Fingerpori – oma suosikkisi?

  • 775 286
  • 1 423

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Onkos muuten kukaan palstan vääräleuoista lähestynyt Jarlaa sketsiehdotuksineen? Jonkun verranhan ukko piirtää myös näiden ehdotusten pohjalta tulleita strippejä. Mulla on yksi sanaleikki mielessä joka voisi justiinsa fingeriin sopiakin...pitäisköhän laittaa eemail?

Lähetin viime viikolla kokeeksi pari. Toinen on peräti IFK-aiheinen.
Eipä palautetta ole tullut. Jarlahan ei kerää mittään varastoon, joten eiköhän sitten ohi mennyt.
 

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lähetin viime viikolla kokeeksi pari. Toinen on peräti IFK-aiheinen.
Eipä palautetta ole tullut. Jarlahan ei kerää mittään varastoon, joten eiköhän sitten ohi mennyt.

Jarlan sivuilla päivitettyä tietoa 11.3, että sairastumisen johdosta ei ole ottanut yhteyttä.
Kiitos toiselle jäkeläiselle vinkistä, että Jarla sellaisia voisi ottaa vastaan, lähetin myös oman ehdotuksen, katsotaan meneekö läpi, vinkkinä siinä esiintyy Usko..
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Mä taidan pitää eniten näistä vähän puujalkahuumoriin kallellaan olevista sanaleikkistripeistä jotka ovat nerokkuudessaan lähes surrealistisia, kuten tämänpäiväinen:

Fingerpori - HS.fi
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Mä taidan pitää eniten näistä vähän puujalkahuumoriin kallellaan olevista sanaleikkistripeistä jotka ovat nerokkuudessaan lähes surrealistisia, kuten tämänpäiväinen:

Fingerpori - HS.fi

Tämä oli hyvä.

Näyttää siltä, että nämä fingerporit menevät yhä paskempaan suuntaan, mutta kuitenkin yksi hyvä oivallus mahtuu kymmeneen julkaisuun.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tämä oli hyvä.

Näyttää siltä, että nämä fingerporit menevät yhä paskempaan suuntaan, mutta kuitenkin yksi hyvä oivallus mahtuu kymmeneen julkaisuun.
Sellaisen seikan olen pannut merkille, että nykyään nuo pelkästään Jarlan tekemät stripit ovat melko heikkoja. Useimmiten kun nykyään tulee vastaan sellainen kunnolla tipauttava strippi, löytyy sieltä kuvien välistä Jarlan ja jonkun muun nimet. Toki tuo on aivan luonnollista, että ideoita ei ole loputtomasti, tai muuten tulee vain heikko kausi.

Tosin tuo kyseessä oleva strippi oli näköjään Jarlan omaa tuotantoa, ja aivan loistava.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pervo Asko Vilenius on yksi suosikkihahmojani Fingerporissa ja tämän päiväinen strippi menee kyllä ihan kautta aikojen parhaimpien joukkoon:

Lampaiden laskentaa
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hauska oli ja pitkästä aikaa oikein kunnolla yllätti. Yleensä näissä sanaleikeissä ensimmäisestä ruudusta tietää saman tien, mitä jälkimmäisessä ruudussa on tulossa, mutta tämänaamuinen oli poikkeus.

Eilinen oli ihan hyvä. Sitä en arvannut ekasta ruudusta, mutta tämänpäiväisen kyllä (se oli silti ihan hyvä)
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jotenkin viimeviikkoina on taas juttuihin tullut lisää puhtia ja naurattaa nämä jutut. Välissä oli juttuja jotka ei saanut edes hymähtämään, mutta nyt viimeaikoina on melkein revennyt näille juttuille :D
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Jarlalle lähetin äsken seuraavanlaisen ehdotuksen, saa nähdä meneekö läpi:


Rivo-Riitta peiton alla, selinmakuulla ja tupakka suussa. Sängyssä myös mies.

Riitta: Sanoo: Eipä ollu kummosta!

Kalervo Kummola tulee huoneeseen ja sanoo "anteeksi olen myöhässä!"
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jarlalle lähetin äsken seuraavanlaisen ehdotuksen, saa nähdä meneekö läpi:


Rivo-Riitta peiton alla, selinmakuulla ja tupakka suussa. Sängyssä myös mies.

Riitta: Sanoo: Eipä ollu kummosta!

Kalervo Kummola tulee huoneeseen ja sanoo "anteeksi olen myöhässä!"

Nyt ei tosiaan avaudu. Eikös nimen pitäisi siinä tapauksessa olla Kalervo Kummonen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös