Finaalipäivä – LIVE!

  • 5 112
  • 99

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tänään on kyllä ihan jokin muu päivä kuin vaalipäivä.

– Eurovaalit ja urheilu eivät kilpaile samassa sarjassa katsojamäärissä ollenkaan. Lätkäfinaali vie varmasti voiton, Nurminen sanoo. – Yleisradion keskeisiin tehtäviin kuuluu hoitaa kuitenkin vaaliseuranta, kiinnostipa se katsojia tai ei.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Äsken kävin äänestämässä. Nyt kaupan kautta kotiin katsomaan pronssipelin loppua ja CS:ssää. Illalla sitten kannustetaan leijonat voittoon.
 

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ennen kymppiä herätys, 12.00 futismatsiin, heti perään äänestys+kauppa, 15.00 toiseen futispeliin ja nyt ruudusta pesispeliä. Seiskalta pubiin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Töitä tässä on tullut tehtyä koko päivä. Etähommat pitäisi ennakkoon ilmoittaa pomolle, että saa nähdä on mennyt ns. omaan piikkiin. Lenkille voisi lähteä ja sitten tehdä vaikka jotain ruokaa. Mielenkiintoinen työpäivä huomenna luvassa mikäli Suomi sattuu voittamaan.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Formulat, kävelylenkki, lätkää. Hieman yritin saada ajatuksia muualle laskemalla matematiikkaa, mutta kyllä tässä iltarovion kiirastuli jo polttaa takalistoa niin ettei muuhun keskittyminen nyt taivu. Voitto-olut myös ostettuna jonka toivottavasti saan sihauttaa!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Äiskän luona tuli käytyä sunnuntai-dinnerillä ja katseltua niin koripalloa kuin pronssipeliäkin. Pikku rapeli on muistona eiliseltä, mutta sen lisäksi sietämätön jännitys jäytää vatsanpohjaa, jota ei millään pienellä, tai isolla darralla selitetä. Kyllä se on illan matsi, mikä tässä pistää isonkin miehen hiljaiseksi (ainakin vielä). Kun ei toi meidän SaiPa oikein tarjoa mestaruustaistoa, niin tätä se varmaan on, kun itselle rakas jengi pelaa isoista asioista. Jotkut sitä saa kokea seuratasollakin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Olin hyvä kansalainen. Valvoin hetken Pieni Ele -lipasta eräällä äänestyspaikalla. Ääni meni jo ennakossa.

Nyt pronssimatsi tsekattu ja pakko haukata happea, josko finaalin aikana ei väsymys iskisi aivan liian äkkiä. Oma asenne finaaliin on hieman sekin, että onko nämä viimeisiä Kaapo-matseja, joita näkee näin helposti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kunhan nuo (hemmetin) korvasienet vaan saisi keitettyä ennen pelin alkua. Vähän hönttö olo, onkohan tullut liikaa haisteltua korvasienien höyryjä. On minulla ollut ikkuna auki ja liesituuletin päällä. Kuvottaakin... Kunhan en pökerry ennen pelin alkua (tai pelin aikana).

Vähänen sipsejä ja colaa varattu illaksi ja HK:n sinistä järsittäväksi jos nälkä yllättää. Pitäähän tämä peli väijyä, ei tällaista usein ole tarjolla ja vielä ihan ihmisten aikaan.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Persujen vaalivalvojaisissa kunnon setämieskööri
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jumankauta, että alkaa jännittämään jo. Alkais jo!

Juu, täälläkin alkaa vähitellen jännitys kohoamaan koviin lukemiin. Tuo koriksen finaali sai jännityksen kohdistumaan aluksi sinne, mutta nyt kun se on pelattu ja Kauhajoki on koriksen mestari niin huomio alkaa siirtymään sitten toden teolla lätkän MM-finaaliin.

Olisi tämä kerta kaikkisen hieno urheilupäivä jos Suomi voittaisi vielä MM-kullan. Niin kuin jo todettua, alkais jo!
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Karhu-Basket muuten voitti Pantteripatsaan haltuunsa jälleen. Toivottavasti arveen elo jatkuu auvoisena, taidan kyllä panostaa enemmän kiekkopelin seurantaan, vaikka se mm-kulta ei ole kuulemma merkitse paljon mitään. Minä ajattelen ja siis päätin olevani tänään tunneimmeinen.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Juu, täälläkin alkaa vähitellen jännitys kohoamaan koviin lukemiin. Tuo koriksen finaali sai jännityksen kohdistumaan aluksi sinne, mutta nyt kun se on pelattu ja Kauhajoki on koriksen mestari niin huomio alkaa siirtymään sitten toden teolla lätkän MM-finaaliin.

Olisi tämä kerta kaikkisen hieno urheilupäivä jos Suomi voittaisi vielä MM-kullan. Niin kuin jo todettua, alkais jo![/QUOTE

Penkkiurheilun osalta sulla on ollu mahtava kevät, toivottovasti tänään tulee vielä yksi mestaruus.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Äijäoletettu ejakuloi jotain captain obvious havaintoja persuista finaalipäivä-ketjuun.

Yrittäisit nyt edes innostua Suomen finaalista - feikkaisit edes.
Ei sun kaikkea minun kirjoittelua tarvitse tulla kommentoimaan.

Finaali alkaa vasta yhdeksältä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Jouko Jokinen vastaa Matti Röngän hyväileviin kysymyksiin: tekeehän YLE hyvää EU-journalismia?

Kyllä EUssa on ongelmiakin, säätämistä mielestäni, ja minä olen sentään joukkueen fani. YLE ei ongelmista puhu, ihmettelee ja dissaa kritiikkipuolueita jatkuvasti.
Jokiselle kenkää.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Ei sun kaikkea minun kirjoittelua tarvitse tulla kommentoimaan.

Finaali alkaa vasta yhdeksältä.

Kyllä minä ainakin odotan finaalia innoissani. Aika monelle muullekin tuo on tämän päivän suurin tapahtuma - ja urheilun sarallahan tämä päivä on tarjonnut varsin paljon jo tähän mennessä: on ollut korista - on ollut formulaa - on ollut kiekon pronssipeli ja sitten toki se helmenä se finaali.

Politiikkaa voisi mahdollisesti ihan hyvin tunkea niihin kuuluviin ketjuihin?
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös