Tämä on yksi ehdottomista suosikeistani all time: https://assets.ilcdn.fi/c2a75912b4857f0b27c693b00a729f5e0ebd5b7b3bdc3a00b5e89f88c249a7b6.gif
(linkki vie iltalehden viihde osioon)
(linkki vie iltalehden viihde osioon)
Trailerin perusteella ainakin vuoden huonoin elokuva.Onkohan syksyllä ilmestyvä elokuva hyvä? Todennäköisesti se jakaa mielipiteitä. Hyviä juttuja siellä ainakin on, mutta miltähän se vaikuttaa, kun vitsit on näytelty elokuvaksi.
Se oli jollainlailla näytelmämuodossa, ei niinkään elokuvana. Onko susta tuo sarjakuva ok?Trailerin perusteella ainakin vuoden huonoin elokuva.
Juu, lähinnä kiusaantunut fiilis tuli trailerista. Toimisi takuulla paremmin jos ei ole lukenut noita sketsejä strippeinä aiemmin. Luulisin ainakin.Trailerin perusteella ainakin vuoden huonoin elokuva.
Sarjakuvasta olen oikeastaan aina pitänyt. Tulee tuo lähes päivittäin vieläkin jostain saatavilla olevasta sanomalehdestä lukaistua. Tietysti nuo oivaltavimmat jutut on jo vuosien takaan.Onko susta tuo sarjakuva ok?
Tästä olen samaa mieltä. Siinä olisi vanhat vitsit osasto toiminut paremmin. Katson kuitenkin tuon elokuvan ensin, ja sitten on viisaampaa kommentoida lisää.Jos Fingerporista nyt oli jotenkin pakko saada liikkuvaa kuvaa, niin olisin nähnyt jonkinlaisen animaatiosarjan tai -elokuvan olleen huomattavasti fiksumpi idea.
Tästähän saisi hienon "Fingerpori-elokuva jakaa mielipiteitä"-otsakkeisen mainosjulisteen, jossa se filmikela antaisi ihmisille lappuja, joissa lukee esim. "Hyvä leffa!", "Tykkään jäätelöstä!", "Verot alas!" jne.Onkohan syksyllä ilmestyvä elokuva hyvä? Todennäköisesti se jakaa mielipiteitä.
Trailerin perusteella ainakin vuoden huonoin elokuva.
Tuollainen ollutkin: Fingerpori 3.11.2016Tästähän saisi hienon "Fingerpori-elokuva jakaa mielipiteitä"-otsakkeisen mainosjulisteen, jossa se filmikela antaisi ihmisille lappuja, joissa lukee esim. "Hyvä leffa!", "Tykkään jäätelöstä!", "Verot alas!" jne.
Oho, niinpä näkyy - kiitos tiedosta!Tuollainen ollutkin: Fingerpori 3.11.2016
"Täällä on vapa akassa"Niin on, en tajunnut jujusta tuon taivaallistakaan.
Minä taas luulin tuon liittyvän siihen vanhaan vitsiin, että seurusteleeko kassahenkilö vai ei. Eli kassa olisi sinkku, minkä vuoksi se olisi myös vapaa, vaikka jonoa on niin pirusti."Täällä on vapa akassa"
Näin minä sen ymmärsin.
Jospa juttuna tuossa onkin aivan über-metatasoisesti se, että Jarla sai myös lukijat aivan kassalle ko. stripin osalta.Olipas huono strippi Hesarissa tänään
Toihan on Pietilän Sakke
On. Sarjakuva ilmestyy ”virallisesti” paperilehdessä ja verkkopankin uusi tulee aina kun paperilehdessä ilmestyy uusi. Nyt viimeisin paperi-Hesari on ilmestynyt torstaina ja sekin oli sunnuntailehti, joten viimeisin Fingerpori taitaa tosiaan olla keskiviikolta. Juu, torstaina ilmestyi sunnuntailehti, arvatenkin juhannuksen takia.Olen aika uusi Fingerporin seuraaja. Nyt ei ole HS:n verkkolehden Fingerpori muuttunut pariin päivään. Onko Jarla lähtenyt juhannusta viettämään vai onko tuollainen yleistäkin (ettei pilapiirrosta päivitetäkään päivittäin)?