Fiilistelyketju

  • 129 013
  • 765

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Taitaa tuo ensimmäinen video olla ihan heittämällä 2000-luvulla top3 videoissa siinä mitä seura on itse julkaissut.
Hieno pätkä. En tiedä kuka on ollut asialla tätä tekemässä, mutta kylmät väreet meni. Nyt mennään!
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tänään herättiin maaliskuiseen aurinkoon joka helmeilee lumihangen pinnalla. Nopeasti ennen työvuoroa lippu verhotankoon, pelipaidat ja huivit seinille ja studio on valmiina illaksi. Alkon kauttakin koukattu, punaviini viilenemässä. Onhan kevätpelit aina kevätpelejä, vaikkei se tälläkään kaudella kovin kirkkaista asetelmista lähde matkaan. Toivotaan sen kuitenkin olevan tekoälyn ennustama!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Olen seuraillut hockey allsvenskanin finaalia Brynäs-Djurgorden. Brynäs johtaa otteluita 1-0 ja meneillään oleva ottelu on 0-0 ottelun puolivälissä. Näin Lukon kannattajana tulee oltua Brynäsin puolella, onhan Gävle Rauman ystävyys kaupunki.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
...tana, että meninkin kirjoittamaan. Ruotsin hifki meni 0-1 johtoon.
 

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Olen seuraillut hockey allsvenskanin finaalia Brynäs-Djurgorden. Brynäs johtaa otteluita 1-0 ja meneillään oleva ottelu on 0-0 ottelun puolivälissä. Näin Lukon kannattajana tulee oltua Brynäsin puolella, onhan Gävle Rauman ystävyys kaupunki.
Viime ottelu oli viihdyttävä, kova tempo ja erittäin kovaa taistelua, ja mailapainetta sai antaa aika railakkaasti.
Hyvää vaihtelua liigan sumppukiekkoon.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viime ottelu oli viihdyttävä, kova tempo ja erittäin kovaa taistelua, ja mailapainetta sai antaa aika railakkaasti.
Hyvää vaihtelua liigan sumppukiekkoon.

Veikkaan että kumpikin seura olisi Suomen liigassa sääleissä. Sen verran hienoa on peli.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Mun pitää puolestani vähän fiilistellä sitä kun äsken näin livenä Lassin ja Vilssonin pelaavan. Olipa hienon näköistä tekemistä: Lassilta totuttua viilipyttymäistä ja Vililtä jopa vielä sulavampaa luistelua eikä ideat lopu kesken kovankaan paineen alla. Kieltämättä hieman ikävä tuli JVDT-aikoja. Taas.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
@ 16 ja @Roku ja muut. Eikö olisi hienoa kutsua Brynäs pitsiin, taikka pelata pari pienien paikkakuntien "rahaseurojen" väliset?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Brynäs - Djurdgorden otteluvoitot 2-0 ja seuraavaksi siirrytään Tukholmaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
@ 16 ja @Roku ja muut. Eikö olisi hienoa kutsua Brynäs pitsiin, taikka pelata pari pienien paikkakuntien "rahaseurojen" väliset?
Olisi.

En tiedä onko koskaan seurojen nimiä mainittu, mutta Lukolla oli aikanaan jotain kuvioita Ruotsin suuntaan että sieltä olisi joku osallistunut. Se ei sitten toteutunut kumminkaan, ilmeisesti ruotsalaisen puolen haluttomuuden takia.

Tämä oli ennen niitä venäläis- ja kazakstanilaisseurojen osallistumista.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen seuraillut hockey allsvenskanin finaalia Brynäs-Djurgorden. Brynäs johtaa otteluita 1-0 ja meneillään oleva ottelu on 0-0 ottelun puolivälissä. Näin Lukon kannattajana tulee oltua Brynäsin puolella, onhan Gävle Rauman ystävyys kaupunki.
Gävle helveten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös