Kaipa tämä kysymys parhaiten kuitenkin tänne kuuluu. Muistaako kukaan mistä tässä oli kysymys? Fingerpori - HS.fi
Tässä tuo strippi.
Linkki vie wikipediaan.
Kaipa tämä kysymys parhaiten kuitenkin tänne kuuluu. Muistaako kukaan mistä tässä oli kysymys? Fingerpori - HS.fi
Kiitoksia. Simonille myös. Hmm...odotin kyllä huomattavasti mehukkaampaa strippiä.
Juuri ilmestyneessä kovakantisessa Fingerpori-kirjassa tuo toki oli.Itse olin aivan ällistynyt, että tuosta vapaan juutalaisen saippuasta vedettiin niin huolella herneet nenään. Jarlahan joutui pyytämään julkisesti anteeksi asiatonta juttuaan.
Päivitetty versio.Tämän päiväinen on kyllä Jarlalta taas jonkunmoinen suoritus. Menee kyllä ehdottomasti Fingerporien parhaimmistoon.
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135264608886.gif
Linkki vie 16.3.2011 Helsinginsanomissa julkaistuun Fingerpori -sarjakuvaan.
Tämän päiväinen oli hauska, mutta eilistä en ymmärtänyt.
Jospa siellä on ollut jorma naulassa ja se on nyt käytössä. Aiemmin oli samantyyppinen naulakko-vitsi, joten sen näkeminen aiemmin auttaa.
Tai sitten "jormallekin" on oma pyyhe, kun on vieraspyyhettä jne.
Aina yhtä hauskaa kun vitsin selittämään saapuu joku joka ei ole sitä itse tajunnut.Jospa siellä on ollut jorma naulassa ja se on nyt käytössä. Aiemmin oli samantyyppinen naulakko-vitsi, joten sen näkeminen aiemmin auttaa.
Aina yhtä hauskaa kun vitsin selittämään saapuu joku joka ei ole sitä itse tajunnut.
Siinähän selkeästi näkyy, kun Heimo pyyhkii "jormaa", sille tarkoitetulla pyyhkeellä.
Itse en sitä nähnyt. Miksi hän istuisi noin? Sehän näytti siltä, että hän olisi skeidalla.
Jahas...selitääkö joku: Fingerpori - HS.fi
Kyllä mäki ton verran, ajattelin vaan onko jotain syvempää merkitystä?Hunaja(=makea) houkuttelee muurahaisia? Ei toi mulle enempää aukea.
Aivan! Aletaanko nyt lähestyä jotain...syvempää?!Olisikohan tuossa sitten vielä se seikka, että muurahaiset menee hunaja"pesälle"....
Tämän päiväinen on kyllä Jarlalta taas jonkunmoinen suoritus. Menee kyllä ehdottomasti Fingerporien parhaimmistoon.
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135264608886.gif
Linkki vie 16.3.2011 Helsinginsanomissa julkaistuun Fingerpori -sarjakuvaan.