Offtopiccia ja vähän muutakin (ehkä)
Suomen maajoukkueessa ollaan AINA kaivattu sellaisia pelaajia kuin Selänne: itsevarmaa maalintekijää, jolla on paljon myös yksilötaitoa. Varsinkin tällä kaudella Selänne on lisäksi kehittynyt mitä loistavimmaksi "joukkuepelaajaksi" Eiköhän +/- tilasto (ja sijoitus +/- -pörssissä) sen aika hyvin kerro... jos siis ajatellaan että puolustuspään osallistuminen lasketaan paremmaksi joukkupelaamiseksi kuin pelkkä maalien metsästys. Esimerkiksi Bure ymmärtääkseni tapasi pelata varsin hyökkäyspääsuuntautuneesti, mutta ovathan nekin joukkueen maaleja ja vasta toissijaisesti Buren. Ja taisipa Gretzkykin aika paljon 80-luvulla kytätä läpiajoja keskikentällä. Nämä ovat toki vain itse saamiani käsityksiä. Käsitykseni taasen olen saanut lähinnä lukemalla ja tilastoihin tuijottelemalla eli korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.
[offtopic]
sampio kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että Suomella on enemmän valinnan varaa veskareiden kuin hyökkääjien puolella, mutta sitä en ymmärrä, että henkilön omaan harkintaan perustuneen päätöksen jälkeen kaveria ei enää kaivata leijonapaitaan ollenkaan.
Totta! Mutta ei noita postauksia kannata aina niin tosissaan ottaa! No offense. Tuossa Evilinkin jutussa olisi varmaan voinut olla vielä ";)" perässä :)
EDIT: Anteeksi "chattaamisesta" mutta tämä oli pakko sanoa!
Itse kukin saisi miettiä vähän että onko se niin aiheellista puuttua niihin pikkuseikkoihin. En itsekään mikään Jesse ole - saatika moderaattori - mutta kyrpii välillä se, kuinka totisia tällä foorumilla usein ollaan! Totta kai asiallisuus on hyvä asia, mutta tosikkomaisuus purkautuu sitten juuri tällaisina pilkunviilauksina.[/offtopic]