Finaalipäivä – LIVE!

  • 5 130
  • 99
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Eli Briteissä on jotain kolkytprossaa äänistä menossa liberaaleille antibrexitööreille, laskinko sinnepäinkään?
Kyllä: Faragen "yhden asian puolue", jonka tehtävänä on saattaa Brexit-prosessi loppuun. Menee melko jännäksi, jos saavat seuraavissa parlamenttivaaleissa 50 % kannatuksen.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Turulle hyvä ilta ehkä myös Ville Niinistön suunnalta. Kiitos siitä.

Haaveeni vielä se Kaapon ratkaisumaali.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä Ylen vaaliseuranta olisi paljon mielenkiintoisempi, jos samalla käytäisiin muun Euroopan tilanteita läpi. Suomen tilanteessa ei ole kovin jännitettävää kun äänijakauma noudattelee eduskuntavaaleja ja tutuimmat naamat saavat eniten ääniä.

Europarlamenttivaalien suhteen mielenkiintoisimmat asiat tämän illan suhteen ovat Euroopan iso kuva ja äänestysprosentti.
Täältä voi tarkastella maittain tuloksia. (linkki: election-results.eu)

Joistakin isoista maista (Saksa, Hollanti, Itävalta) nähtävissä jo alustavia tuloksia.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kaudessa tulee katsottua paikanpäällä ehkä n. 10-20 - jääkiekko-ottelua, ehkä pienoisten JYP-lasien lävitse.

Silti en muista koska viimeksi olisin odottanut näin innokkaasti esim. JYPin matsia mitä nyt tänäehtoona Suomen maajoukkueen kultapeliä. Jopa 2014 finaalia/pettymystä en tainnut näin innokkaasti odottaa...

Taidan sihauttaa lonkeron tähän väliin auki. Jos vähän rentouttaisi fiilistä.

Eurovaaleihin en ota kantaa. Antaa asiaan enemmän perehtyneiden puhua siitä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
YLE: Kokoomukselle, eduskuntavaaleissa tuli kakkossija, nyt tuli ykkössija...
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Samaan aikaan Britanniassa:
Brexit-puolue n. 30-35 %
Työväenpuolue n. 20 %
Konservatiivit n. 15 %

Täysin historiallinen tilanne kaksipuoluejärjestelmässä, ja Suomessa ei juuri uutisoida.

Hittoako jonkun kalapuikkoja ja lakritsia tuottavan köyhän saarivaltion vaalitulokset tänne Pohjolaan vaikuttaa.

Tosin kyllä ne uutisoi kunhan ehtivät. Eihän tässä ole vielä ollut itse tapahtumastakaan kuin puolituntia.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
YLE: Kokoomukselle, eduskuntavaaleissa tuli kakkossija, nyt tuli ykkössija...
Jos kokoomus saisi eurovaaleissa jonkun muun kuin ykkössijan, se olisi vähän kuin esim. piraattipuolueen ykkössija eduskuntavaaleissa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tosin kyllä ne uutisoi kunhan ehtivät. Eihän tässä ole vielä ollut itse tapahtumastakaan kuin puolituntia.
Brexit-puolue on ollut Briteissä gallup-kärjessä pari kuukautta. Aivan suvereenisti ja sensaatiomaisesti, noin 35-40 % kannatuksella. Suomen medioissa olen nähnyt aiheesta yhden uutisen.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Kepulit ovat saamassa jälleen reilun vaalitappion. Ovatko suomalaiset vihdoinkin ymmärtäneet oman etunsa?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Minä pitäisin hyvänä, jos kaikki Euroopan maat esittäisivät komissaariksi jos ei älykkäintä niin pätevinsopivinta henkilöä, IHMISTÄ.
Mutta ei tietenkään, koska sukupuolella on jotain vitun merkitystä
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ruotsalainen kaveri vakuutti, että heiltä ei tule korruptoitunutta tuomaria. Tietääkö joku totuuden.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Voi Herran Jumala mikä kevät ollut. Mikä penkkiurheilukevät ollut! Minun suosikkijoukkueiden määrä urheilussa:3 Mestaruuksien määrä tänä keväänä:3.

Siis kaikki suosikkijoukkueet voitti kultaa tänä keväänä! Loistavaa! Ihanaa Leijonat ihanaa!
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ihan kiva päivä oli eilinen.
Muistelen urheiluhetkiä vielä huomennakin, eikun tänään.
Tuota kiekkomestaruutta varmaan vuosikausia, se tuli minulle puskista.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Suomi ja minä ollaan Vinaalissa. Kiitos kaikille tästä mestaruudesta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös