Fingerpori – oma suosikkisi?

  • 780 998
  • 1 428

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse en taida keksiä sitä haettua hauskuutta tästä...

J Karjalainen - Kolme Cowboyta.

"Hän ei ooooooooo oikea cowboy..."

Ei tuo silti hauska ole. Voi olla, että siinä on vielä joku taso, joka jää avautumatta meikäläiselle.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Selitättekö mulle tämän taustat?

Fingerpori - HS.fi

Itse en taida keksiä sitä haettua hauskuutta tästä...

Voi mennä ihan metsäänkin tämä, mutta...

Taustalla olevasta kitaransoittajasta päättelisin, että tämä toinen heppu tässä kuvassa yksinkertaisesti vaan laulaa biisiä, joka menee about näin: "Hän ei oooo, oikea cowboy" lalallala jotain. (J.Karjalainen?)

EDIT: Näköjään olen hidas selittämään.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Taustalla olevasta kitaransoittajasta päättelisin, että tämä toinen heppu tässä kuvassa yksinkertaisesti vaan laulaa biisiä, joka menee about näin: "Hän ei oooo, oikea cowboy" lalallala jotain. (J.Karjalainen?)
Pakko nusaista välimerkkiä, se näyttää banjolta eikä kitaralta...

En kyllä hahmota stripistä muuta jippoa. Vähän vaisu, vaikka tavallaan ihan piristävä yritys.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Fingerpori on kyllä huikeutta, mutta mikäs hemmetti se tämä on: www.varjokaupunki.com ? Tribuutti, plagiointiyritelmä vai mikä...?
 

elouel

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Homeopatia "perustuu" sille, että laimennettaan jotain, esimerkiksi lääkettä, äärimmäisen paljon, jolloin sen teho kasvaa. Tässä siis puhuja kertoo äärimmäisen laimean vitsin ja ihmiset kuolee nauruun.

Näin siis ainakin itse sen ymmärsin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nyt täytyy sanoa, etten tajunnut. Auttakaahan..

Fingerpori - HS.fi

"Homeopatia on lääketieteen hylkäämä oppisuunta, jonka mukaan tauteja tulisi hoitaa antamalla potilaalle pieniä määriä sellaista ainetta, joka suurina määrinä tuottaa tautia muistuttavia oireita." /Wikipedia/

Lähtisköhän tuo ajatus jotenkin tuosta homeopatian määritelmästä, vai olenko pohtinut asiaa liian insinöörimäisesti.

Eli - luennoitsija heittää pikku kevennyksen (huumoria) ja yleisö saa nk. taudinkohtauksen (nauru) - onko liian kaukaa haettu...

Edit: hidas
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Jarlahan on esiintyt myös humpuukihoitojen kriitikkona. Osallistui taannoin Helsingissä tapahtumaan "Iloinen joukkoitsemurha" jossa vetivät "yliannostuksen" homeopaattisia lääkkeitä osoittaakseen ettei niillä ole mitään vaikutusta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En kyllä itsekään tajunnut ja kuultuani tuon selityksen, niin eipä tuo mikään erityisen hyvä strippi olekaan.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Vitsi (keskimmäisessä ruudussa) oli riittävän laimea (homeopatiaan liittyy tämä laimentaminen aika tiiviisti) jotta yleisö OLI kuolla nauruun, mutta ei aivan. Minusta tuo oli aika hyväkin juttu.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kävi mielessä, että olisiko lisävitsinä tuo kainaloon osoittava tuuletin, joka levittää "hauskan" puhujan laimennettua hikeä yleisön sekaan?
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hidas mikä hidas....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös