Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Kesämökkitunnelmia Askon tapaan. Mun makuun Jarla kovassa vedossa jälleen.
Fingerpori - 3.10.2018 - Sarjakuvat | HS.fi
Mun makuun Jarla kovassa vedossa jälleen.
Niin, minullakin olisi yksi idea minkä voisi lähettää Jarlalle. Katsoo jos saisi aikaiseksi. Olisihan se hienoa. Omaan ideaan pohjautuva strippi jossain Hesarissa. :)Tokihan tuokin on kannattajan kertoma idea. Kovassa vedossa kyllä, ei siinä mitään, mutta sitä ei kaikki ehkä tiedä, että ideat ei ole omia.
Ja seuraavaa mielenpahoitusaaltoa odotellessa.. Päivän Fingerporissa sivutaan siis erästä kattiparalle kohtalokkaaksi koitunutta videotaideteosta.
Fingerpori - 2.10.2018 - Sarjakuvat | HS.fi
Täsmentäisin, että kaikki ideat eivät ole omia. Toisaalta kannattajan ideasta tehty strippi ei vähennä sen arvoa, koska idean arvo ilman toteutusta on nolla.
Fingerpori 11.10.2018
En tiedä onko tuo jo joskus ollut Hesarissa, mutta Kalevassa on oikein väritkin.
Kesämökkitunnelmia Askon tapaan. Mun makuun Jarla kovassa vedossa jälleen.
Ai helkutti tää oli hieno. Toi vika ruutu oli upee.
...Täällä on lupa laukoa ylämummoon, ja kärjistää. Muutoin jää paitsioon.
Ja jutun otsikossakin fingerporismi, toivottavasti oli tahallinen! Olikohan usb- vai ihan vaan virta-?Kaakon sanomalehdissä oli tänä aamuna kohuttu "pannaan lasta takapuoleen"-strippi, josta sitten YLE kyseli, että mites se nyt eksyi taas lehteen.
Sanomalehdet julkaisivat kohutun Fingerpori-sarjakuvan – johto pyytää anteeksi
Konttialus, kontinkieli, koyday mantti, mayday kontti. En muuta löytänyt.Ymmärsikö joku tämänpäiväistä konttialusstrippiä? "Koyday mantti, koyday mantti"... Onko tuo munansaannos tuossa idea vai onko siinä jotain piilossa mitä edes meitsi ei tajua.
Ymmärsikö joku tämänpäiväistä konttialusstrippiä? "Koyday mantti, koyday mantti"... Onko tuo munansaannos tuossa idea vai onko siinä jotain piilossa mitä edes meitsi ei tajua.