä.

Floridan organisaatio on auttanut jo Jonia kodin etsimisessäkin.

Itse olen siinä käsityksessä, että noiden RFA-pelaajien kanssa ei muut seurat saa neuvotella ennen 1.7, joten vaikea on vieläkään uskoa tuota. Tietysti kaupassa noi Jonin oikeudet voisivat siirtyä, jolloin Florida pääsisi neuvottelemaan sopimuksesta aiemmin.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Mr. Smith kirjoitti:
Itse olen siinä käsityksessä, että noiden RFA-pelaajien kanssa ei muut seurat saa neuvotella ennen 1.7, joten vaikea on vieläkään uskoa tuota. Tietysti kaupassa noi Jonin oikeudet voisivat siirtyä, jolloin Florida pääsisi neuvottelemaan sopimuksesta aiemmin.

Tätä asiaa on muuten joskus tullut mietittyä, että mikähän niitä salaisia neuvotteluita NHL:n puolellakaan estää, jos niitä Suomessakin (ja muissa Euuropan liigoissa) käydään kulisseissa pitkälti jo kuluvan kauden aikana.

Vai onko änärissä joku kovempi sakkojärjestelmä, joka pitää kovemman moraalin sopimusteon suhteen yllä?

Ei kait sellaista suullista sopimusta mikään estä ja lyödään faktat paperille vasta sitten kun säännöt antaa myöden.
 

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Mr. Smith kirjoitti:
Itse olen siinä käsityksessä, että noiden RFA-pelaajien kanssa ei muut seurat saa neuvotella ennen 1.7, joten vaikea on vieläkään uskoa tuota. Tietysti kaupassa noi Jonin oikeudet voisivat siirtyä, jolloin Florida pääsisi neuvottelemaan sopimuksesta aiemmin.

Samassa käsityksessä olen minäkin. Vaan saako kaupoistakaan edes neuvotella ennen kuin no-trade -kausi on päättynyt? Tämä on jäänyt itselleni kysymysmerkiksi.
 

dagaka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hartlepool United, Boston Bruins
Hyttynen kirjoitti:
Samassa käsityksessä olen minäkin. Vaan saako kaupoistakaan edes neuvotella ennen kuin no-trade -kausi on päättynyt? Tämä on jäänyt itselleni kysymysmerkiksi.

Ei varmasti saa mutta eiköhän siirtomarkkinoilla käy kuhina säännöistä huolimatta. Voi toki myös olla, että alustavia neuvotteluja hoidetaan ennen deadlinea, vaikka itse diilit siirtyisivät siirtoikkunan aukeamiseen ajankohdaltaan.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
BumeLupa kirjoitti:
Ehkä muotoilin aiemmin viestini hieman huonosti, kyseessä on nimittäin varma tieto. Sopimuksen/kaupan yksityiskohdista en tarkemmin tiedä.

No mikä siinä sitten on varmaa jos yksityiskohtia et tiedä, siis ilmeisesti se fakta että Pitkänen siirtyy Floridaan jollain tavalla.

Kaupan muodossa tämä voi olla kyllä mahdollista ja joukkueet keskenään ovat saattaneet kaupasta jo neuvotella. RFA papereilla siirtymisen varmuuteen nyt en jaksa uskoa, eli siihen että olisi jo vastoin sääntöjä tehty Pitkäsen kanssa sopimus ja olisi vielä saatu siitäkin varmuus että Philly ei aio vastata tarjoukseen. Tämä nyt ei tietenkään voi ollakaan virallisesti vielä varma koska tälläiseen sopimukseen Pitkänen ei ole vielä voinut virallisesti suostua ja voi sen tehdä vasta 1.7.2007, ellei sitten oikeudet siirry Floridalle ennen tuota aikaa.
 
Viimeksi muokattu:

ndal88a

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooVee, Tampere
Hyttynen kirjoitti:
Samassa käsityksessä olen minäkin. Vaan saako kaupoistakaan edes neuvotella ennen kuin no-trade -kausi on päättynyt? Tämä on jäänyt itselleni kysymysmerkiksi.
Eikos kauden aikana ole vain pari ajanjaksoa jolloin kauppoja ei voi tehda, joulun tienoo ja oliko se allstars ottelun aika. Lisaksi ennen oli kait etta draftin ja 1.7 valisena aikana ei kauppoja tehty. Sekin olisi kait mahdollista etta esim. tanaan Anaheim kauppaisi Selanteen Detroitiin, pelaamaan Selanne ei tietenkaan paasisi.

