Fingerpori – oma suosikkisi?

  • 773 516
  • 1 423

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt on menty kyllä viimeaikoina parempaan suuntaan kokoajan. Nämä pari viimeistä kyllä jo pisti repeilyttämään :)
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Laitetaan nyt sitten vastapainoksi tämänpäiväinen, joka taas on aivan loistava oivallus.
Enpäs ollutkaan vielä lukenut päivän Hesaria, joten tuli aika puun takaa näin huikea juttu - ja vieläpä ajankohtainen! Jarla se näköjään vaan parantaa koko ajan. Muutaman päivän takainen strippi saatanallisista säkeistä oli edellinen huipennus, mutta tämä pisti kyllä vielä paremmaksi.

Tässäkin on aika hyvä alkukuusta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Hesarin lukijakilpailun parhaat julkistettiin. Aika hyvin on tavoitettu sarjojen henki, varsinkin Viivi&Wagnerissa. Fingerporin voittajaehdokkaissa oli tosin pari, jotka eivät mielestäni sopineet oikein kuviin. Vastapainona sitten pari Fingerporia, jotka saivat nauramaan ääneen.

Top-5:t täällä. Kuvissa linkki seuraaviin.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
^Useasti jokin uusi vitsi tulee silmille monesta suunnasta lyhyessä ajassa.
Viimeksi eilen olin stand uppia kuuntelemassa ja koomikko puhui Laura Voutilaisen biisistä "En mielestäin sua mä saa jne...." ja epäili Lauran laittaneen aviomiehensä paloiteltuna pesukoneeseen.
Aivan sama idea siis.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Maailmasta loppuisivat vitsit nopeasti jos saman perusidean saisi käyttää vain kerran. Minun mielestäni (tirsk) nuo vitsit vain täydentävät toisiaan, varsinkin kun välissä on sopivasti aikaakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös