FIFA 15: Xbox ONE-Liiga

  • 11 794
  • 204

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Oliskos täällä kiinnostusta Xboxin omistavilla FIFA15-liigalle? Kopioin idean suoraan PS4-ketjusta, sori vaan @Franck :)

Säännöt

- Sallitut joukkueet: 4.5 tähteä. Lista joukkueista löytyy täältä http://www.fifaclubchamps.com/45-star-teams.html
- Puoliajan pituus: 8 min
- Wireless Controllers: Any
- Game Speed: Slow
- Squad Type: Custom

Sarjamuoto

- 6 joukkuetta pelaa yksinkertaisen runkosarjan
- Kaikki pääsevät puolivälieriin, eli 1vs6, 2vs5 jne.
- Pudotuspelit pelataan kaksiosaisena(pl. Finaali), vierasmaalisääntöä ei ole käytössä. Mikäli maaliero on tasan kahden pelatun ottelun jälkeen, pelataan kolmas ja ratkaiseva ottelu.
- Finaali pelataan luonnollisesti yksiosaisena ja 9min puoliajoilla
- Ottelutulokset ilmoitetaan tähän ketjuun.

Lisäksi kysyn, onko kellään mitään kotisivua/vastaavaa jonne voisi päivittää tuloksia ja taulukkoa mikäli liiga saadaan käyntiin?

Joukkueet:

Arsenal: lake79
Atletico Madrid: Glassjaw/TwitchyBooze
Galatasaray: Fishstick/Luukkuvahti
Inter Milan: Mahola
Liverpool: Flyingbirg/silent166:
Napoli: Navy/Viltzup
Tottenham: Peteliuz/PeteFi
Valencia: JiVe/Ernst Kranke
Wolfsburg: Teloch

Turnaukset pelikaavio (muuttuneet pelit sivulla kaksi tässä ketjussa): http://challonge.com/tournaments/bracket_generator?ref=nEQ1siWXw0
Turnauksen sivut (väärät kotijoukkueet peleissä): http://bracketcloud.com/tournament/21296 (linkki vie bracketcloudin palveluun, joka luo turnauksia eri pelejä varten)
 
Viimeksi muokattu:

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hehe ei mitään, toivottavasti saatte pelit pystyyn, meillä ainakin kaikki toiminut hienosti ja porukka ollut aktiivista:)

Lisäksi kysyn, onko kellään mitään kotisivua/vastaavaa jonne voisi päivittää tuloksia ja taulukkoa mikäli liiga saadaan käyntiin?

Itse olen käyttänyt tuota Konkuria (http://www.konkuri.com). Todella helppokäyttöinen ja monipuolinen, muuttuu tosin maksulliseksi mikäli teet yli 8 joukkueen turnauksen/liigan. Toinen hyvä vaihtoehto on esim BracketCloud (http://bracketcloud.com). Tuonne voi lisätä niin paljon pelaajia kuin haluat ja on täysin ilmainen.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmoittaudutaas heti tähän niin on sitten yksi varma heittopussi mukana. Otetaan vaikka Atletico Madrid. GT: TwitchyBooze
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
GT: lake79 Joukkue: Arsenal

6 minimissään tarvitaan, eli 3 vielä ainakin. Mielellään toki enemmän.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Millaisilla aikatauluilla mennään? Ensi viikolla olen iltavuorossa niin onnistuu ainoastaan päivisin ja klo 23 jälkeen pelit.

Jos tuo ei haittane niin joukkueeksi varaan Liverpoolin. GT silent166
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Katsotaan aikataulut sitten kun varmasti saadaan se 6 kasaan. 5 jo, joten ihme on jos yhtä ei löydy vielä... Pelejähän saa pelata ihan 00-12-00 välin ja turnaus alkaa tod. näk. maanantaina virallisesti, mutta aiemminkin saa aloittaa pelit jo alta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Niin, siis onko tämä Full Manual-kontrolleilla? Vai meinaako tuo Any mitä?
Any meinaa että ne saa itse käyttäjä päättää miten ne haluaa. Mä en noihin ole koskenutkaan koskaan missään FIfassa tosin, joten en ihan tarkkaan tiedä itsekään. Mutta ymmärtääkseni siis ihan kaikki vaihtoehdot käytettävissä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Päätin että mennään joka tapauksessa viidellä ja viimeiseksi jäänyt sitten vaan putoaa pois ja neljä paras pelaa suoraan välierät. Mutta odotellaan nyt maanantaihin 12.00 asti josko tähän saataisiin lisää porukkaa. Sen verran hotsittaa pelata näitä.

Mielellään sitten mahdollisimman herrasmiesmäistä peliä myös tässä, kuten aiemmin änäreissä ollaan pelattu - toki uusi kasvo Flyingbird. Ei yritetä pelkästään hyödyntää pelin heikkouksia (mm. siis pacen hakkaamista kuin mielipuoli ja tuota "aloitusbugia" ei saa käyttää, eli suoraan aloituksesta pace pohjassa kohti maalia). Eikä toki kiukkumöksätä jos tappio tulossa (tää lähinnä mulle itselle).
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
6 mukana siis. Mun puolesta pelejä saa alkaa jo pelamaan, mutta virallisesti turnaus alkaa tuolloin maanantaina 12.00. Lähden kohta Hakamettään ja palailen sieltä sitten pelin jälkeen ja 20.30-21.30 saunavuoro, muuten koko ilta aikaa "hönäillä".

Lisää saa porukkaa vieläkin tulla mukaan tosin.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Mielellään sitten mahdollisimman herrasmiesmäistä peliä myös tässä, kuten aiemmin änäreissä ollaan pelattu - toki uusi kasvo Flyingbird. Ei yritetä pelkästään hyödyntää pelin heikkouksia (mm. siis pacen hakkaamista kuin mielipuoli ja tuota "aloitusbugia" ei saa käyttää, eli suoraan aloituksesta pace pohjassa kohti maalia). Eikä toki kiukkumöksätä jos tappio tulossa (tää lähinnä mulle itselle).

Itse en oikeastaan edes osaa möksätä FIFAssa hävittyäni. Johtuu varmaan siitä että olen niin huono ettei ole edes odotuksia voitosta. Herrasmiesmäinen pelaaminenkin luonnistuu varmasti. Uusintojakaan ei tule katteltua ellei nyt aivan maaginen maali tule.

EDIT: Mites sarjajärjestelmä jos kuuteen jäädään? Sijat 1 ja 2 suoraan välieriin?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sijat 1 ja 2 suoraan välieriin ja neljä viimeistä ratkoo toiset paikat keskenään. Ei tartte mitään jumbofinaalia vääntää ns. turhaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Odotellaan nyt kuitenkin vielä huomiseen 12.00 asti. Mainostin turnausta tuonne meidän jatkoaika gmc-foorumin sivustolle ja jos sitä nyt vielä joku lukee, niin katsotaan jos saataisiin pari mukaan vielä..
 
Viimeksi muokattu:

Teloch

Jäsen
Näppärästi näin päivä mukaan ilmoittautumisen jälkeen sain tietää, että olen torstai-iltapäivään asti reissussa. Siitä tosin alkaa viikonloppu, joten voin sitten pelata käytännössä mihin aikaan tahansa omat pelini pois.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Odotellaan nyt kuitenkin vielä huomiseen 12.00 asti. Mainostin turnausta tuonne meidän jatkoaika gmc-foorumin sivustolle ja jos sitä nyt vielä joku lukee, niin katsotaan jos saataisiin pari mukaan vielä..
Olin jo aikeissa ilmoittautua muutama päivä sitten, mutta huomasin, että Peteliuz oli ehtinyt 3 minuuttia aiemmin viemään sen ainoan mahdollisen joukkueen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olin jo aikeissa ilmoittautua muutama päivä sitten, mutta huomasin, että Peteliuz oli ehtinyt 3 minuuttia aiemmin viemään sen ainoan mahdollisen joukkueen.
Täällä mitään oikeita ainoita joukkueita ole. Hauskaahan tää vaan on.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nimimerkki Fishstick liittyy mukaan Galatasaraylla, kunhan vaan saa liveaikaa ostettua. Toivottavasti siis saadaan vielä yksl innokas mukaan, jotta on parillinen määrä joukkueita. Jos ei, sama malli kuin ennenkin, mutta viimeinen putoaa kylmästi jatkosta.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
No mä otan sitten Valencian, kun ei kerta ole "oikeita" joukkueita. Eipä ole tämän vuoden puolella tainnut FIFA käydä visiitillä konsolissa, joten onhan se ihan korkea aika jo.
 

Schadowan

Jäsen
Any meinaa että ne saa itse käyttäjä päättää miten ne haluaa. Mä en noihin ole koskenutkaan koskaan missään FIfassa tosin, joten en ihan tarkkaan tiedä itsekään. Mutta ymmärtääkseni siis ihan kaikki vaihtoehdot käytettävissä.

Ok. Ehdotan, että seuraavaan turneeseen kaikille manual-pakko, pääsee vähän lähemmäs sitä jalkapallon ydintä, varsinkin jos on tarkoitus pelata "herrasmies"-säännöillä noin muutenkin.

EDIT: Ja vielä kun laitetaan max 3,5tähden joukkueet vaihtoehdoiksi niin pidot vain paranee. Lopetan pätemiseni täältä tähän, hei hei.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Meikän aikataulut tulevalle viikolle: Tänään lähden käymään keskustassa tuossa 15-17 välissä, keskiviikkona todennäköisesti olen päivällä pois muutaman tunnin, torstaina on koko ilta varattuna ja lauantaina aamusta iltaan pois. Muuten ei esteitä pelaamiselle ole.

Edit: Editoin kokonaan uusiksi tuon turnauskaavion ja lasken koti- ja vieraspelit. Ilmeisesti tuo sivusto sekosi, kun editoin jo valmiiseen kaavaan uusia joukkueita ja koti-/vieraspelit meni epäbalanssiin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös