palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Ei tämänpäiväinenkään huono ollut
Ääh, itselläni on nykyään paha tapa arvailla mitä tuossa haetaan ennen viimeisen ruudun lukemista. Jossain määrin arvattava.
Ei tämänpäiväinenkään huono ollut
Onkos muuten kukaan palstan vääräleuoista lähestynyt Jarlaa sketsiehdotuksineen? Jonkun verranhan ukko piirtää myös näiden ehdotusten pohjalta tulleita strippejä. Mulla on yksi sanaleikki mielessä joka voisi justiinsa fingeriin sopiakin...pitäisköhän laittaa eemail?
Lähetin viime viikolla kokeeksi pari. Toinen on peräti IFK-aiheinen.
Eipä palautetta ole tullut. Jarlahan ei kerää mittään varastoon, joten eiköhän sitten ohi mennyt.
Eikö kalakukoilla kuuppa oikein pidä? Vitun munapäät.
Hyvä Lukkooooo!!!!!!
Monta ketjua auki. Sori =DDDMinkäs päivän Fingerporissa tällainen on? Jarla ajan hermolla näemmä.
Mä taidan pitää eniten näistä vähän puujalkahuumoriin kallellaan olevista sanaleikkistripeistä jotka ovat nerokkuudessaan lähes surrealistisia, kuten tämänpäiväinen:
Fingerpori - HS.fi
Sellaisen seikan olen pannut merkille, että nykyään nuo pelkästään Jarlan tekemät stripit ovat melko heikkoja. Useimmiten kun nykyään tulee vastaan sellainen kunnolla tipauttava strippi, löytyy sieltä kuvien välistä Jarlan ja jonkun muun nimet. Toki tuo on aivan luonnollista, että ideoita ei ole loputtomasti, tai muuten tulee vain heikko kausi.Tämä oli hyvä.
Näyttää siltä, että nämä fingerporit menevät yhä paskempaan suuntaan, mutta kuitenkin yksi hyvä oivallus mahtuu kymmeneen julkaisuun.
Pervo Asko Vilenius on yksi suosikkihahmojani Fingerporissa ja tämän päiväinen strippi menee kyllä ihan kautta aikojen parhaimpien joukkoon:
Lampaiden laskentaa
Laitetaans ny, kun osui ainakin omaan nauruhermoon:
Torstaina: Fingerpori - HS.fi
Tänään: Fingerpori - HS.fi
Hahaa, tänään osui taas hienosti maaliin! Erityismaininta Unix-paidalle ja salihousuille.
Hauska oli ja pitkästä aikaa oikein kunnolla yllätti. Yleensä näissä sanaleikeissä ensimmäisestä ruudusta tietää saman tien, mitä jälkimmäisessä ruudussa on tulossa, mutta tämänaamuinen oli poikkeus.
Jarlalle lähetin äsken seuraavanlaisen ehdotuksen, saa nähdä meneekö läpi:
Rivo-Riitta peiton alla, selinmakuulla ja tupakka suussa. Sängyssä myös mies.
Riitta: Sanoo: Eipä ollu kummosta!
Kalervo Kummola tulee huoneeseen ja sanoo "anteeksi olen myöhässä!"
ups...I'll get me coat..Nyt ei tosiaan avaudu. Eikös nimen pitäisi siinä tapauksessa olla Kalervo Kummonen?