Olisiko edellinen lukija leikannut talteen? Minun lukiessani se vielä oli ;-)
Onneksi siitä ei ole kyse, vaan luen hesarini padista. Ei ollut nytkään ilmestynyt fingerporilaista, vaikka taisi ladata lehden uudelleen.
Olisiko edellinen lukija leikannut talteen? Minun lukiessani se vielä oli ;-)
Prolapsi.^En ymmärrä. Voitko selittää?
En tiedä, mitä ikäluokkaa edustat, mutta meitä Suosikin kasvattamia lapsia tuo hymyilyttää enemmän kuin esimerkiksi vapaan juutalaisen saippua.Hyvät naiset ja herrat, historian huonoin Fingerpori-strippi on julkaistu Helsingin Sanomissa tällä päivämäärällä. Todella paska.
Urbaanin legendan mukaan Suosikilta on kysytty mm. seuraavaa:
...
Urbaanin legendan mukaan Suosikilta on kysytty mm. seuraavaa:
...
Minun tulkintani on, että 70-luvulla oli suosittua kysyä Suosikin lääkäripalstalta neuvoa kaikkeen mahdolliseen ihmisen terveyteen ja hyvinvointiin liittyviin asioihin, kun ei oikein vanhemmiltaan kehdannut kysyä (silloin ei ollut vielä intternettiä). Tuo strippi oli hauska, koska Heimo Vesa oli juuttunut jalastaan maatalouskoneeseen, jolloin olisi ollut viisaampaa vaikka huutaa apua.Saattaisihan tuo naurattaa mikäli tajuaisi minkä tuossa pitäisi naurattaa. Voiko joku selventää tyhmemmälle.
Minun tulkintani on, että 70-luvulla oli suosittua kysyä Suosikin lääkäripalstalta neuvoa kaikkeen mahdolliseen ihmisen terveyteen ja hyvinvointiin liittyviin asioihin, kun ei oikein vanhemmiltaan kehdannut kysyä (silloin ei ollut vielä intternettiä). Tuo strippi oli hauska, koska Heimo Vesa oli juuttunut jalastaan maatalouskoneeseen, jolloin olisi ollut viisaampaa vaikka huutaa apua.
Hyvät naiset ja herrat, historian huonoin Fingerpori-strippi on julkaistu Helsingin Sanomissa tällä päivämäärällä. Todella paska.
Mikäpä lie ollut syynä siihen, että 22.4. strippi on poistettu hs.fi:stä? Aika suosittukin näyttää olleen, mutta joku vetänyt herneen palkoineen nenäänsä?
Mikäpä lie ollut syynä siihen, että 22.4. strippi on poistettu hs.fi:stä? Aika suosittukin näyttää olleen, mutta joku vetänyt herneen palkoineen nenäänsä?
Aivan. Tuohan oli ihan loistava. Ja kuvan Ali on suoraan tuhannen ja yhden yön tarinoista, minkä ei pitäisi aiheuttaa mielipahaa kenellekään. Eikä varmaan Alin kavereille aiheutakaan, mutta kotoisille pikku viherpiipertimillemme ehkä sitten.
No, Jarla on onneksi hyvinkin tunnustuksellinen Vihreä, ja aktiivisesti politiikassa julkisuuden henkilönä mukana. Kummallista jos on sensuroitu, eihän tuo nyt ole mitenkään edes rasistinen.Eikä varmaan Alin kavereille aiheutakaan, mutta kotoisille pikku viherpiipertimillemme ehkä sitten.