JOL
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Mr. Smith kirjoitti:
Itse olen siinä käsityksessä, että noiden RFA-pelaajien kanssa ei muut seurat saa neuvotella ennen 1.7, joten vaikea on vieläkään uskoa tuota. Tietysti kaupassa noi Jonin oikeudet voisivat siirtyä, jolloin Florida pääsisi neuvottelemaan sopimuksesta aiemmin.

Korjataan sen verran omaa viestiä, että neuvotteluita RFA-pelaajien kanssa saa käydä 26.6 alkaen (tai tiistai juhannuksen jälkeen), mutta sopimusta ei saa allekirjoittaa ennen 1.7.

Tuohon, että kuinka sitä valvotaan onkin vaikeampi sanoa mitään. Ainakin NHL on melko tarkka kaupoissa ja sopimuksissa, joten luulisi että se valvoo myös neuvotteluita kohtuu tarkasti.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
ndal88a kirjoitti:
Eikos kauden aikana ole vain pari ajanjaksoa jolloin kauppoja ei voi tehda, joulun tienoo ja oliko se allstars ottelun aika. Lisaksi ennen oli kait etta draftin ja 1.7 valisena aikana ei kauppoja tehty. Sekin olisi kait mahdollista etta esim. tanaan Anaheim kauppaisi Selanteen Detroitiin, pelaamaan Selanne ei tietenkaan paasisi.

JOL

Ja mikäs virka trade deadlinella silloin on?
 

scholl

Jäsen
Mr. Smith kirjoitti:
Tuohon, että kuinka sitä valvotaan onkin vaikeampi sanoa mitään. Ainakin NHL on melko tarkka kaupoissa ja sopimuksissa, joten luulisi että se valvoo myös neuvotteluita kohtuu tarkasti.

Ei neuvotteluita pysty millään valvomaan. Nehän voivat olla epävirallisia keskusteluita.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
ndal88a kirjoitti:
Ei paase pelaamaan ennen seuraavan kauden alkua uudessa seurassa.

JOL

Eli nyt voisi sitten kaikki muut joukkueet (siis noita neljää pelaavaa lukuunottamatta) treidailla pelaajia? Just, ihan heti en tuota usko. Jotain faktaa olisi mukava kuulla väitteen tueksi.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Hmm, liekö näin? Minuakin kiinnostaisi tietää lähde tuohon ndl88a:n väitteeseen.

Sitten tuosta BumeLupan huhusta: olisi todellakin kiinnostavaa tietää lähde. Ymmärrän jos olisit OJ:n velipoika ja hän kertoi tämän sinulle ja sinulla on vaitiolovelvollisuus. Tuntuu vain melko oudolta että Pitkänen olisi jo "varmasti" Floridassa ensisyksynä. Ainoa mahdollisuus nähdäkseni on se, että Florida ja Philly ovat tehneet epävirallisen herrasmiessopimuksen, joka virallistetaan kun saa taas treidailla
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Ehkä muotoilin aiemmin viestini hieman huonosti, kyseessä on nimittäin varma tieto. Sopimuksen/kaupan yksityiskohdista en tarkemmin tiedä.

Floridan organisaatio on auttanut jo Jonia kodin etsimisessäkin.

Jokos Joni on löytänyt kodin Floridasta? Vai onko Floridan organisaatio niin tehoton, ettei kuukaudessa saa kämppää hommattua? Treidillähän ei ole mitään kiirettä, syssymmällä sitten.

Muuten Floridassa on pitänyt kiirettä: Chris Gratton Tampa Bayhin, takaisin 2 kierroksen varaus. Bryan Allenille 5 vuoden jatkosoppari, yhteensä arvo 14,5 miljoonaa dollaria.

http://www.tsn.ca/nhl/news_story/?ID=210697&hubname=nhl
http://www.tsn.ca/nhl/news_story/?ID=210735&hubname=nhl
 

Jne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal FC, Florida Panthers
Allenin jatkosopimus on vain positiivista, mutta viiden vuoden sopimus tuntuu vähän liialta.

Grattonin olisin mielelläni pitänyt Floridassa, tarkoitan Panttereissa, eihän hän Floridasta lähdekään, vaihtaa vain kaupunkia. Tosin toisen kierroksen varaus on hyvä vaihto häneen, kun viimekaudella jo Grattonin rooli oli melko pieni Panthersissa.
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Allenin jatkosopimus on vain positiivista, mutta viiden vuoden sopimus tuntuu vähän liialta.
Veikkaan, että viiden vuoden päästä Allen on aika mukavasti alipalkattu kykyihin nähden. Olisi kyllä kelvannut meille takaisin ihan koska tahansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös