Eiköhän se "huono" kerro Homeliuksen suvun tilasta. Ei siitä maapläntistä vaan esim. henkisestä puolesta.Tämä tiistainen (1.8.) oli semmoinen, joka ei minulle avautunut. Vai onko tuo toisessa ruudussa olevan huono-kyltin tarkoitus nimen omaan kertoa, kuinka huono ko. strippi on?
No niin, nyt aukesi. Kiitos rautalangasta!Eiköhän se "huono" kerro Homeliuksen suvun tilasta. Ei siitä maapläntistä vaan esim. henkisestä puolesta.
Huono se kyllä on. Ja niin väkisin väännetty, että mun tuntemukset liittyvät lähinnä myötähäpeään. Mutta kiva, jos jollekin osuu nauruhermoon.
Mutta kiva, jos jollekin osuu nauruhermoon.
Toimii se niinkin :)Tarkoitin, että repesin tuon stripin paskuudelle.
No niin, nyt aukesi. Kiitos rautalangasta!
Tai Asko Vilenius....vaikka Ime nyt ei nimenä sovi suomeen mitenkään. Vaikka ei tietysti yllättäisi, jos joku hippipariskunta olisi tuollaisenkin nimen keksinyt.
Se putkimies kuvassa on jumala. Eimkai siinä muuta ollut.Fingerpori - 5.8.2017 - Sarjakuvat - Helsingin Sanomat
Mikä idea tuossa 5.8.2017 Hesarissa olleessa stripissä on? Onko vaan niin surkea, että kun Jumalan vasarahan on se, joka jakaa oikeutta, niin nyt se on työkalu ja muut työkalutkin alkavat "nokittelemaan"? Aika huono jos ei tuossa muuta ole. Ei löytynyt tähän selitystä vielä rautalankaporista :)
Niinhän se on. Ei silti aukene mitään kummempaa tuosta kuin ukon vasara, niin laskettakoon sitten "pettymys-strippi" osastoon. Toivoin että tuohon kätkeytyisi jotain sellaista, jota ei voisi tietää jos sitä ei tiedä. Nyt sen tiesi, vaikkei aiheesta enempää tiedäkään.Se putkimies kuvassa on jumala. Eimkai siinä muuta ollut.
Meidän konttorilla tämä sai suurta suosiota:Ai niin tällainenkin ketju oli. Oheinen tuore Fingerpori osui omaan tilanteeseen sen verran hyvin että piti tulostaa työpisteelle:
Fingerpori - 17.3.2018 - Sarjakuvat - Helsingin Sanomat
Tuo on tulostettuna itse asiassa työkaverin työpisteellä ja käynyt aina mielessä kun pitää jotain ajankäyttöraporttia tai sensellaista väsäillä.Meidän konttorilla tämä sai suurta suosiota:
Fingerpori - 17.8.2017 - Sarjakuvat - Helsingin Sanomat
Selailin taaksepäin ja löytyi tämä helmi. Aivan saakelin hyvä. Ihan aito röhönauru pääsi kun luin.Heh, kuten myös.
Tässä yksi omista fingerpori suosikeistani: Fingerpori 30.7.2014 | Sarjakuvat | Kaleva.fi
Selailin taaksepäin ja löytyi tämä helmi. Aivan saakelin hyvä. Ihan aito röhönauru pääsi kun luin.
Oli pitkästä aikaa sellainen, jolle nauroin ihan ääneen kun kahvihuoneessa Hesarin avasin. Todella onnistunut, vaikka sinänsä "juoni" ei liity mitenkään itse punchlineen. Eli ei ollut esim Homelius vierailemassa lastensairaalassa ja kysymässä että mikäs tällä lapsipotilaalla on hätänä.Tämän päivän Fingerpori olikin sitten joillekin tahoille liikaa ja poistoon meni:
Esa Mäkinen on Twitter
Kyseinen strippi nähtävissä täällä.
Myönnän naurahtaneeni tuolle jutulle, vaikka tiedostankin sen lähes täydellisen mauttomuuden.