Kaik o mänt
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Digian tekoäly ennustanut mitalikolmikolsi Tappara, Pelicans, Lukko
Olikin jo toisessa ketjussa.Digian tekoäly ennustanut mitalikolmikolsi Tappara, Pelicans, Lukko
Virallista ja hyvin paljon epävirallisempaa hypevideota pleijareihin.
Hieno pätkä. En tiedä kuka on ollut asialla tätä tekemässä, mutta kylmät väreet meni. Nyt mennään!Taitaa tuo ensimmäinen video olla ihan heittämällä 2000-luvulla top3 videoissa siinä mitä seura on itse julkaissut.
Viime ottelu oli viihdyttävä, kova tempo ja erittäin kovaa taistelua, ja mailapainetta sai antaa aika railakkaasti.Olen seuraillut hockey allsvenskanin finaalia Brynäs-Djurgorden. Brynäs johtaa otteluita 1-0 ja meneillään oleva ottelu on 0-0 ottelun puolivälissä. Näin Lukon kannattajana tulee oltua Brynäsin puolella, onhan Gävle Rauman ystävyys kaupunki.
Viime ottelu oli viihdyttävä, kova tempo ja erittäin kovaa taistelua, ja mailapainetta sai antaa aika railakkaasti.
Hyvää vaihtelua liigan sumppukiekkoon.
Olishan tuo. Siitä vaan ideaa eteenpäin toimiston suuntaan :)@ 16 ja @Roku ja muut. Eikö olisi hienoa kutsua Brynäs pitsiin, taikka pelata pari pienien paikkakuntien "rahaseurojen" väliset?
Olisi.@ 16 ja @Roku ja muut. Eikö olisi hienoa kutsua Brynäs pitsiin, taikka pelata pari pienien paikkakuntien "rahaseurojen" väliset?
Gävle helveten.Olen seuraillut hockey allsvenskanin finaalia Brynäs-Djurgorden. Brynäs johtaa otteluita 1-0 ja meneillään oleva ottelu on 0-0 ottelun puolivälissä. Näin Lukon kannattajana tulee oltua Brynäsin puolella, onhan Gävle Rauman ystävyys kaupunki.
Facebook muistuttaa, että tänä päivänä 2021 join Lukon pelin aikana 6-packin Urquellia ja pelin jälkeen pullon shamppanjaa.
Tässä on yksi niistä Tuben helmistä, jotka laittavat aina ison miehen kyynelehtimään. Olikin taas hetki viimeisestä katselusta. Kiitos ylösnostosta!Kyllä tätä erästä lämmintä kevätpäivää vuodelta 2021 kelpaa muistella ja pitkään:
Tänään on ihanteellisesti vieläpä samanlainen aurinkoinen päivä kuin silloin. Voitonjuhlat kruunasi sitten kylmä huurteinen silloisen kotipaikkakunnan juottolan terassillaTasan kolme vuotta sitten oli myös kaunis ilma.
Pitähän se hetki katsoa jälleen, kun Hessu antaa Kanada-maljan Tontolle.