Fingerpori – oma suosikkisi?

  • 774 698
  • 1 423

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Kiitoksia. Simonille myös. Hmm...odotin kyllä huomattavasti mehukkaampaa strippiä.

Itse olin aivan ällistynyt, että tuosta vapaan juutalaisen saippuasta vedettiin niin huolella herneet nenään. Jarlahan joutui pyytämään julkisesti anteeksi asiatonta juttuaan.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Itse olin aivan ällistynyt, että tuosta vapaan juutalaisen saippuasta vedettiin niin huolella herneet nenään. Jarlahan joutui pyytämään julkisesti anteeksi asiatonta juttuaan.
Juuri ilmestyneessä kovakantisessa Fingerpori-kirjassa tuo toki oli.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Selittäiskös joku?

Fingerpori - HS.fi


Edit: Uskomatonta, mä tajusin sen heti kun katsoin ruudulta (toisin kuin paperiversiosta.) Asiaa auttoi myös se että luin tällä kertaa oikein tuon jälkimmäisen kuvan tekstin.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Jospa siellä on ollut jorma naulassa ja se on nyt käytössä. Aiemmin oli samantyyppinen naulakko-vitsi, joten sen näkeminen aiemmin auttaa.
Aina yhtä hauskaa kun vitsin selittämään saapuu joku joka ei ole sitä itse tajunnut.

Edit. Marttyyrikortti on tosin vielä hauskempi.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Hunaja(=makea) houkuttelee muurahaisia? Ei toi mulle enempää aukea.
Kyllä mäki ton verran, ajattelin vaan onko jotain syvempää merkitystä?

Onkos muuten kukaan palstan vääräleuoista lähestynyt Jarlaa sketsiehdotuksineen? Jonkun verranhan ukko piirtää myös näiden ehdotusten pohjalta tulleita strippejä. Mulla on yksi sanaleikki mielessä joka voisi justiinsa fingeriin sopiakin...pitäisköhän laittaa eemail?
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisikohan tuossa sitten vielä se seikka, että muurahaiset menee hunaja"pesälle"....
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös