Fingerpori – oma suosikkisi?

  • 773 475
  • 1 423
K

Kiekkokatsoja

Onkohan syksyllä ilmestyvä elokuva hyvä? Todennäköisesti se jakaa mielipiteitä. Hyviä juttuja siellä ainakin on, mutta miltähän se vaikuttaa, kun vitsit on näytelty elokuvaksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Trailerin perusteella ainakin vuoden huonoin elokuva.
Juu, lähinnä kiusaantunut fiilis tuli trailerista. Toimisi takuulla paremmin jos ei ole lukenut noita sketsejä strippeinä aiemmin. Luulisin ainakin.
 

Manazeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Onko susta tuo sarjakuva ok?
Sarjakuvasta olen oikeastaan aina pitänyt. Tulee tuo lähes päivittäin vieläkin jostain saatavilla olevasta sanomalehdestä lukaistua. Tietysti nuo oivaltavimmat jutut on jo vuosien takaan.

Jos nyt pystyy unohtamaan kuinka kamalalta tuo traileri näytti, niin suurin ongelma siinä kuitenkin oli vitsit jotka suurin osa suomalaisista on jo tainnut kuulla. Vitsit kai tuossa elokuvassa kuitenkin tärkeintä on, joten olisi toivonut kuulevansa ja näkevänsä jotain uutta. Nyt tuosta jää vain kuva elokuvasta joka on akuhirviniemien ja muiden putoushahmojen potpuri "suosituimmista" Fingerpori-sketseistä.

Jos Fingerporista nyt oli jotenkin pakko saada liikkuvaa kuvaa, niin olisin nähnyt jonkinlaisen animaatiosarjan tai -elokuvan olleen huomattavasti fiksumpi idea. Cyanide and Happiness'hän on tuossa tainnut jokseenkin onnistua jo aikaisemmin.
 
K

Kiekkokatsoja

Jos Fingerporista nyt oli jotenkin pakko saada liikkuvaa kuvaa, niin olisin nähnyt jonkinlaisen animaatiosarjan tai -elokuvan olleen huomattavasti fiksumpi idea.
Tästä olen samaa mieltä. Siinä olisi vanhat vitsit osasto toiminut paremmin. Katson kuitenkin tuon elokuvan ensin, ja sitten on viisaampaa kommentoida lisää.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onkohan syksyllä ilmestyvä elokuva hyvä? Todennäköisesti se jakaa mielipiteitä.
Tästähän saisi hienon "Fingerpori-elokuva jakaa mielipiteitä"-otsakkeisen mainosjulisteen, jossa se filmikela antaisi ihmisille lappuja, joissa lukee esim. "Hyvä leffa!", "Tykkään jäätelöstä!", "Verot alas!" jne.

Olen muistaakseni lähettänyt Jarlalle vastaavan idean Homeliuksesta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Trailerin perusteella ainakin vuoden huonoin elokuva.

En koskaan katso trailereita oikeista elokuvista, koska ne spoilaa aivan turhaan, mutta tästä oli pakko nähdäkseen miten se on siis toteutettu.

Kovin näytti heikolta. Lopputulos on sähläämistä vain ruudulla ja vitsejä heitellään. Luonnollisesti mitään juontakaan ei voi olla.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Viimeksi muokattu:

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool

Nick Neim

Jäsen
"Täällä on vapa akassa"
Näin minä sen ymmärsin.
Minä taas luulin tuon liittyvän siihen vanhaan vitsiin, että seurusteleeko kassahenkilö vai ei. Eli kassa olisi sinkku, minkä vuoksi se olisi myös vapaa, vaikka jonoa on niin pirusti.

Rautalankaporin mukaan olimme molemmat väärässä.

"Kun pitkässä jonossa seisova J. Suoro huutaa "täällä on vapaa kassa", saa hän aikaan reaktion, jossa useat muut jonottajat lähtevät jonosta hakeutuen oletetulle vapaalle kassalle. Näin jono Suoron edessä lyhenee ja tämä pääsee itse nopeammin kassalle. Samalla hän saa Heimon liittymään samaan jonoon, jolloin hän ei enää ole jonon viimeinen asiakas."

Paska strippi, ja jopa tämä vanha sinkkukassa juttu olisi tehnyt siitä huomattavasti paremman. Tämä tosin olisi vaatinut esimerkiksi sormuksettoman nimettömän näyttämistä ensimmäisessä ruudussa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Olen aika uusi Fingerporin seuraaja. Nyt ei ole HS:n verkkolehden Fingerpori muuttunut pariin päivään. Onko Jarla lähtenyt juhannusta viettämään vai onko tuollainen yleistäkin (ettei pilapiirrosta päivitetäkään päivittäin)?
 
Viimeksi muokattu:

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Olen aika uusi Fingerporin seuraaja. Nyt ei ole HS:n verkkolehden Fingerpori muuttunut pariin päivään. Onko Jarla lähtenyt juhannusta viettämään vai onko tuollainen yleistäkin (ettei pilapiirrosta päivitetäkään päivittäin)?
On. Sarjakuva ilmestyy ”virallisesti” paperilehdessä ja verkkopankin uusi tulee aina kun paperilehdessä ilmestyy uusi. Nyt viimeisin paperi-Hesari on ilmestynyt torstaina ja sekin oli sunnuntailehti, joten viimeisin Fingerpori taitaa tosiaan olla keskiviikolta. Juu, torstaina ilmestyi sunnuntailehti, arvatenkin juhannuksen takia.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Juhannussimaa


Tätä ei oo vielä taidettu mainita. Kesähitti Fingerporihengessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös