Porilaisten Marssi. Pitkästä aikaa hörähdin.
Nyt tarttis taas apua tämän päiväisen avaamiseen.
Eikös kaikki koostu atomeista? On siis mahdotonta rakentaa mitään, mikä ei koostuisi atomeista.Fermi tutki kvanttimekaniikkaa, eli atomia pienempiä asioita noin yksinkertaistettuna. Mutta siiitä huolimatta tämä vitsi ei ole kovin hyvä.
Eikös kaikki koostu atomeista? On siis mahdotonta rakentaa mitään, mikä ei koostuisi atomeista.
Okei. Eli on mahdotonta rakentaa mitään, mikä ei koostuisi atomeista - paitsi protoneita, neutroneita, elektroneja ja kvarkkeja.Atomit rakennetaan protoneista, neutroneista ja elektroneista. Ne taas rakennetaan kvarkeista.
Kuka sinä olet taiteen muotoja määrittelemään!Patsas ei ole protoni, neutroni, elektroni eikä kvarkki.
Taide on katsojan silmässä. Olen katsoja, olen silmä. Olen taide, olen apuraha. Olen kriitikko, kritiikki ja Jukka Hauru. Olen kiasma, olen mykoplasma. Olen Psychoplasma.Kuka sinä olet taiteen muotoja määrittelemään!
Atomit rakennetaan protoneista, neutroneista ja elektroneista. Ne taas rakennetaan kvarkeista.
Tänään kierrätettiin sitten vanhaa juna-vitsiä uudessa muodossa, mutta aina tuo vitsi vaan jaksaa naurattaa: Antiikin Kreikkalaisten juna