En tiedä olenko ainut, mutta itse en ajattele mahdollista liigapaikkaa, koska luulen vähän, ettei sellaista tule. Pelicans ulos ja sarjaa jatketaan 12 joukkueella. En myöskään realistisesti usko paljoa Sportin mahdollisuuksiin. Sen tiedän, että KalPa ei kertaakaan tule Sporttia voittamaan Vaasassa, mutta pelkään, että ei Sporttikaan tule voittamaan Kuopiossa.Viestin lähetti JuhaZ
Tässä joku kirjoittaja tosin jo totesi, että keskitytään pelaamaan Mestiksen mestaruudesta, eikä liigapaikasta. Tavallaan totta ja hieno ajatus, mutta molemmille joukkueille ja niiden kannattajille on mahdotonta olla ajattelematta jo kertaalleen luvattua liigapaikkaa.
Toivon vain, että jätkät pistää kaikkensa peliin eikä tee lapsellisia virheitä. Lopputulos on sitten taululla, mutta kävi miten kävi, niin Sport saa tänä keväänä ensimmäisen mitalinsa koskaan ja mä olen tästä joukkueesta niin helvetin ylpeä. Mä pidän sellaisesta joukkueesta, joka pelaa aina täysillä tilanteesta riippumatta, ei anna koskaan periksi ja asenne on kunnossa. Lätkä on joukkuepeliä ja Sport on joukkue isolla J:llä. Jokainen vaasalainen olkoon ylpeä koko kaupungin joukkueestamme. Kävi miten kävi!