Tämä avautui heti kun aloin selittämään strippiä vieruskaverille ja sitä kun en oikein tajunnut. Piuhat on pitkät.
(Ot: on muuten harvinaisen sairas raina)
[lisää OT:tä]Olin tämän kerran leffateatterissa katsomassa ja salissa oli itseni ja seuralaiseni lisäksi kaksi muuta. Enpä ihmettele yhtään miksi.[/lisää OT:tä]
Tämä on oikeastaan ainoita, joita en joko ymmärtänyt ollenkaan, tai sitten luulin ymmärtäväni, muttei naurattanut. Jos varaisi vielä takaportin, eli selittäkää mulle, miksi tuo on hauska.Tässä on jo jotain yritystä: http://www.hs.fi/fingerpori/1135256148179
Vitseistä menee kyllä kaikki viimeinenkin hauskuus kun niitä aletaan selittämään. Mutta nähdäkseni tästä on kyse:Jos varaisi vielä takaportin, eli selittäkää mulle, miksi tuo on hauska.
Vitseistä menee kyllä kaikki viimeinenkin hauskuus kun niitä aletaan selittämään. Mutta nähdäkseni tästä on kyse:
Ilmasto lämpenee. Vanhalla äijällä on, niinkuin vanhuksilla yleensä, ääreisverenkierto heikentynyt. Siksi häntä viluttaa kesäkuumallakin ja siksi täytyy vetää pomppaa päälle entistä tiukemmin. Ja kun viluttaa, niin ei usko lämpenemiseen. Sitten hän on vielä sitä sukupolvea, jolle pitkätukkahipit ovat joka tapauksessa kaiken pahan alku ja juuri. Ehhhhhehehee.
Vitseistä menee kyllä kaikki viimeinenkin hauskuus kun niitä aletaan selittämään. Mutta nähdäkseni tästä on kyse:
Ilmasto lämpenee. Vanhalla äijällä on, niinkuin vanhuksilla yleensä, ääreisverenkierto heikentynyt. Siksi häntä viluttaa kesäkuumallakin ja siksi täytyy vetää pomppaa päälle entistä tiukemmin. Ja kun viluttaa, niin ei usko lämpenemiseen. Sitten hän on vielä sitä sukupolvea, jolle pitkätukkahipit ovat joka tapauksessa kaiken pahan alku ja juuri. Ehhhhhehehee.
Samoin kävi myös täällä...