Finaali: Kalpa-Sport

  • 69 268
  • 405

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti Mao Tse-tung
Just just, sinun mielestä "väärä" seura voitti. Jääkiekossa ratkasee aika paljo se, että kumpi tekee enemmän maaleja! Jos niitä ei tee ollenkaan niin ei voi voittaa.
Tottakai. Minähän olen Sportin kannattaja. Siis tarkoitan tällä sitä, että pitäisikö musta tuntua siltä, että oikea joukkue voitti. Parempi voitti se on selvä. Senhän kaikki näkivät, mutta oikea joukkue ei mielestäni voittanut. Did you get it?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Sportilta jäi viimeisestä pelistä mieleen Tammisen mölinä vaihtoaitiossa, Danielssonin torjunnat, sekä hyvä yritys viimeiseen asti. Harmi ettei sitä yhtäkään maalia tullut, vaikka paikkoja olikin.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuopioon kuopioon....
Voin vaan arvailla Tamin miettivän että mitäs jos anielson olisikin laitettu maalille jo torstaina..heh heh. No ei Spårt siihen kaatunut vaan KalPan ylivoimaiseen paremmuuteen jota tuskin kukaan pystyy kieltämään.
Mutta Aatamin viimeinen peli tällä erää kilpipaidassa..harmi.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Viestin lähetti Are
Vieläkin täpinöissä! Onko kellään tietoa näyttääkö Urheilukanava eilistä matsia uusintana? Noi niitten ohjelmatiedot ei ollu ainakaan vielä äsken ajantasalla. Amatöörimäisesti jätin eilisen nousujuhlan nauhoittamatta.

Sama vika mulla, onneksi Urheilukanava näyttää keskiviikkona koosteen pelistä ja perjantaina koko pelin. Näin lukee Urhelukanavan tekstiTV:n sivulla 316.

Olipahan fiilis hallilla. Yllätyin kyllä Kalpan taklauspelistä. Yllättävän kovaa. Olen tosi iloinen Kaspun puolesta, paras kuitti minkä vaasalaisille pystyi antamaan.
 

Mao Tse-tung

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Viestin lähetti Castillo
Tottakai. Minähän olen Sportin kannattaja. Siis tarkoitan tällä sitä, että pitäisikö musta tuntua siltä, että oikea joukkue voitti. Parempi voitti se on selvä. Senhän kaikki näkivät, mutta oikea joukkue ei mielestäni voittanut. Did you get it?
No I did not. En ala neuvomaan miltä sinusta pitäisi tuntua, mutta kai se nyt on selvä asia jos parempi voittaa niin se on se "oikea" joukkue silloin.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Are
Vieläkin täpinöissä! Onko kellään tietoa näyttääkö Urheilukanava eilistä matsia uusintana? Noi niitten ohjelmatiedot ei ollu ainakaan vielä äsken ajantasalla. Amatöörimäisesti jätin eilisen nousujuhlan nauhoittamatta.
Mulla on kaksi viimeistä erää kovalevytallentimella mikäli tarvit.

Loistava peli, mahtavat voitonjuhlat, kohtuullinen krapula.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös