FIFA 15: Xbox ONE-Liiga

  • 11 861
  • 204

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Selvä homma. Jos joku haluaa pelailla niin Inter (MaholaJJ) on ainakin tunnin linjoilla.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Inter 1 - 3 Napoli

Kiva peli ja kiitokset vastustajalle. Toivottavasti pelasin herrasmiessääntöjen mukaisesti. Tai sama kai se kun kuukunaan tuli kuitenkin.
 

Navy

Jäsen
Inter 1 - 3 Napoli

Kiva peli ja kiitokset vastustajalle. Toivottavasti pelasin herrasmiessääntöjen mukaisesti. Tai sama kai se kun kuukunaan tuli kuitenkin.
Kiitos sullekin. Ei mitään valittamista pelityylissä. Muutenkin jokainen pelatkoon niinkuin parhaaksi näkee. Mukava pelata välillä online pelejäkin, kun tähän asti olen pelannut vain career modea tässä versiossa.
 

Fishstick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Islanders
Galatasaray linjoilla 21.30 ja vastassa Arsenal, mutta sen jälkeen voin pari ottelua pelata. Avasin turnauksen Peten Tottenhamia vastaan tiukalla 2-1 tappiolla, jonka jälkeen lähdin takkiauki-taktiikalla kaatamaan Glassjawn Atleticoa, josta tuli aika pahasti tukkaan 3-0.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ehdin vasta 21.45 Fifalle, joten Fisu voi puolestani pelata 21.30 jotain muuta vastaan välissä...
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kiitos Peteliuz tiukasta matsista Napoli 0-5 Tottenham

Kävi kyllä melkoinen joulu! Alkuun ei oikein päässyt mihinkään joten piti vaihtaa taktiikka hyökkäävämmäksi joka sit toi tulosta. Muutama tuuri maalikin, mm eka ja vika. Ehkä oikeutettu voitto, aika hyvin sain pidettyä sut pois maalipaikoilta.

Spurs linjoilla n. klo 00 asti.
 

Navy

Jäsen
Kävi kyllä melkoinen joulu! Alkuun ei oikein päässyt mihinkään joten piti vaihtaa taktiikka hyökkäävämmäksi joka sit toi tulosta. Muutama tuuri maalikin, mm eka ja vika. Ehkä oikeutettu voitto, aika hyvin sain pidettyä sut pois maalipaikoilta.
Joo olit selvästi parempi. Vähän turhan rumat lukemat tuli. En kyllä saanut juuri mitään luotua hyökkäyksistäkään.
Napoli paikalla huomenna 20-22.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Arsenal-Galatasaray 1-1, Arsenal-Tottenham 0-12.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Tottenham - Liverpool 1-2

Ehkä vähemmän ansaittu voitto. Vaikeutti vähän peliä kun Skrtl sai punaisen 15 min jälkeen. Kiitokset hyvästä vastuksesta.
 
Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Arsenalia vastaan käydyn pelleilyn jälkeen ansaittu tappio 75min yhden vajaalla pelannutta Loser.. Liverpoolia vastaan. Krediitit vastustajalle, tehokkaasti käytti maalipaikkansa. Itse en taas vaihteeksi saanut juuri mitään aikaan. Vielä ois matsi Interiä ja Wolfsburgia vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
NLD on mennyt vähän "ohjain pöydällä" -taktiikalla kotijoukkueelta?
Ei kyllä mä oon vaan ihan paska pelaamaan FIfaa.

Ps. Missähän mahtaa olla herra Teloch? 0 peliä pelattuna vielä, joten Wolfsburgin suunnalla olisi hyvä herätä turnaukseen.

Edit: Telochille huudeltu YV:llä.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ei kyllä mä oon vaan ihan paska pelaamaan FIfaa.

Ps. Missähän mahtaa olla herra Teloch? 0 peliä pelattuna vielä, joten Wolfsburgin suunnalla olisi hyvä herätä turnaukseen.

Edit: Telochille huudeltu YV:llä.

Torstai iltaan asti reissussa. Ekalla sivulla viestitti.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Inter paikalla reilun tunnin jos helpot pisteet kelpaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ja nyt turnauksesta pihalla, kun ei kerran sopinut olla poissa.
Kukas niin on väittänyt?

Arsenal peleillä vasta perjantaina seuraavan kerran. 3 peliä pelaamatta, Valencia, Inter ja Wolfsburg.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Galatasaray 1 - 3 inter
En siis jää ainakaannollaan pisteeseen. Kiitokset vastustajalle. Tolppa sisään, tolppa ulos. Tällä krtaa teikäläiselläpari ulos.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Atletico Madrid 2 - 2 Inter

Taas hyvä matsi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös