Siis mä komppaan sua täysin tässä.Ai oot entinen pelaaja, no hävisin tämän sitten saman tien. @Mängimies on tehnyt popcornia kansallisessa sarjassa ja se on myös jotain. Mutta siis jos oot pelannut jääkiekkoa niin ei mulla jää tähän paljon sanottavaa. Eiku, hei, mäkin oon pelannut! Noh, sitten sanon pari juttua vielä. En mä mitään ohjeistanut mutta et kai sinäkään koosteiden avulla kykene analysoimaan koko peliä? Vai voitko? Jos voit, niin oot varmaan pelannut enemmän ylivoimaa tai alivoimaa kuin minä. Tai blokannut enemmän. Mutta oot kyllä taikuri analysoija, jos koosteista pystyt kaiken tämän määrittämään.
Katso pelejä ennen kuin alat täällä kertomaan jotain Floridan puolustamisesta. Koosteet ovat vain koosteita ja näennäishallinta on vain sitä itseään. Tilanne on 3-0, Edmonton on tehnyt 4 maalia kolmeen otteluun ja sä sanot Floridan vuotavan omiin?
Panthersin karvaus on niin korkeella jatkuvasti, niin tottakai tulee vastahyökkäyksiä.
Mut se ero on siinä että bobi tai sit pakit ottaa kuitenkin ne kiinni ja se näkyy tulos taululla todella kovaa panthersille.
Mun silmissä ainoastaa eka ottelu oikeastaan oli vähän oilersin käsissä mut muuten panthers vie kyllä tätä sarjaa miten haluaa.