Huippuvalmennus kirjoitti:Kumpi paita sinne nostetaan, 8 vai 13?
Uskoisin sen olevan numero 8 koska sillähän Teemu on pelannut Anaheimissa lukuun ottamatta tätä kautta.Huippuvalmennus kirjoitti:Kumpi paita sinne nostetaan, 8 vai 13?
Snaipperi #16 kirjoitti:Tällä hetkellä Teemu on ainut tähti hyökkäyspäässä Anaheimissa, mutta tehoja tulee silti ja paljon.
Grainger kirjoitti:Ehkä pojoja tulee juuri siitä syystä.
Avalanchessahan Teemulla oli rinnalla Tanguayta, Sakicia, Forsbergia, Hejdukia ja Kariyaa. Lopputulos oli mitä oli. Nyt, kun Teemu saa olla joukkueen ainoa hyökkäyspään tähti, tulos on aika kova. Eli ehkä Teemu nauttii, kun saa itse olla joukkueen tärkein lenkki ja ratkaisija.
Foppa ja Teemu jonkin verran yhdessä ovat pelanneet, eikä Selänne tuolloin ainakaan ollut pistepörssin TOP10:ssa.
repe_joke kirjoitti:Tai ehkä Teemu on nyt vain kunnossa, jota hän ei ole ollut omien sanojensa mukaan moneen vuoteen. Ja vaikka en näe vuodessa montaa Teemun peliä, niin ero esim WC turnauksen ja olympialaisten välillä oli huikea. Teemu ei näyttänyt olympialaisissa enää kierrosrajoittimella varustetulta formulalta.
Ja itse olen kyllä sitä mieltä, että vaikeampi niitä tehoja on tehdä joukkueen ainoana tähtenä. Tuppaa se vartioiminen olemaan vastustajalle vähän helpompaa.
repe_joke kirjoitti:Tai ehkä Teemu on nyt vain kunnossa, jota hän ei ole ollut omien sanojensa mukaan moneen vuoteen. Ja vaikka en näe vuodessa montaa Teemun peliä, niin ero esim WC turnauksen ja olympialaisten välillä oli huikea. Teemu ei näyttänyt olympialaisissa enää kierrosrajoittimella varustetulta formulalta.
Ja itse olen kyllä sitä mieltä, että vaikeampi niitä tehoja on tehdä joukkueen ainoana tähtenä. Tuppaa se vartioiminen olemaan vastustajalle vähän helpompaa.
dana77 kirjoitti:Selänteen 84 pisteestä 37 on tullut ylivoimalla ja vaikka luku on jopa suhteellisen pieni, niin selvää on että tähtien täyttämässä joukkueessa ylivoimaa, eikä sikäli pisteitäkään olisi siunaantunut yhtä paljoa. Ylivoimalla vastustaja ei myöskään juurikaan pysty pitämään tiettyjä pelaajia tarkemmin, joten siinä ei tähtien määrä juurikaan vaikuta.
Henkka kirjoitti:Kyllä todennäköisesti molemmilla asioilla on vaikutusta. Mutta tärkein asia on se, että mies on nyt terve. Ylivoimaisesti tärkein. Sen jälkeen Teemu on ansainnut omalla pelipanoksellaan ne ykkösketjun minuutit ja ykkösketjun minuuteilla ne hurjat tehot tulee.
Taito-Ojanen kirjoitti:Itse asiassa sellaisetkin kaverit kuin Zetterberg ja Datsjuyk saavat enemmän peliaikaa kuin Selänne, vaikka hänen ylivoimaminuuttinsa taitavatkin olla kiitettävät.
Grainger kirjoitti:Ehkä pojoja tulee juuri siitä syystä.
Avalanchessahan Teemulla oli rinnalla Tanguayta, Sakicia, Forsbergia, Hejdukia ja Kariyaa. Lopputulos oli mitä oli. Nyt, kun Teemu saa olla joukkueen ainoa hyökkäyspään tähti, tulos on aika kova. Eli ehkä Teemu nauttii, kun saa itse olla joukkueen tärkein lenkki ja ratkaisija.
repe_joke kirjoitti:Nhl:ssä on aika vähän niitä joukkueita, joissa Teemu ei olisi tämän kauden esityksillä ykkös yv:ssä.
Ja kyllähän se tähtien, elikkä käsien määrä vaikuttaa myös yv:llä. Vai liekkö sattumaa, että Ottawalla ja Detroitilla on liigan paras yv%?
Mutta turhapa noista on vääntää. Saa jokainen olla ihan mitä mieltä haluaa.
Faktat on kuitenkin ne, että Coloradon kaudella Teemu ei ollut kunnossa, ja nyt Teemu kunnossa.
tumba17 kirjoitti:Teemu jatkaa vaan pistetehtailua, viime yönä taas 1+1 ja viimeisen 13 matsin saldo 26 pinnaa, huima on tahti. 40 maalia ja 100 pistettä on mahdollinen, 40 maalia hyvinkin todennäköinen, jos ei ruuti ihan kokonaan kostu. Kovat on lukemat 35-vuotiaalle "menneen talven" pelaajalle. Olisi voinut jäädä jo koti-Jokereihin tälle kaudelle.
gscorer kirjoitti:Jos Teemu jatkaa ensi kaudella samaan tahtiin, niin mies ottaa Anaheimin kaikkien aikojen tilastossa kärkipaikan maaleissa ja pisteissä.
Tällä hetkellä franchise recordit kuuluu Paul Kariyalle: 669 pistettä ja 300 maalia, lisäksi 369 syöttöä.
Selänteellä muuten tällä hetkellä taitaa olla 264 maalia ja 306 syöttöä, yhteensä 570 pistettä.
tiikeri kirjoitti:Sieltähän se Temen kauden 40. maali paukahti viimeisessä mahdollisessa paikassa. Sattui vielä olemaan voittomaali tulevaa pudotuspelivastustajaa vastaan(?).
Selänteen kauden saldoksi runkosarjassa tuli siis 40+50=90, eli voidaan puhua täyden kympin suorituksesta.
Nyt vaan jäädään odotelemaan mitä pudotuspeleissä tapahtuu.
HCM kirjoitti:Calgary vienee sarjan 4-1 tai 4-2, mutta ensi kaudella Anaheim & Selänne ovatkin sitten jo tosissaan otettava kannuntavoittelija, ainekset ainakin ovat hyvät.
Maajoukkue voittaa jos Ducks häviää. En usko Miikan Leijonissa pelaavan.HCM kirjoitti:Mielenkiintoinen sarja myös siinä mielessä tulossa, että kävi miten kävi niin ainakin Suomen maajoukkue on voittaja (siis jos Kipperi ja Teemu tappion myötä Latviaan lähtevät).