Kaukosäädin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves 365 ja Real Madrid
Minulle ei kyllä aukene nyt ollenkaan. Mikä tässä on se juttu?
Eliasta...
Edit. Hidas kuin Mieto.
Eliasta pani karhu.
Katos perkele. Yritin vaikka miten väännellä noita kolmea nimeä, mutta en sitä tuohon muotoon saanut ollenkaan. Tämähän onkin yksi kaikkien aikojen parhaista!Eliasta...
Tämänaamuinen oli taas näitä sanaleikkejä parhaasta päästä: Juhannussimaa
Helvetti kun minä olen tyhmä.
Fingerpori - HS.fi
a) eläimet pakenevat kauhuissaan koska meetwursti on hevosmakkaraa
b) joku muu, mikä
Eih. Näitä on nyt ihan liian usein - ja minä kun olen aina pitänyt itseäni nokkelana. Taitaa olla parempi alkaa juomaan.
Oikeasti!? No en sitten IKINÄ olisi keksinyt tuota. Meillä kissat ei ikinä tule keittiöön jääkaapin oven avautuessa.Koirat ja kissat tulevat paikalle, kun kuulevat jääkaapin oven avautuvan. Tässä tapauksessa jääkaapin avausääni tuo jääkaapin viereen kaikki maailman eläimet.
Helvetti kun minä olen tyhmä.
Fingerpori - HS.fi
a) eläimet pakenevat kauhuissaan koska meetwursti on hevosmakkaraa
b) joku muu, mikä
Eih. Näitä on nyt ihan liian usein - ja minä kun olen aina pitänyt itseäni nokkelana. Taitaa olla parempi alkaa juomaan.
Eläimen ehdollistumista on käsitelty Fingerporissa ennenkin, esimerkiksi kuuluisassa kassien avaus -stripissä.Oikeasti!? No en sitten IKINÄ olisi keksinyt tuota. Meillä kissat ei ikinä tule keittiöön jääkaapin oven avautuessa.
Tässä se sentään oli selitetty niin että maalaistollokin ottaa ns. haltuun. Tuo on yksi parhaista Fingerporeista, muuten.Eläimen ehdollistumista on käsitelty Fingerporissa ennenkin, esimerkiksi kuuluisassa kassien avaus -stripissä.
Onko kyseessä äärimmäisen huono Fingerporin strippi vai enkö ymmärrä yhtään, mistä on kysymys?
Tällä tavoin minäkin tämän ymmärsin. Ei todellakaan hyvä strippi jos näin on. Toki toivon, että olen pahasti väärässä jälleen kerran.Todennäköisesti tuo on vain huono. Heimolle Viro on ulkomaita jne. Toivottavasti joku fiksumpi tulee lyttäämään tämän ja paljastaa tuon stripin hienouden.
Kaukaa haettua. Ei Kaubamajassa tietääkseni mitään varastettua tavaraa ole myyty, vai tätäkö väität? Tuonnehan nuori Heimo Vesa viimeisessä kuvassa rynnistää.Minun mielestäni tässä on nyt kyse nimenomaan kuumasta muodista, eli varastetusta tavarasta, jota sitten idästä lähdettiin hakemaan.